Rūdijantys, bet gyvybes saugantys gatvių atitvarai: vienur nuardyti visai, kitur įrengti naujai

„Kiek dar ilgai bus vizualiai teršiamas miestas su surūdijusiais, neprižiūrėtais atitvarais?“ – teiravosi vienas portalo kauno.diena.lt skaitytojų.

Taip pat jis klausė, ar mieste nėra kitokių eismo saugumo priemonių kaip tik primityviai statyti kilometrinius atitvarus prie gatvių, taip, vyro nuomone, miestą verčiant kalėjimu ar sodų bendrija.

Pasidalijęs nuotraukomis, kuriose – surūdiję atitvarai, kaunietis pacitavo pernai metais portale publikuotą tekstą, tiksliau, Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičiaus žodžius, kad „2020-2021 metais bus atliekami Kovo 11- osios, P. Lukšio, S. Žukausko gatvių remonto darbai, kurių metu bus demontuojami surūdiję atitvarai ir bus ieškoma kitų sprendinių užtikrinti pėsčiųjų saugumą. Gatvėse, kuriose nebus atliekami remonto darbai, bus perdažomi esami atitvarai“.

Skaitytojo nuotr.

Kokia iš tiesų šiuo metu situacija dėl rūdijančių gatvių atitvarų?

„Kauno mieste rūdijančių atitvarų yra, tačiau specialistai stebi situaciją. Sužinojus apie rūdijančius atitvarus, kreipiamasi į darbus atlikusį rangovą, kuris įvertina situaciją ir atlieka garantinius darbus, pašalina trūkumus, perdažo atitvarus“, – pirmadienį portalui kauno.diena.lt komentavo M. Matusevičius.

Anot jo, dažniausiai atitvarai išardomi dėl gatvės remonto darbų ar eismo organizavimo pasikeitimų. M. Matusevičius įvardijo, kad nuo praėjusių metų liepos mėnesio atitvarai buvo išardyti trijose miesto vietose: Sukilėlių prospekte, Kovo 11-osios gatvėje, Neries krantinėje.

Ilgiausias nuardytas atitvarų ruožas – Neries krantinėje (60 m). R. Kalantos g., Sukilėlių prospekte – 35 m, Raudondvario pl. – 20 m.

Skaitytojo nuotr.

Per metus daugiausiai naujų atitvarų įrengta Taikos pr. (106 m), Vytenio g. (31 m), Raudondvario pl. (714 m), Vaidoto g. (182 m), Vaidoto g. ties Vokiečių g. (36 m) ir Tilto g. (20 m).

Gatvių atitvarai nukreipia pėsčiuosius ir neleidžia jiems kirsti gatvių ten, kur nėra galima.

Atitvarai kaip eismo saugumo priemonė, anot jo, tikrai pasiteisino. „Gatvių atitvarai nukreipia pėsčiuosius ir neleidžia jiems kirsti gatvių ten, kur nėra galima. Taip pat jie padeda pristabdyti automobilius, kad eismas vyktų saugiai, leistinu greičiu“, – teigė M. Matusevičius.

Savivaldybės atstovas P. Lukšio, S. Žukausko gatvių remonto darbų planų pakomentuoti negalėjo, „kol kas 2022 m. remontuojamų gatvių sąrašas dėliojamas“.


Šiame straipsnyje: gatvių atitvaraieismo saugumasrūdijantys gatvių atitvaraipiktinasi atitvaraisskaitytojo naujiena

NAUJAUSI KOMENTARAI

kas

kas portretas
žilvinas ručyzna apgrauže

A

A portretas
Vykdyti pirkimą ir neįrašyti reikalavimo, kad vamzdžiai būtų cinkuoti yra arba nekompetencija, arba korupcija.

Vaidas

Vaidas portretas
Baisus tie atitvarai, Vakaru salyse ju tikrai tiek nera kiek Kaune. Man nuosirdziai pikta, kad taip niokojimas miestas, kai vietoj tvoreliu geriau sodintu medzius ir krumus. Beje, Juozapaviciaus pr., galimai ne viena avarija ivyko, del atitvaru apriboto matomumo.
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių