R. Kalinkinas su „Audimu“ pristato aktyvaus laisvalaikio drabužių kolekciją

  • Teksto dydis:

Drabužių dizainerio ir scenografo Roberto Kalinkino darbai Lietuvoje atpažįstami jau seniai: jo kolekcijų pristatymai – įspūdingi, įdomių siluetų sukneles ir kostiumus mielai vilki žinomi žmonės, o įvaizdį svarbiausią gyvenimo dieną patiki jaunavedžiai.

Prasidėjus rudeniui iššūkius mėgstantis dizaineris vėl stebina: šalies parduotuvėse netrukus pasirodys jo ir vieno didžiausių sporto bei laisvalaikio drabužių gamintojų Rytų Europoje bendro darbo vaisiai – riboto tiražo kolekcija „Robert Kalinkin x Audimas“.

Sudėtingas konstrukcijas ir kirpimus, apgalvotą asimetriją, ryškias ir lengvai atpažįstamas detales mėgstantis dizaineris šįkart atsigręžė į žmogaus santykį su gamta. Tirpstantys ledynai, deganti lava, citrinžolių laukai – tai pirmapradė gamtos jėga. Užburianti, pavojinga, tačiau ištikima pati sau. Šie vaizdiniai evoliucionavo į laisvalaikio kolekciją, kurios pagrindas – patogūs, prie kūno prisitaikantys drabužiai, atkartojantys laukinei gamtai būdingas linijas, raštus ir faktūras .

„Tai laisvalaikio drabužiai, skirti aktyviam miestiečiui. Šįkart pasitelkėme audinius, kurių įprastai savo kolekcijose nenaudojame. Šalia medvilnės ir viskozės atsirado tencelis – naujas, dar nedaugeliui žinomas audinys, kuris itin maloniai liečiasi prie kūno. Norėjome, kad drabužiai būtų patvarūs, tamprūs, ne lengvai susidėvintys, leidžiantys kvėpuoti odai, tokie, kuriuos norėtųsi vilkėti kasdien. Patys su žmona juos ant savęs bandėme visą pusmetį“, – pasakoja R. Kalinkinas.

Naujoji kolekcija puikiai tiks pasivažinėjimams miesto dviračiu, savaitgalio išvykoms, pasivaikščiojimams ar lengvam sportui. Joje – besikeičiančių augalų, žemės, ledo ir vandens paviršiaus faktūrų atspaudais dekoruotos suknelės, palaidinės, tamprės, kepurės, natūralių – juodų, pilkų, bordo, tamsiai žalių – atspalvių kelnės, džemperiai, striukės. Visus modelius jungianti idėja – miesto žmogaus judėjimas išvien su gamta.

„Kaskart rinkdamas spalvų gamą galvoju apie sezoną ir žmogų, kuris vilkės drabužį. Juk kiekvienas nori, kad jo aprangos dalys būtų lengvai pritaikomos, nesudėtingai derinamos su kitų ženklų drabužiais. Šįkart nemažai juodos spalvos – ji bazinė garderobe, pats ją labai mėgstu, o ir vartotojų pasirinkimo statistika kalba pati už save. Akcentų nedaug, tačiau jie ryškūs, funkcionalūs. Tiems, kurie ieškos dominuojančios spalvos savo aprangai, patiks sodri bordo“, – sako dizaineris.

Nors kolekcijoje ryškūs gamtos motyvai, įvaizdinė fotosesija buvo kuriama industriniame fone. R. Kalinkinas sako, kad tokį kontrastą diktuoja aplinka, kurioje gyvename: „Betonas, stiklas, akmuo – visa tai mieste matome aplink save. Gamta – tai ko labai norime, stengiamės priartėti. Siekiame šių elementų sintezės. Apskritai, gamta yra neišsenkantis kūrybos šaltinis, o jos įkvėpti rūbai labai tinka miesto kontekste.“

Mados dizainerių ir sporto prekės ženklų bendradarbiavimas užsienyje populiarus jau kelis metus. Sėkmingas kūrybines koloboracijas yra pristatę tokie pasaulinio garso vardai, kaip „Puma“ su Mihara Yasuhiro, Alexanderis McQueenas, „Adidas“ su Stella McCartney, Jeremy Scott, Ricku Owensu, Mary Katrantzou, „Nike“ su Riccardo Tisci, Pedro Lourenço ir kt. „Audimas“ Lietuvoje iki šiol jau yra pristatęs savo bendrus darbus su tokiais dizaineriais kaip Juozas Statkevičius, Sandra Straukaitė, Kristina Kalinauskaitė.

Riboto tiražo kolekcija „Robert Kalinkin x Audimas“ parduotuvėse Lietuvoje – nuo rugsėjo 20 dienos. Išankstinė prekyba internetu – nuo rugsėjo 6 dienos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ar tikrai

ar tikrai portretas
toks piktas?

soskes nori

soskes nori portretas
pries fotkinant - reikejo po soskiuka burnon

ko abu

ko abu portretas
išsižioje kap lopai?
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių