Oro uostuose – didžiulės eilės ir sumaištis: gresia masiniai skrydžių atšaukimai

  • Teksto dydis:

Oro bendrovės džiaugiasi pasibaigusia pandemija ir prasidedančiu skrydžių sezonu. Tačiau keleiviai priversti keliones planuotis iš anksto. Bilietai brangsta, o skrydžiai gerokai vėluoja. Didžiausia bėda yra Lenkijoje. Jei iki sekmadienio nepavyks susitarti su protestuojančiais šios šalies skrydžių kontrolės darbuotojais, gresia masiniai skrydžių atšaukimai.

Keliautojas, paklaustas, kiek ilgiausiai teko laukti oro uoste, atsakė, kad valandą, kai prieš dvi savaites skrido į Švediją. Kita keleivė, skridusi iš Dublino, taip pat pritaria, jog oro uostuose – didžiulės eilės ir sumaištis. Būna, kad tenka laukti ten iki dviejų valandų. Dar viena moteris tvirtina, jog skrydis į Varšuvą vėlavo 50 minučių.

Taip situaciją apibūdina iš Kauno oro uosto įvairiomis kryptimis skrendantys keleiviai. Lietuvos oro uosto atstovas patvirtina, kad situacija – įtempta.

„Šiokios tokios įtampos yra, jaučiami tam tikri vėlavimai, keleiviai patirta tam tikrų nepatogumų“, – kalbėjo Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius.

Vėlavimai atsirado ne tik dėl uždarytos oro erdvės dėl Rusijos ir Ukrainos karo, bet ir situacijos Lenkijoje. Ten oro erdvė – sausakimša. Vėluoja tiek išskrendantys, tiek atskrendantys lėktuvai.

„Labai priklauso nuo situacijos, kiek tuo metu oro erdvė yra apkrauta. Tenka laukti nuo 10 minučių iki valandos ar dar daugiau“, – tęsė M. Zelenius.

Lenkijoje nepavyksta susitarti su skrydžių vadovais kilus ginčui dėl darbo užmokesčio ir darbo sąlygų. Paskutinė diena susitarti – šis sekmadienis. Jei nepavyks, prasidės masiniai skrydžių atšaukimai, o per Lenkijos dangų iki 700 per dieną vykdomų skrydžių turėtų būti nukreipiami kitu maršrutu.

„Kalbama apie streiką. Keleiviai per dvejus pandemijos metus patyrė daug nepatogumų. Nenorime matyti daugiau jokių trikdžių. Kontaktuosime su Lenkijos vadovybe, kad blogiausias scenarijus neišsipildytų“, – kalbėjo „Ryanair“ marketingo ir komunikacijos vadovas Dara Brady.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Dar viena problema – gerokai šoktelėjo bilietų kainos. Keleivės teigimu, jaučiamas bent 20-30 eurų bilietų pabrangimas. Airijos oro linijų atstovas nieko optimistiško nežada. Esą balandis yra paskutinis mėnesis, kuomet dar galima nusipirkti pigesnius bilietus.

„Turime pirmą normalią vasarą, grįžusią į priešpandeminį lygį po dviejų metų. Kuo ilgiau lauksite, tuo bilietai bus brangesni“, – pasakojo D. Brady.

Visgi nepaisant problemų, didžiausia aviakompanija Lietuvoje atidarydama vasaros sezoną skelbia, jog iš Lietuvos atsirandą dvylika naujų skrydžių.

„Stabtelėjimas buvo labai trumpas, nes nutraukus skrydžius į Ukrainą visi lėktuvai, kurie buvo dedikuoti šitoms kryptims, buvo nukreipti į kitas kryptis. Ryškaus keleivių skaičiaus sumažėjimo nepastebėjome“, – kalbėjo M. Zelenius.

Lietuvos oro uostai skelbia, kad keleivių srautai grįžta į priešpandeminį lygį. Greičiausiai atsigauna Kauno oro uostas. Lietuva per aštuonerius metus šalies aviacijos gairėse numačiusi tapti orlaivių remonto ir krovinių gabenimo oru lydere regione. Kaunas taps centru, kuriame Airijos skrydžių bendrovė paskelbė statysianti dar du orlaivių tvarkymo angarus, bus sukurta per 200 darbo vietų, investuota 15 mln. eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Paskaitai

Paskaitai portretas
Paskaitai komentarus ir supranti- kas antras psichiškai neįgalus, arba prasigėrusių tėvų pagamintas. Akivaizdžiai darosi nykus lietuvių genofondas .

senelis

senelis portretas
kai visai uzdare komentarus tikrai yra negerai bet skaityti dabartinius tai yra nesamone kaskas baisaus nesuprantu iki kokio lygio reikia pulti kad taip save isreikstum negi zmones jau nebemoka normaliai be b.... burnoj mastyti

tadas

tadas portretas
o siaube, siaube, siaube, siaube, gal pasikart? blyn, o kas ta da uzdirbs seimo nariams
VISI KOMENTARAI 27

Galerijos

Daugiau straipsnių