- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nuo gruodžio keičiasi kelionės traukiniais. Gyventojai galės keliauti nauju maršrutu Vilnius–Varšuva–Krokuva. Apie tai LNK reportaže pasakojo „LTG Link“ Darnaus judumo vadovė Modesta Gusarovienė.
– Smarkiai pasikeis traukinių kryptys? Nuo kada startuos nauju maršrutu?
– Tikrai, to labai laukiame, jautėme ir iš gyventojų pusės, ir iš kaimynų lenkų poreikį turėti tokį susisiekimą tarp Lietuvos ir Lenkijos sostinių. Ir ne tik. Bus galima susisiekti ir su kitais didžiaisiais šalių miestais, todėl labai džiaugiamės pristatydami šį maršrutą nuo gruodžio 11 d.
– Kol kas ši kelionė nauju maršrutu bus pakankamai ilga. Kas tam turi įtakos?
– Na, šiandien dar neturime galimybės keliauti greitaisiais traukiniais. Kelionės trukmę iš tiesų lemia stotelių skaičius, turimos infrastruktūrinės ir techninės galimybės, taip pat riedmenų parkas. Viskas susideda į vieną komplektą. Be abejo, partneriai iš Lenkijos ir mes darėme viską, kad ta kelionė būtų kuo trumpesnė ir kuo konkurencingesnė.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Kiek konkrečiai truks ši kelionė?
– Nuo Vilniaus iki Varšuvos kelionė truks 9.03 val. O keliaujantiems iki Krokuvos prisidės dar 3.5 val., viso – 12 val. Nuo Varšuvos iki Vilniaus – 8.59 val.
Nuo Vilniaus iki Varšuvos kelionė truks 9 val. 3 min. O keliaujantiems iki Krokuvos prisidės dar 3.5 val., viso – 12 val.
– Nuo kur prasideda ta kelionė?
– Vykstame tiesioginiu maršrutu iki pat Lietuvos–Lenkijos pasienio, t. y. iki Mockavos. Bet vis tiek pas mus yra ir tarpiniai sustojimai – Kaišiadorys–Kaunas–Marijampolė, o tada – Mockava. Joje, pasienyje, ir vyks persėdimas. Tvarkaraštis taip sureguliuotas, kad tai truks pusvalandį. Tad keleiviai galės ramiai persėsti, persinešti lagaminus ir kitus gabenamus daiktus.
– Gruodį prasidės kelionės į Varšuvą, Krokuvą. Ko reikia, kad tos kelionės dar labiau pagreitėtų, o laikas sutrumpėtų?
– Pirmiausiai – infrastruktūros, nes šiai dienai ji dar nepritaikyta greitųjų traukinių eismui. Kitas dalykas – pačių traukinių, riedmenų.
– Kada tas lūžis galėtų įvykti?
– Tas lūžis bus „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas, geležinkelio nutiesimas, tuomet Varšuvą ir kitus Vakarų Europos miestus galėsime pasiekti per labai trumpą laiką.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas leido atverti dar daugiau įmonių svarbių duomenų
Seimas pagerino duomenų prieinamumą ir platesnį jų naudojimą – tikimasi, kad tai padės kurti naujas ir plėtoti esamas elektronines viešąsias paslaugas ir produktus, paskatins spartesnę verslo plėtrą. ...
-
D. Vilčinskas: „Invegos“ finansavimu jau domisi ir dvejopos paskirties, ir gynybos pramonė
Nacionalinės plėtros įstaigos „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) finansavimu jau domisi dvejopos paskirties ir gynybos pramonės įmonės, sako bendrovės vadovas Dainius Vilčinskas. ...
-
Seimas toliau ieškos būdų griežtinti atsakomybę už saugos pažeidimus darbo vietoje1
Seimas antradienį nusprendė toliau svarstyti Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) teikiamą įstatymų pataisų paketą, kuriuo siekiama geriau užtikrinti darbuotojų saugą, ypač jei dirbama statybose. Tai, pasak iniciatorių, galima padaryti...
-
Seime pateiktas siūlymas keisti pluoštinių kanapių auginimo ir perdirbimo reguliavimą2
Ketvirtadienį Seime pateiktas Ekonomikos ir inovacijų ministerijos inicijuotas įstatymo projektas, kuriuo numatoma keisti kanapių auginimo ir perdirbimo reguliavimą. ...
-
Darbdaviai keičia požiūrį dėl vyresnių darbuotojų: kokie mitai vis dar gajūs?2
Dabartinė Lietuvos demografinė situacija tokia, kad vis daugiau darbdavių atsigręžia į pensinio amžiaus darbuotojus. Apie tai LNK žurnalistas kalbėjosi su Užimtumo tarnybos direktore Inga Balnanosiene. ...
-
Prezidentūra siūlo lengvinti sąlygas verslui prekiauti Ukrainoje, dalyvauti atstatant šalį7
Skatinant Lietuvos verslą prisidėti prie Ukrainos atstatymo, Prezidentūra siūlo tokioms įmonėms palengvinti skolinimąsi, sako prezidento patarėjas Vaidas Augustinavičius. ...
-
EP galutinai patvirtino – šiemet Lietuvos ūkininkams daugiamečių pievų atkurti nereikės
Europos Parlamentui (EP) pritarus reglamentui dėl daugiamečių pievų ir ganyklų atkūrimo pokyčiams, Lietuvos ūkininkams nebeprireiks atkurti tokių pievų pagal ankstesnę tvarką, pranešė Žemės ūkio ministerija (ŽŪM). ...
-
D. Kreivys: 2030-aisiais elektra turėtų kainuoti apie 17 centų3
Energetikos ministras Dainius Kreivys sako, kad 2030-aisiais galutinė elektros kaina Lietuvos vartotojams turėtų siekti apie 17 centų už kilovatvalandę (kWh). ...
-
Vyriausybės taupymo lakštų išplatinta už 4,75 mln. eurų1
Pirmadienį baigėsi devintosios Vyriausybės taupymo lakštų (VTL) emisijos platinimas – gyventojai 243 sandoriais jų įsigijo už 4,75 mln. eurų. ...
-
Pramonės įmonių skaitmenizacijai – beveik 150 mln. eurų
Skatinant padėti sparčiau modernizuoti Lietuvos pramonės sektorių, „Invega“ numato 150 mln. eurų finansavimą šalies pramonės įmonėms. Beveik 50 mln. eurų ketinama skirti įmonių skaitmeninimo projektams vidurio ir vakarų Lietuvos...