- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Socialinis tinklas „Twitter“ ketvirtadienį paskelbė naujas gaires, pagal kurias politinės reklamos jo platformoje turės būti aiškiai pažymimos.
„Facebook“ savo ruožtu pranešė pradėjęs įgyvendinti politiką, reikalaujančią žymėti ir tikrinti už politines žinutes mokančių asmenų tapatybę.
Šie dviejų socialinių tinklų milžinių žingsniai yra atsakas į kritiką dėl jų vaidmens leidžiant per 2016 metų JAV prezidento rinkimus plisti dezinformacijai, kai daugeliu atvejų buvo pasitelkiamos automatiškai veikiančios kompiuterio programos „botai“ ar netikros paskyros Rusijoje.
„Facebook“ nurodė, kad naujoji politika nuo ketvirtadienio Jungtinėse Valstijose galioja reklamoms tinkluose „Facebook“ ir „Instagram“. Artimiausiais mėnesiais tokią pačią politiką ketinama pradėti vykdyti visame pasaulyje.
Tuo tarpu „Twitter“ paskelbė, kad artimiausiais mėnesiais pradės taikyti naują politiką, pagal kurią reikės „rinkimų etikečių“ JAV kandidatų reklamoms ir notaro patvirtintų formų, rodančių, kad reklamos užsakovai yra Jungtinėse Valstijose.
Be to, „Twitter“ griežtina reikalavimus dėl paskyrų, naudojamų politinių kampanijų reklamai, pavadinimų.
„Profilio fotografija, puslapinės antraštės fotografija ir svetainė turi būti realūs, o „Twitter“ biografijoje turi būti nurodyta svetainė, kurioje pateikiama galiojanti kontaktinė informacija“, – sakoma „Twitter“ vadovų komandos narių Vijayos Gadde (Vidžajos Gadės) ir Bruce'o Falcko (Briuso Falko) pareiškime.
„Twitter“, kuris praėjusį mėnesį užsiminė, kad rengia naują tvarką dėl politinių reklamų, nurodė, kad drauge su ne pelno grupe „Ballotpedia“ padės identifikuoti kampanijai skirtas kandidatų „Twitter“ paskyras, kai tik jie įgis teisę dalyvauti rinkimuose lapkričio mėnesį.
„Facebook“ pranešime sakoma, kad kompanija tikrins tapatybę tų, kas mokės už reklamas: ne tik dėl kandidatų, bet ir dėl aktualių politikos klausimų. Kai kurie analitikai sako, kad šį principą gali būti sunku taikyti.
„Nuo šiandien (ketvirtadienio) visos su rinkimais susijusios ir (politikos) klausimų reklamos (tinkluose) „Facebook“ ir „Instagram“ Jungtinėse Valstijose turi būti aiškiai pažymėtos, įskaitant tai, kas apmokėjo, reklamos viršuje“, – tinklaraštyje paskelbė feisbuko produktų vadybos padalinio direktorius Robas Leathernas (Robas Ledernas).
„Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas (Markas Zakerbergas) sakė, jog naujosios politikos tikslas yra „užtikrinti, kad padėtume užkirsti kelią kišimuisi ir dezinformacijai per rinkimus“.
„Visko šie pakeitimai neišspręs, bet dėl jų bus daug sunkiau kam nors daryti tai, ką rusai darė per 2016 metų rinkimus, ir naudotis netikromis paskyromis bei puslapiais reklamoms“, – savo feisbuko puslapyje parašė M. Zuckerbergas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniuje atidarytas pirmasis Baltijos šalyse genų terapijos centras
Biotechnologijų ir farmacijos grupė „Northway“ Vilniuje oficialiai atidarė 50 mln. eurų vertės pirmąjį Baltijos šalyse genų terapijos centrą „Celltechna“. ...
-
Iš TKS į Žemę grįžo „Sojuz“ kapsulė su dviem rusais ir viena amerikiete4
Kazachstane pirmadienį nusileido kapsulė „Sojuz“ su dviem rusais ir viena amerikiete. ...
-
Pranešimų gavikliuose – bombos: ar telefonai, kuriais naudojamės, irgi gali sprogti?18
„Telia“ kibernetinio saugumo ekspertas Darius Povilaitis paaiškino, kas yra tie „peidžeriai“ ir kam jie buvo naudojami. Taip pat jis teigia, kad technologiškai sprogimas įmanomas tik įmontavus sprogstamosios medžiagos ...
-
Kibernetinio saugumo krizė Lietuvoje: nulaužtos sistemos ir pavojus kiekvieno asmens duomenims13
Programišiai nė neslepia, kad turi informacijos apie kiekvieną iš mūsų. Dėl nutekintų duomenų, žinomi daugumos žmonių slaptažodžiai, sveikatos istorijos. ...
-
„iPhone 16“ išankstinių pardavimų statistika: populiarumo viršūnėje – prabangūs modeliai6
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pradėjo „Apple“ gerbėjų su nekantrumu lauktų „iPhone 16“ flagmanų pardavimus. Išankstinės prekybos metu išryškėjo pirmosios tendencijos – daugiausi...
-
JT ekspertai įspėja: dirbtinio intelekto kūrimas negali priklausyti nuo rinkos užgaidų
Jungtinių Tautų ekspertai ketvirtadienį įspėjo, kad dirbtinis intelektas (DI) neturėtų būti kuriamas atsižvelgiant vien tik į rinką, ir paragino sukurti pasaulinio bendradarbiavimo priemones. ...
-
ES teismas panaikino „Google“ už konkurencijos įstatymų pažeidimus skirtą baudą2
Europos Sąjungos Bendrasis Teismas trečiadienį panaikino 1,49 mlrd. eurų baudą, kurią Briuselis skyrė „Google“ už nesąžiningą konkurenciją. ...
-
Teisės ekspertas: nereguliuoti DI – ne išeitis
Technologijoms ir dirbtiniam intelektui (DI) sparčiai žengiant į priekį, valstybės privalo imtis veiksmų, padėsiančių reguliuoti įmonių kuriamus algoritmus ir dirbtinį intelektą, įsitikinęs profesorius Simonas Chestermanas, Singapūro nacionalin...
-
Ar išmaniosios technologijos gali išgelbėti gyvybę?3
Išmaniosios technologijos vis dažniau padeda ir apsaugo. Jos gelbėja einant į pasimatymą su nepažįstamuoju, grybaujant gūdžiame miške ar bėgiojant sutemus vakare. Išmanūs dabar net automobiliai – jie taip pat, patyrę susid...
-
Į Žemę grįžo „SpaceX“ kapsulė
Sekmadienį į Žemę grįžo „SpaceX Polaris Dawn“ misijos dalyviai. Tai buvo pirmoji nevyriausybinė misija, kurios metu astronautai išėjo į atvirą kosmosą, praneša AFP. ...