- Jurgita Šakienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Rūdijantys, bet gyvybes saugantys gatvių atitvarai: vienur nuardyti visai, kitur įrengti naujai
-
Rūdijantys, bet gyvybes saugantys gatvių atitvarai: vienur nuardyti visai, kitur įrengti naujai
-
Rūdijantys, bet gyvybes saugantys gatvių atitvarai: vienur nuardyti visai, kitur įrengti naujai
-
Rūdijantys, bet gyvybes saugantys gatvių atitvarai: vienur nuardyti visai, kitur įrengti naujai
„Kiek dar ilgai bus vizualiai teršiamas miestas su surūdijusiais, neprižiūrėtais atitvarais?“ – teiravosi vienas portalo kauno.diena.lt skaitytojų.
Taip pat jis klausė, ar mieste nėra kitokių eismo saugumo priemonių kaip tik primityviai statyti kilometrinius atitvarus prie gatvių, taip, vyro nuomone, miestą verčiant kalėjimu ar sodų bendrija.
Pasidalijęs nuotraukomis, kuriose – surūdiję atitvarai, kaunietis pacitavo pernai metais portale publikuotą tekstą, tiksliau, Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičiaus žodžius, kad „2020-2021 metais bus atliekami Kovo 11- osios, P. Lukšio, S. Žukausko gatvių remonto darbai, kurių metu bus demontuojami surūdiję atitvarai ir bus ieškoma kitų sprendinių užtikrinti pėsčiųjų saugumą. Gatvėse, kuriose nebus atliekami remonto darbai, bus perdažomi esami atitvarai“.
Skaitytojo nuotr.
Kokia iš tiesų šiuo metu situacija dėl rūdijančių gatvių atitvarų?
„Kauno mieste rūdijančių atitvarų yra, tačiau specialistai stebi situaciją. Sužinojus apie rūdijančius atitvarus, kreipiamasi į darbus atlikusį rangovą, kuris įvertina situaciją ir atlieka garantinius darbus, pašalina trūkumus, perdažo atitvarus“, – pirmadienį portalui kauno.diena.lt komentavo M. Matusevičius.
Anot jo, dažniausiai atitvarai išardomi dėl gatvės remonto darbų ar eismo organizavimo pasikeitimų. M. Matusevičius įvardijo, kad nuo praėjusių metų liepos mėnesio atitvarai buvo išardyti trijose miesto vietose: Sukilėlių prospekte, Kovo 11-osios gatvėje, Neries krantinėje.
Ilgiausias nuardytas atitvarų ruožas – Neries krantinėje (60 m). R. Kalantos g., Sukilėlių prospekte – 35 m, Raudondvario pl. – 20 m.
Skaitytojo nuotr.
Per metus daugiausiai naujų atitvarų įrengta Taikos pr. (106 m), Vytenio g. (31 m), Raudondvario pl. (714 m), Vaidoto g. (182 m), Vaidoto g. ties Vokiečių g. (36 m) ir Tilto g. (20 m).
Gatvių atitvarai nukreipia pėsčiuosius ir neleidžia jiems kirsti gatvių ten, kur nėra galima.
Atitvarai kaip eismo saugumo priemonė, anot jo, tikrai pasiteisino. „Gatvių atitvarai nukreipia pėsčiuosius ir neleidžia jiems kirsti gatvių ten, kur nėra galima. Taip pat jie padeda pristabdyti automobilius, kad eismas vyktų saugiai, leistinu greičiu“, – teigė M. Matusevičius.
Savivaldybės atstovas P. Lukšio, S. Žukausko gatvių remonto darbų planų pakomentuoti negalėjo, „kol kas 2022 m. remontuojamų gatvių sąrašas dėliojamas“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Mažumos valanda: kas domino Kauno politikus?14
Pakeitus Vietos savivaldos įstatymą, kartą per pusmetį turi būti sudaryta galimybė rengti mažumos valandą. Antradienį ne opozicijoje esantys Kauno politikai galėjo savivaldybės administracijai, merui ir vicemerams užduoti įvairius rūpimus klausim...
-
BGS Ukrainos „SkyUp Airlines“ lėktuvus aptarnaus ir Kauno oro uoste1
Lietuvos kapitalo aviacijos grupės „Avia Solutions Group“ antžeminių paslaugų bendrovė „Baltic Ground Services“ (BGS) nuo šiol ir Kauno oro uoste teiks paslaugas Ukrainos užsakomųjų skrydžių bendrovei „SkyUp Airli...
-
Kaune nuo gegužės – pigesni metiniai viešojo transporto bilietai įmonėms4
Kaune nuo gegužės bus įvedami pigesni metiniai viešojo transporto bilietai, kai įmonės ar organizacijos tokių bilietų visiems metams perka 100 ar daugiau. ...
-
Gausus tarybos posėdis ir saujelė protesto balsų33
Balandžio mėnesio tarybos posėdyje buvo suplanuota daugiau nei 160 klausimų. Intensyvų klausimų svarstymą stebėjo ir grupelė miestiečių, nepatenkintų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio verslo Rusijoje detalėmis. ...
-
Miesto planas – priedangų įrengimas daugiabučiuose26
Antradienio tarybos posėdyje miesto politikai svarstė, ar prisidėti finansiškai prie priedangų įrengimo daugiabučiuose. Projekto autoriai pabrėžia, kad toks projektas leistų sumažinti grėsmes galimų pavojų metu. ...
-
Laivų šliuzo per Nemuną projektui – žalia šviesa30
Pirmadienį pasirašyta sutartis dėl laivų šliuzo Kauno hidroelektrinės (HE) užtvankoje statybos poveikio aplinkai vertinimo ir projektinių pasiūlymų rengimo. Visa tai suteiks detalią informaciją dėl konkrečių statybos terminų, kainos...
-
Dainų slėnio prieigas papuošė proginiai ąžuolai ypatingam jubiliejui pažymėti9
Rekonstrukcijos pabaigą pasitinkantis Dainų slėnis sulaukė naujų akcentų – dviejų jaunų ąžuolų. Jais simboliškai įamžintas artėjantis Lietuvos dainų šventės 100-metis ir jubiliejinė Dainų diena Kaune „Miškais ...
-
Karjerų kasimas Pakarklės miške: bendruomenė žada kovoti toliau6
Ne vienerius metus trukusi bendruomenės kova su valdžios institucijomis dėl Pakarklės miško išsaugojimo, kad ten nebūtų kasami žvyro karjerai, baigėsi. Aplinkos apsaugos agentūra (AAA) pripažino, kad miške kasinėti nieko negalim...
-
Senoji Kauno ledo arena taps daugiafunkciu sporto centru15
Beveik pusę amžiaus skaičiuojanti, ne vienam aukšto lygio sportininkui pagrindus paklojusi Kauno ledo arena ruošiasi transformacijai. Iki šiol čia plušėję čiuožėjai ir kitų žiemos sporto šakų atstovai dar š...
-
Kauno rajono socialinių paslaugų centre pamatiniai dalykai nesikeičia
Kauno rajono socialinių paslaugų centras švenčia 17-ąjį gimtadienį. ...