Viešasis transportas uostamiestyje nebrangs?

Grįžti į straipsnį

jonas

jonas portretas
siuliciau ignoruoti kokiam menesiui tos autobusus ,ka tada jie darys..? eis pas savo "trubadura" i savivaldybe skustis..

Netvarka

Netvarka portretas
O autobusų stotelių aplinką iš tų pačių pinigų prižiūri, ar reikia dar kam susimokėti, nes dabar šiuklšlinės perpildytos, vėjai šiukšles nešioja po apylinkes šlaito stotelėje, galinėje Girulių stotelėje prie tualeto vairuotojams taip pat šiukšlės skrajoja. Niekur nėra nuolatinės priežiūros.

Aš portretas
esu pensininkas. Kur sveikata leidžia, einu pėsčiomis. Nieko blogo, sveika. Bet tenka atsisakyti procedūrų poliklinikoje, nes per toli eiti. Norėčiau prie jūros nuvažiuoti, per brangu. Vienu žodžiu, makaluojuosi netoli namų.

kkkkk

kkkkk portretas
seniau aiškino benzinas pabrango dabar tai atpigo benzinas tai kodėl vėl brangina, ponams pelno visada mažai bus jeigu rašikliams duodami keli tūkstančiai, taigi šaukėt kad įvedus eurą niekas nepabrango tai kaip dabar išgyvent iš atlyginimų apie kuriuos niekada nekalbama

Ne

Ne portretas
O kodėl aš turiu mokėti už tuos, kurie gyvena užmiesti, Agluonėnuose, Radailuose..... ? Ten ne Klaipėda, o Kl. rajonas, tai tegul jie ir moka daugiau

Gyventojas

Gyventojas portretas
Kur logika: Nr.9 vaziuojama (nuo pradzios iki ligonines) puse val., kai tuo tarpu Nr 23 nuo ligonines iki Pakrantes sodu 5 min. --kaina vienoda. Ir dar kelia kainas...ponai valdininkai, apie ka mastote kabinetuose? Ar nieko nemastote, isskyrus pravaziavimo kainas pakelti? Cia lengviausia.....

Klaipedos gyventojas

Klaipedos gyventojas portretas
Vyt lauk tokius siulytojus..pirmiausia tegul susipazista su vadybos pagrindais...pelnas ne nuo kainu didinimo, o nuo apyvartos..autobusai tusti vazineja, zmones pesti vaiksto, ypac pensininkai, o negramotni valdininkeliai nosi rakineja.Na ir savivaldybes valdininkija..tikra GEDA

M?

M? portretas
Gerins Mogiliovo susisiekimą su centru, kai ten ir taip dažnai važiuoja autobusai + mikriukai. O kaip Šilutės plentas?

jerominas

jerominas portretas
politikai nori, kad žmonės naudotūsi viešuoju transportu. Tokiu būdu, pingant kurui, didina važiavimo kainą.. prašau paaiškinti, gal kažko nesupratau?

remigijus

remigijus portretas
na privačioje struktūroje, jei metai po metų kažkokia veikla neša nuostolius, o vadovai taip ir nesugeba rasti kaštų optimizacijos būdų, pirmiausia atsisveikinama su tokiais vadovais. normalioje rinkos ekonomikoje, kaip moko liberalų katekizmai, kainos kyla kai paklausa viršija pasiūla. arba krinta vystant konkurenciją. Klaipėdoje konkurencija šioje srityje seniai palaidota ir liberalai to nepamini jokia prasminga epitafija. o kam juk visur savi žmonės, bizniukas nors ir valdiškas, bet kapsi.

romas

romas portretas
Brango kuras-brango vaziavimas atobusais.Pinga kuras-branksta vaziavimas autobusais.Kas toliau???

asas

asas portretas
kazkada mikriukas buvo 1 litas, o dabar jau nori padaryt 0,9 euro centu.. beje kiek proccentu gi atpigo kuras, tikrai daugiau nei 6 procentai..

ausra

ausra portretas
Tendencija tokia, kad Klaipėdoje autobusai ir maršrutiniai taksi populiariausi šiltuoju metų laiku, kai būna jaunimo daugiau ar yra turistų poilsiaujančių prie jūros. Aš pati važinėju po kol kas tai autobusais, tai maršrutiniais taksi. Jau dabar man kainuoja į mėnesį virš 50 - 60 eurų, nes nevažiuoju dienoje pirmyn ir atgal, o būna, kad ir 6-7 kartus per dieną tenka važiuoti. Ir sugaištu daug laiko laukdama maršrutinio ar autobuso, nes ne visur kas 10-15 min važiuoja. O pavyzdžiui Debrecenas visai vos ne kaip užmiestis tapo. Kai kurių maršrutinių autobusiukų tenka laukti ir valandą su virš. Pirksiu mašiną. Ir taip tušti kai kurie autobusai važinėja po miestą...

Egle

Egle portretas
viską brangina, o kada atlyginimus padidins...

Galerijos

Daugiau straipsnių