„Box Inn“: saugus jūsų daiktų prieglobstis

  • Teksto dydis:

Vyraujant neužtikrintumui dėl ekonomikos situacijos, išaugus energijos kainoms, įmonės vis dažniau atsisako nebūtinų biuro ir sandėlio patalpų ir renkasi pandeminiu laikotarpiu susiformavusią praktiką dirbti iš namų, o sukauptą inventorių perkelia laikinai saugoti.

Laikino daiktų saugojimo centro „Box Inn“ atstovas Nerijus Urbonavičius pastebi pokyčių: prieš kelerius metus pagrindiniai jų klientai buvo fiziniai asmenys, sandėliuojantys sezoninius reikmenis, baldus, kitus buities ar pramogų reikmenis, dabar pusę klientų sudaro įmonės.

„Uždarius arba laikinai sustabdžius prekybinių, gamybinių taškų veiklą ar atsisakius nebūtinų biuro patalpų, įmonės atveža saugoti sukauptą įrangą. Daiktus saugoti atvežantys klientai pasakoja, kad į įrangą investuota daug lėšų ir jos parduoti neketina, todėl priimamas sprendimas ją saugoti, įsivertinus, kad saugojimo išlaidos gerokai mažesni, nei laikant nepelningus prekybinius ar pusiau efektyvius gamybinius taškus“, – apie padėtį pasakojo N. Urbonavičius.

Didžiausią dalį juridinių klientų sudaro elektronine prekyba besiverčiančios įmonės. Paklausa ypač išaugo artėjant gruodžiui, kai vyksta intensyviausia prekyba. Švenčių laikotarpiu parduotuvės užsisako didelių prekių siuntų, kurias greitai ir realizuoja, todėl šiam trumpam laikotarpiui renkasi laikiną sandėlio nuomą. Tačiau didelė dalis elektroninės prekybos verslų sandėlį čia nuomojasi ištisus metus.

„Kaip didelį pranašumą klientai išskiria tai, kad, padidėjus sandėlio ploto poreikiui, čia pat galima gauti didesnes patalpas, o matant, kad turimas sandėlys tapo per didelis ir plotas neišnaudojamas, galima jį susimažinti, pasirenkant mažesnę patalpą“, – pasakojo N. Urbonavičius.

Stebint smarkiai augantį elektroninės prekybos sektoriaus klientų segmentą, „Box Inn“ kitiems metams numatė statyti savitarnos terminalą, kuriame e. parduotuvių klientai galės patogiai atsiimti internetu iš nuomininkų užsakytas prekes.

„Šiuo metu sulaukiame daug prašymų palikti prekes, kurias atvyks atsiimti jas užsakę pirkėjai, todėl kitiems metams esame numatę statyti savitarnos terminalą, kad klientams būtų patogiau ir greičiau tiesiai iš sandėlio atiduoti internetu užsakytas prekes“, – pristatė naujovę pašnekovas.

Klientų saugojamas turtas yra apdraustas, o draudimas jau įskaičiuotas į bazinę paslaugos kainą.

Kiekvienas klientas daiktus saugoja individualioje patalpoje, kurios raktus turi tik jis. Į vidinį kiemą ir pastatą galima lengvai patekti visą parą naudojant elektroninę prieigos kortelę. Patalpos ir teritorija yra nuolat stebimos vaizdo kameromis ir saugomos saugos tarnybos. Klientų saugojamas turtas yra apdraustas, o draudimas jau įskaičiuotas į bazinę paslaugos kainą.

„Box Inn“ sandėliavimo paslaugos praverčia ir verslui, ir privatiems klientams, ypač kai reikia kurį laiką sandėliuoti daiktus kraustantis, išvykus į ilgesnę kelionę ir tuo laikotarpiu atsisakius būsto nuomos ar atliekant remontą. Specialiai įrengtose patalpose daiktai yra saugūs, nedulka, prireikus jų savininkui pasiekiami bet kuriuo paros metu, kiekvieną dieną. Savo klientams centras teikia transportavimo, siuntų priėmimo iš kurjerių paslaugas.

Daugiau informacijos www.boxinn.lt.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių