- Remigijus Bielinskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
-
Pradėta „Via Balticos“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos...
Penktadienį oficialiai pradėta vieno avaringiausių ir intensyviausių šalies kelių – „Via Baltica“ ruožo nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos – rekonstrukcija. Iki 2024 metų pabaigos užbaigus darbus visas 40 kilometrų ruožas virs keturių eismo juostų magistrale.
„Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų. Tai leis iš esmės pagerinti eismo saugumą, išsprendžiant šiuo metu esamą didelio avaringumo problemą“, – rekonstrukcijos pradžios ceremonijoje kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 76 kilometre penktadienį sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Rekonstrukcijos darbai prasidės kelio ruože nuo 72,5 iki 79 kilometro, jus už 55,8 mln. eurų iki kitų metų rudens atliks konkursą laimėjusi statybų bendrovė „Fegda“. Kelyje įrengtas pirmasis šalyje „žaliasis tiltas“ gyvūnų migracijai, tunelinis pravažiavimas, sankirta, jungiamieji keliai.
Rekonstravus ruožą tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos visas itin intensyvaus eismo kelias tarp Kauno ir Lenkijos sienos bus keturių eismo juostų.
„Labai svarbu, kad šitoje geopolitinėje situacijoje tokio dydžio projektus – automagistrales, kurios jungia Šiaurės Europą su Vakarų, galima įgyvendinti labai greitai. Per ateinančius metus turėsime dvi atkarpas pilnai įrengtas – tai yra trumpiau negu metai, o iki 2024 metų turėsime užbaigtą visą šį ruožą“, – renginyje sakė „Fegdos“ vadovas Gediminas Gribulis.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, siekiama, kad iki 2030 metų visas „Via Baltica“ ruožas Lietuvoje atitiktų aukščiausius reikalavimus.
„Via Baltica ypatingai svarbus kelias Lietuvai. Yra planas, kad iki 2030 metų visas ruožas nuo Lenkijos iki Latvijos atitiktų aukščiausius kelių reikalavimus – būtų saugus ir patogus“, – sakė LAKD vadovas.
Rekonstravus „Via Baltica“ kelią, kuris yra intensyviausias sunkiojo transporto eismo koridorius šalyje ir kuriuo per parą pravažiuoja apie 10 tūkst. automobilių, iš jų iki 60 proc. – sunkvežimiai, sumažės eismo įvykių, sutrumpės kelionės laikas, sumažės degalų sąnaudos.
Šuo metu vyksta kito „Via Baltica“ ruožo – nuo 79 iki 85 kilometro – rekonstrukcijos rangovo konkursas. Baigus projektavimą ketinama paskelbti konkursą ir ruožui nuo 56,8 iki 72,5 kilometro. Planuojama, kad ketvirtojo magistralės ruožo nuo 85 iki 97 kilometro konkursas bus paskelbtas šių metų pabaigoje – 2023 metų pradžioje.
Visą 268 km ilgio „Via Baltica“ kelio Lietuvos teritorijoje rekonstrukciją numatoma baigti iki 2030 metų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vyriausybė pritarė siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio kainą susieti su MMA3
Vyriausybė trečiadienį pritarė Finansų ministerijos ir Lietuvos banko (LB) siūlymui būtiniausių bankų paslaugų krepšelio gyventojams ir smulkiam verslui kainą susieti su minimalia mėnesio alga (MMA), ją perskaičiuojant kas trejus metus. ...
-
Liberalai „laisviečius“ kaltina įžūlumu, tarsis dėl savo siūlymo gynybos finansavimui3
Vienas valdančiųjų liberalų lyderių Eugenijus Gentvilas trečiadienį įžūliu pavadino koalicijos partnerių „laisviečių“ siūlymą dėl būdų padidinti gynybos finansavimą, bandys formuluoti savo iniciatyvą. ...
-
Pieno supirkimo kaina Lietuvoje per metus augo dešimtadaliu1
Vidutinė natūralaus pieno supirkimo kaina kovą siekė 42,31 cento už kilogramą ir buvo 10,8 proc. didesnė nei pernai tuo pat metu. Lyginant su vasariu, supirkimo kaina kilo 0,3 proc. ...
-
Lietuvos bankas: Lietuvos auksas pernai pabrango 9 proc.2
Lietuvos aukso atsargų rinkos vertė, nepaisant susilpnėjusio JAV dolerio euro atžvilgiu, pernai išaugo 9 proc. iki 355 mln. eurų, sako Lietuvos banko (LB) atstovas. ...
-
„Laisviečiai“ gynybą finansuoti siūlo iš savivaldybių GPM, akcizų, didesnio pelno mokesčio5
Laisvės partija trečiadienį paskelbė, kad surinkti reikiamas papildomas lėšas krašto apsaugai siūlo perskirstant savivaldybėms šiuo metu tenkančią gyventojų pajamų mokesčio (GPM) dalį, didinant akcizus ir vienu procentiniu pun...
-
„Investuok Lietuvoje“: Lietuvos konkurencingumas patiria iššūkių, yra mažesnis nei regione
Lietuvos ekonomikos konkurencingumas patiria iššūkių bei mažėja regione, teigia užsienio investicijų skatinimo agentūra „Investuok Lietuvoje“. ...
-
I. Žilienė: elektros tinklų sujungimas kainuos apie 270 mln. eurų, įtaka tarifui bus maža2
Šiaurės vakarų ir rytų elektros perdavimo tinklų sujungimo projekto, kurį siekiama pripažinti ypatingos valstybinės svarbos, įgyvendinimas kainuos apie 270 mln. eurų, sako energetikos viceministrė Inga Žilienė. ...
-
Politikams svarstant apie gynybos pramonės plėtrą, institucijos sutarė gilinti ryšius1
Politikams svarstant būdus stiprinti vietinę pramonę, kelios valstybės institucijos trečiadienį sutarė gilinti ryšius, kad padėtų įmonėms kurti inovacijas gynybos srityje. ...
-
2022 metais vadovai uždirbo 58 proc. daugiau nei šalies vidurkis4
2022 metais vidutiniškai daugiausia uždirbo įvairaus lygio vadovai – 2,9 tūkst. eurų neatskaičius mokesčių, arba 58 proc. daugiau nei 1,83 tūkst. eurų siekęs šalies vidurkis, skelbia Valstybės duomenų agentūra. ...
-
LEA laikinai stabdo paraiškas saulės elektrinėms ir kaupikliams
Lietuvos energetikos agentūra (LEA) trečiadienį laikinai sustabdė verslo, ūkininkų ir atsinaujinančių išteklių energijos bendrijų paraiškų priėmimą saulės elektrinėms ir kaupikliams įsirengti, trečiadienį pranešė agent...