Žiniasklaida: „Facebook“ ketina keisti pavadinimą

„Facebook“ bendrovė ketina keisti savo pavadinimą, kad atspindėtų savo dėmesį metavisatos kūrimui, skelbiama JAV technologijų svetainės „The Verge“ pranešime.

Gerais ryšiais technologijų pasaulyje garsėjantis „The Verge“ savo pranešime citavo šaltinį, „tiesiogiai informuotą apie šį klausimą.“

Skelbiama, kad „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas apie šį sprendimą paskelbs spalio 28 dieną vyksiančioje bendrovės konferencijoje „Connect“. Manoma, kad šis pokytis pranašauja technologijų milžinės siekį būti žinomai „ne vien dėl socialinės žiniasklaidos ir visų su ja susijusių blogybių.“

Pasak pranešimo, pakeitus grupės prekės ženklą „Facebook“ greičiausiai taptų tik vienu iš daugelio produktų, priklausančių pagrindinei bendrovei, prižiūrinčiai kitas šiuo metu „Facebook“ priklausančias technologijų milžines, tokias kaip „Instagram“, „WhatsApp“ ir „Oculus“.

„Facebook“ trečiadienį atsisakė komentuoti šiuos gandus.

Pirmadienį savo tinklaraštyje „Facebook“ paskelbė, kad per ateinančius penkerius metus Europos Sąjungoje planuoja sukurti 10 tūkst. naujų aukštos kvalifikacijos darbo vietų vadinamajai metavisatai kurti.

Metavisata – tai bendras terminas, reiškiantis teorinę ateities interneto versiją, kurią sudaro bendros 3D virtualios erdvės, sujungtos į virtualų pasaulį.


Šiame straipsnyje: FacebookpavadinimasMetavisata

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių