Investicijos į kurorto verslą – nauda visam regionui

Lietuvos narystė Europos Sąjungoje, auganti ekonomika, gerėjanti paslaugų kokybė sudaro palankias sąlygas ir turizmo plėtrai. Nors statistika byloja, jog į mūsų šalį kasmet atvyksta vis daugiau užsienio turistų, tačiau sykiu didėja ir apgyvendinimo paslaugas teikiančių įmonių konkurencija. Šio verslo atstovus tai verčia ieškoti naujų pranašumo nišų ir investicijų galimybių.

Idėja tapo kūnu

Ne išimtis – ir Palangoje veikiantis penkių žvaigždučių viešbutis "Vanagupė", keletą pastarųjų metų kryptingai investavęs į plėtrą ir paslaugų kokybės gerinimą.

Maždaug prieš dvejus metus viešbutį valdanti bendrovė "Escom" dalinėmis 2007–2013 m. ES struktūrinių fondų lėšomis įgyvendino projektą "Konferencijų centro viešbutyje "Vanagupė" sukūrimas".

Viešbučio direktorė, Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė Giedrė Kvedaravičienė pripažino, jog konferencijų centro statybą diktavo rinkos poreikiai.

"Dėl aktyvaus ekonominio gyvenimo uostamiestyje bei kituose Vakarų ir Šiaurės Lietuvos regionuose konferencinio turizmo paslaugų poreikis buvo nemažas, tačiau tinkamos infrastruktūros – modernaus konferencijoms skirto objekto, kuris tenkintų ne tik mažų, vidutinių, bet ir pakankamai didelių renginių poreikius, nebuvo", – apie idėjos ištakas pasakojo pašnekovė.

Projekto metu buvo pastatytas naujas, modernus ir visa reikalinga technika aprūpintas konferencijų centras. 1 tūkst. 412 kv. m ploto priestatas – originalios, šiuolaikiškos architektūros statinys – organiškai integruotas į jau egzistuojančią viešbučio infrastruktūrą.

Paslaugos – šimtams dalyvių

Naujajame centre įrengtos 4 transformuojamos konferencijų salės, kurias sujungus vienu metu galima sutalpinti 600 ir daugiau dalyvių, sinchroninio vertimo kabinos, laukiamoji zona – holas, liftas, santechniniai mazgai, pagalbinės bei sandėliavimo patalpos, darbuotojų persirengimo kambariai, atlikti eksterjero darbai: sutvarkyta aplinka bei šalia esanti teritorija.

Pastačius konferencijų centrą buvo ženkliai praplėstos teikiamo dalykinio turizmo paslaugų spektras ir kokybiniai bei kiekybiniai pajėgumai – konferencijų organizavimo paslaugos, papildančios ir leidžiančios geriau panaudoti esamas apgyvendinimo bei sveikatos gerinimo paslaugas, suteikti komfortišką ir turistų poreikius atitinkantį poilsį.

Be to, jau esamose konferencinėse salėse atsirado galimybė organizuoti kokybišką maitinimą dideliam dalyvių skaičiui.

Pasak G.Kvedaravičienės, pagal projektą įsipareigota sukurti 15 darbo vietų. "Ir įmonė šių įsipareigojimų laikosi, ne tik išsaugodama esamas darbo vietas praėjusios ekonominės krizės akivaizdoje, bet ir kurdama naujas", – patikino pašnekovė.

Nenusileidžia sostinėms

Viešbučio konferencijų salėse vykstančiose konferencijose, mokymuose, seminaruose dalyvauja svečiai ne tik iš Lietuvos, bet ir iš įvairių pasaulio šalių: renginius organizuoja latviai, belgai, olandai, rusai, vokiečiai. Į Palangą atvykę užsienio atstovai čia praleidžia 4–5 dienas.

"Paslaugų apimtimi, kokybe bei kiekybe šiandien konkuruojame su pagrindiniais konferencinio turizmo paslaugų teikėjais Lietuvoje ir Latvijoje. Pats "Vanagupės" kompleksas niekuo nenusileidžia didžiausiems sostinių – Rygos ir Vilniaus – žaidėjams", – neabejoja pašnekovė.

G.Kvedaravičienė pripažino, jog įmonės konkuravimo galimybes apsunkina Palangos pasiekiamumas, tačiau tai stengiamasi kompensuoti kitais būdais – ne tik paslaugų ir kainos bei kokybės santykiu, bet ir pajūrio kurorto privalumais, taip pat SPA centro paslaugomis.

Pasak "Vanagupės" vadovės, atmetus ekonominės krizės bei PVM keitimų įtaką, tiek iki sunkmečio, tiek pastaruosius trejus metus viešbučio pajamos ir užimtumas nuosekliai auga.

Gali surengti net teletiltą

Nuo atidarymo konferencijų centras, G.Kvedaravičienės pastebėjimu, jau ne kartą pateisino ne tik didelių verslo konferencijų ir mokymų poreikius, kai dalyvių skaičius siekė 600 ar daugiau, bet ir aptarnavo ne vieną tarptautinį vyriausybinių organizacijų renginį: nacionalinių sporto komitetų susitikimus iš 43 pasaulio valstybių, išvažiuojamąjį Lietuvos Vyriausybės posėdį, diplomatines dvišales derybas, aukšto lygio vadovų bei daugelį kitų renginių, prisidėjusių prie Palangos, kaip konferencinio ir poilsinio turizmo vietos, žinomumo didinimo tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų.

"Renginiai buvo įsimintini ne tik dalyvių gausa, bet ir naudojamų technologijų poreikiu – diskusinė įranga, sinchroniniai vertimai, videokonferencijos ir netgi teletiltai – iš esmės esame organizavę turbūt visus įmanomus formatus, turime patyrusią darbuotojų komandą", – teigė G.Kvedaravičienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių