Kurios Kauno gatvės sulauks kelininkų?

Kauno miesto savivaldybė dėlioja šių metų gatvių remonto darbus. Kelininkų technika šiemet dirbs įvairiose vietose, kai kur šiek tiek keisis eismo tvarka.

Didžiosios gatvės

Savivaldybės atstovai „Kauno dienai“ atskleidė, kurios gatvės šiemet sulauks pokyčių. Iš pateikto sąrašo matyti, kad nemažai dėmesio sulauks Kalniečiai, Aleksotas, kelios centrinės ir kiek atokesnės, tačiau turinčios nemažą eismo apkrovą gatvės.

Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis dienraščiui vardijo gatves, kur bus atliekami didžiausi remonto darbai. Pasak specialisto, kelininkai šiemet asfaltą kaitins Romainių, Nemuno, S. Žukausko, P. Lukšio, Studentų, Marių ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvėse.

„Šiose gatvėse bus tvarkoma važiuojamoji dalis, šaligatviai, įrengiamas arba atnaujinamas apšvietimas“, – aiškino A.Pakalniškis.

Šiais metais bus sutvarkyta P.Lukšio gatvė. (Justinos Lasauskaitės nuotr.)

Kiek anksčiau savivaldybės atstovai „Kauno dienai“ buvo užsiminę, kad, tvarkant P.Lukšio ir S.Žukausko gatves, bus išmontuotos apsauginės tvorelės, skiriančios šaligatvį nuo gatvės. Šie atitvarai turėtų saugoti eismo dalyvius ir didinti saugumą, kad pėstieji neišbėgtų į gatvę, o ją kirstų tik pėsčiųjų perėjose.

S.Žukausko gatvėje bus atnaujinti ir šaligatviai. (Justinos Lasauskaitės nuotr.)

Iš tiesų tvorelės gal kažkiek prisidėjo prie saugumo, bet vizualiai buvo tapusios tikromis aplinkos šiukšlėmis, nes jas nuolat dengė rūdys. Tad miestiečiai viliasi, kad, sutvarkius minėtas gatves, surūdijusių tvorelių neliks. Savivaldybės atstovai kol kas nenurodo, ar čia visai nebus atitvarų, ar bus įrengtos vizualiai gražesnės priemonės.

Didieji gatvių remonto darbai prasidės iš karto po žiemos, kai pasitrauks įšalas. „Dalyje gatvių darbai galėtų prasidėti jau pavasarį“, – pridūrė A.Paklaniškis.

Darbai vėl atidėti

Prieš keletą metų miestas sutvarkė dalį Savanorių prospekto. Nuo centro iki sankryžos su Taikos prospektu tuomet pakeista visa važiuojamosios dalies danga. Per visą prospekto ilgį vienoje pusėje sutvarkytas šaligatvis ir įrengtas dviračių takas, tačiau likusios Savanorių prospekto dalies šiais metais vėl neplanuojama tvarkyti.

Šiemet Savanorių pr. nebus tvarkomas. (Justinos Lasauskaitės nuotr.)

Sutvarkius pusę šios miesto arterijos žadėta, kad ir nuo vadinamosios aklųjų sankryžos iki Kauno riboženklio bus pakeista kelio danga. Pėstieji ir toliau keiksnoja šaligatvį, esantį lyginiais pastatų numeriais pažymėtoje Savanorių prospekto pusėje. Kai kuriose vietose šaligatvio danga jau seniai ištrupėjusi.

Dar pernai kalbėta, kad likusią Savanorių prospekto pusę būtina tvarkyti, bet planai atidėti dėl kitose miesto vietose tvarkomų gatvių. Tąkart motyvuota, kad, apribojus eismą Savanorių prospekte, susidarytų ypač didelės spūstys, todėl esą logiška šios eismo arterijos remontą perkelti vėlesniems laikams. Matyt, ir šiais metais kelininkai aplenks Savanorių prospektą.

„Kol kas Savanorių prospektas nėra įtrauktas į remontuojamų gatvių sąrašą“, – teigė A.Pakalniškis.

10 km – tiek šiemet Kaune bus nutiesta dviračių takų.

Vilniaus gatvė

Šiais metais tikimasi užbaigti ir pagrindinės Senamiesčio gatvės remonto darbus. Tačiau Vilniaus gatvės likimas kol kas yra tarsi pakibęs ore, nes su paveldo sergėtojais vis dar vyksta ginčai dėl grindinio.

Savivaldybės atstovai nori gludinti Vilniaus gatvės grindinio akmenis, kad šie lygiai sueitų, galėtų atlaikyti šių dienų apkrovas ir taip ilgiau tarnauti. Paveldosaugininkai laikosi pozicijos, kad taip apdorojant akmenis būtų sunaikintos vertingosios savybės. Kol abi pusės nesutars, grindinio klojimo darbai nebus pradėti.

Primename, kad pernai Vilniaus gatvėje pakeistos požeminės komunikacijos, atlikti archeologiniai tyrinėjimai, sutvirtinti gatvės pagrindai. Prieš Kalėdas buvo įrengtas laikinas apšvietimas, nuimtos tvoros, tad pėstieji dabar gali vaikščioti suspausto žvyro danga.

Tiltų naujienos

Magistraliniame A1 kelyje Lietuvos automobilių kelių direkcija baigia įgyvendinti tilto per Nerį projektą. Pagrindiniai darbai jau atlikti, tiltas pastatytas, dabar baigiami ženklinimo, apšvietimo ir kiti smulkieji darbai. Tad pirmoje metų pusėje eismas šiuo tiltu turėtų būti paleistas.

Tačiau dar nėra tokių aiškių miesto planuojamų tiltų statybos gairių. Štai prieš penkmetį Kauno savivaldybė paskelbė, kad statys Kėdainių tiltą. Tuomet aiškinta, kad tiltas sujungs Vilijampolę ir Marvelę ir taip bus sumažintas transporto srautas Senamiestyje. Tačiau dar nežinia, kada galėtų prasidėti realūs Kėdainių tilto statybos darbai.

„Šiuo metu vyksta procedūros dėl statybos leidimo išdavimo“, – pažymėjo Kauno savivaldybės Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.

Dar vieno tilto, sujungsiančio Nemuno salą ir Aleksotą, likimas taip pat nėra aiškus. Nuo centro pusės į salą vedantis tiltas jau pastatytas, tačiau jo tąsa link Aleksoto dar nėra pradėta.

„Planų dėl tilto iš Nemuno salos į Aleksotą neatsisakome. Pagal patvirtintus projektinius pasiūlymus dar šiais metais planuojama pradėti rengti techninį projektą“, – kokia šio tilto projekto stadija, atsakė statybų specialistas.

Veiverių ir Technikumo gatvių sankryžoje pėsčiųjų perėja bus reguliuojama šviesoforu. (Justinos Lasauskaitės nuotr.)

Dėmesys dviračių takams

Kaunas ir toliau numatęs plėsti dviračių takų tinklą. Dviratininkams patogūs takai atsiras šiemet numatomose tvarkyti gatvėse. Taip pat jungtys atsiras ir kitose intensyviose Kauno gatvėse.

„Dviračių takai šiemet bus tiesiami Nemuno, Romainių, S. Žukausko, P.Lukšio, Šeštokų, Gervių, A. Kriščiukaičio, Linkuvos, Tunelio ir K. Baršausko gatvėse“, – kokiomis kryptimis plėsis dviračių takų tinklas, nurodė A.Pakalniškis.

Skaičiuojama, kad šiemet Kaune bus nutiesta 10 km dviračių takų.

Eismo pakeitimai

Miesto atstovai pažymi, kad tvarkant kai kurias gatves, tikėtina, teks laikinai riboti automobilių srautus. Kai kuriose gatvėse bus įrengti arba atnaujinti šviesoforai, tad vairuotojams teks pratintis prie naujos eismo tvarkos.

„Vykdant rangos darbus beveik visose gatvėse minimaliai gali būti ribojamas eismas. Apie konkrečius pokyčius gyventojai bus informuoti iš anksto, iki darbų pradžios“, – kalbėjo A.Pakalniškis.

„Šiais metais planuojama tvarkyti Veiverių–Šeštokų–Lazdijų, Veiverių–Technikumo ir K. Baršausko–Breslaujos gatvių sankirtas. Jose bus įrengti ar atnaujinti šviesoforai ir taip užtikrintas eismo reguliavimas“, – apie eismo pokyčius kalbėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Didžioji gatvė Vaišvydavoj

Didžioji gatvė Vaišvydavoj portretas
Duobė ant duobės po žiemos. Šaligatvių nerasta nuo Maximos link Baublio ir toliau, jau nekalbant apie dviračių takus. Kaip išlipti iš automobilių ?

Darius

Darius portretas
Pietrytinis aplinkelis kada bus ? Petrašiūnai pastoviai piko valandom nepravažiuojami

Pakratykit stalcius

Pakratykit stalcius portretas
Pries 5-6 metus buvo paruostas Pakarkles gatves kapitalinio remonto ir apsvietimo darbu planas.Eismas sia gatve tragiskas-pakrasciai pilni vandens,masina po masinos ,gatve tamsi.Rytais ir vakarais eismas didelis tiek masinu tiek zmoniu,o ypac vaiku.Matyt kol neatsitiks nelaime tai niekam galvos ir neskaudes.Paruosiame projektus ir juos paliekame,kad pelytu savivaldybes spintuose- o zmones tai jau ne valdzios reikalas-jie tegul sokineja per balas.
VISI KOMENTARAI 28

Galerijos

Daugiau straipsnių