„Dolce & Gabbana“ savo gaminiuose nebenaudos kailio

  • Teksto dydis:

Italijos mados namai „Dolce & Gabbana“ antradienį pranešė, kad nuo šių metų savo kolekcijose nebenaudos kailio.

Tai reiškia, kad mados namai prisijungia prie virtinės prabangos prekių ženklų, ieškančių humaniškesnių alternatyvų kailiui.

„Dolce & Gabbana“ siekia tvaresnės ateities, kurioje negalimas gyvūnų kailių naudojimas“, – sakoma bendrovės komunikacijos pareigūno Fedele Usai pranešime.

Visgi, siekdama išsaugoti kailių apdirbėjų įgūdžius, bendrovė „toliau bendradarbiaus su šiais amatininkais kurdama drabužius ir aksesuarus su vadinamuoju ekokailiu – tvaria dirbtinio kailio alternatyva, kurioje naudojamos perdirbtos ir perdirbamos medžiagos“.

Kažkada simbolizavusių turtą ir statusą, gyvūnų kailių populiarumas pastaraisiais metais smarkiai krito dizainerių akyse, o mados milžinės „Chanel“ ir „Gucci“ visai nustojo juos naudoti.

Dalis mados namų, pavyzdžiui, „Armani“, taip pat sustabdė angoros vilnos naudojimą dėl žiauraus elgesio auginant Angoros triušius ir pešant jų kailius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Zveris

Zveris portretas
Kailiniuoti zmogenai, tai iskrypeles ir iskrypeliai

Taip

Taip portretas
Kailiniuotos moterys labai nemaloniai žiūrisi.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių