Transportas prie įprastų grafikų negrįžta

Grįžti į straipsnį

Katastrofa

Katastrofa portretas
Kauno gatvės užkimštos lengvaisiais automobiliais, oras užterštas ismetamosiomis dujomis, o visuomeninis transportas ribojamas. Naktimis deginamų šiukšlių smarvė, mieste nėra gryno oro. Degalų kainas reikia tol didinti, kol gatvėse neliks transporto kamščių.

Bronius

Bronius portretas
Tiesiog vargu ar maršrutai grįš į pandeminį laikotarpį, nes vairuotojų trūksta kadangi atlyginimų vairuotojams nekelia. Vairuotojai priversti dirbti viršvalandžius norint užsidirbti nors 950 eurus į rankas. Matomai tai grėsmė keleiviams, nes vairuotojai pervargę dėl nepakankamai atlyginimo, nes vairuotojų ir toliau trūks. Savivaldybė turi rasti lėšų indeksuojant 1 km. kainą ir numatant iš biudžeto lėšų atlyginimų pakėlimui.

Algis

Algis portretas
Ukrainieciams atidave autobusus uztai neliko Lietuvoj

Žozefas

Žozefas portretas
Reikėtų savivaldybei, kuri užsako paslaugas, priminti, kad: - keleiviai sugrįžta į viešąjį transportą tik po kurio laiko, kai pasiūlytas paslaugų lygis užtikrina minimalų komfortą; - negali tikėtis didesnio keleivių srauto, jei transporto paslaugų tvarkaraštis retas. Kuo retesnis, tuo nepatikimesnis. Tokių paslaugų atsisakoma, nes kaskart gali tekti laukti per ilgai; - pagrindiniuose maršrutuose neturėtų būti retesnio aptarnavimo nei 10-12 minučių; - dažnas tvarkaraščių ir maršrtutų keitimas, prisideda prie suvokiamo paslaugos nepatikimumo. Rinkdamiesi transporto rūšį, žmonės priima ilgalaikį sprendimą. Transportas - tai dalis kasdieninės rutinos. Jei tvarkaraštis gali pasikeisti kitą mėnesį taip, kad taps nepatogiu/nepatikimu - nesuksiu sau galvos ir važiuosiu kitais būdais, bet ne viešuoju transportu. Atrodo paprasta akivaizdu. Noriu tikėti, kad tai supranta ir savivaldybė. Tačiau darbai kalba apie kitokius jų prioritetus.

ED

ED portretas
Čia dvi problemos - netankinami maršrutai, o individualių namų rajonuose po 20 val. dar beveik išvis nėra maršrutų. Manau, kad ne tik didėjant paklausai turi didėti ir maršrutų pasiūla, bet ir atvirkščiai - gerokai padidėtų besinaudojančių viešuoju transportu skaičius, jei jis būtų patogesnis. Beje, siūlyčiau apsvarstyti ir tiesioginių maršrutų tarp rajonų padidinimą, nes važinėti per centrą su persėdimais nėra patogu: centras perpildytas ir taip.

ar tikrai vaikai atostogauja

ar tikrai vaikai atostogauja portretas
Mokslo metai vaikams pratęsti ir trunka beveik visą birželį, o autobusų parkas jau nuo birželio pradžios pereina į vasaros režimą ir pakeitimus žada tik nuo rugsėjo?

D

D portretas
Eikit vairuoti autobusus, troleibusus ir prisidėsite prie maršrutų atkūrimo. Trūksta vairuotojų, transporto priemonių tikrai užtenka.

Galerijos

Daugiau straipsnių