Kaip „Lidl“ užtikrina vaisių ir daržovių šviežumą bei kokybę

  • Teksto dydis:

Rudenį prekybos tinklo „Lidl“ daržovių ir vaisių skyrius pasipildo dar daugiau įvairių gėrybių iš Lietuvos ir užsienio ūkininkų. Siekdamas, kad derlius parduotuves pasiektų kuo šviežesnis ir kokybiškesnis, „Lidl“ imasi ypatingų priemonių – nuo specialių reikalavimų ūkininkams iki papildomo vaisių ir daržovių tikrinimo. Plačiau apie tai, kaip prekybos tinklas rūpinasi derliaus kokybe, pasakoja Karolis Lebednikas, „Lidl Lietuva“ Kokybės užtikrinimo departamento vadovas.

Reikalavimai augintojams – bene griežčiausi rinkoje

Visiems „Lidl“ vaisių ir daržovių augintojams tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse yra taikomi itin aukšti reikalavimai, kurie padeda garantuoti derliaus kokybę ir šviežumą.

„Mūsų reikalavimai augintojams – griežtesni negu reikalauja Europos Sąjungos (ES) reglamentas ir vieni griežčiausių Lietuvos rinkoje. Reikalaujame, kad šviežiuose vaisiuose ir daržovėse nustatytas veikliųjų medžiagų likučių kiekis neviršytų trečdalio leistinos normos, numatytos pagal ES reikalavimus. Taip pat – juose negali būti daugiau kaip penkių rūšių auginimo metu naudotų veikliųjų medžiagų likučių“, – sakė K. Lebednikas.

„Lidl“ archyvo nuotr.

Norėdamas įsitikinti, kad ūkiai tikrai laikosi šių reikalavimų, „Lidl“ reguliariai atlieka analitinius laboratorinius tyrimus dėl veikliųjų medžiagų likučių ir kitų, „Lidl“ bei teisės aktais nustatytų, reikalavimų laikymosi.

Specialūs tvarumo reikalavimai

Taip pat „Lidl“ vaisių ir daržovių tiekėjų reikalauja laikytis specialių tvarumo ir socialinės atsakomybės reikalavimų.

„Tiek Lietuvoje, tiek užsienyje atidžiai atsirenkame patikimus ir stiprius vaisių bei daržovių augintojus, kurie turi „Global G.A.P.“ sertifikatą. Šis įrodo, kad augintojo ūkis yra tvarus, vystomas darniai, tausoja gamtos išteklius bei rūpinasi darbuotojų bei produktų sauga. Taip pat turime ir papildomą reikalavimą – visi mūsų augintojai turi turėti „GRASP“ sertifikatą, įrodantį augintojo socialinę atsakomybę jo darbuotojo atžvilgiu. Esame bene vieninteliai iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje keliantys savo ūkininkams tokius reikalavimus“, – sakė K. Lebednikas.

„Lidl“ archyvo nuotr.

Papildomai derlių tikrina pats „Lidl“

Stengdamasis klientams pasiūlyti aukštos kokybės ir itin šviežią ūkio produkciją už patrauklią kainą, „Lidl“ kelia aukštus reikalavimus ne tik ūkininkams, bet ir sau pačiam.

„Patys kruopščiai tikriname į mūsų logistikos centrus atkeliavusį derlių. Produktų kokybę ir šviežumą matuojame vertindami jų išvaizdą, kvapą, skonį, taip pat pasitelkiame įvairius prietaisus, skirtus įvertinti vaisių bei daržovių spalvos plotą, kietumą, saldumą. Patikrintos ūkio ir sodų gėrybės yra laikomos skirtingų temperatūrų zonose, kuriose taip pat yra įdiegta drėgmės palaikymo sistema. Tai leidžia išlaikyti vaisių ir daržovių šviežumą bei skonio savybes“, – sakė K. Lebednikas.

Į parduotuves – per kelias valandas

Siekdamas, kad klientus pasiektų kuo šviežesnis derlius, „Lidl“ stengiasi, jog vaisiai ir daržovės iš logistikos centrų į parduotuves iškeliautų kuo sparčiau.

„Lidl“ archyvo nuotr.

„Vaisių bei daržovių gabenimui pasitelkiame sunkvežimius, kurių priekabos turi skirtingų temperatūrų zonas. Tai leidžia vos vienu sunkvežimiu į parduotuvę atgabenti skirtingų laikymo sąlygų reikalaujančius vaisius bei daržoves, tuo pačiu išlaikant aukštą jų kokybę bei šviežumą. Dėl šių sprendimų derlius, pavakarę atkeliavęs į „Lidl Lietuva“ logistikos centrus, vos per kelias valandas yra išskirstomas į skirtingas parduotuves ir ryte pirkėjai jau gali mėgautis šviežia produkcija“, – sakė K. Lebednikas. 

„Lidl“ archyvo nuotr.

Šviežių ir už patrauklią kainą vaisių bei daržovių galima rasti 75-iose Lietuvoje veikiančiose „Lidl“ parduotuvėse 28 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose ir Molėtuose.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Nieko jie neužtikrina

Nieko jie neužtikrina portretas
Vynuogės antroje nuo viršaus radau apipelijusias. Viršutinėje, visiems akivaiždžiai matomoje dėžėje vynuogės vistiek nei šiokios nei tokios. Tai ne pirmas kartas buvo kai apskritai vaisiai buvo jau nekondicijoje. Vaisių ir daržovių užtikrinimas lidlinėje tai tik akių dūmimas. Ateina pirkėjai į vais. ir daržov. skyrių ir mato kaip yra. Tai kaip ir gaunasi melaginga reklama.

kaunietė 1

kaunietė 1 portretas
juokingiausia Lidl reklama su baisuokle neadekvačia močiute Lidl darž-oves reklamuojančias kaip ūkininko

Kvaila reklama apie NIEKĄ!

Kvaila reklama apie NIEKĄ! portretas
Į Lidl'ą jau seniai neapsimoka eiti pirkti - jis tapo vienu iš brangiausių prekybos centrų (kartu su Rimi), nes daro mažai akcijų ir nuolaidų (ta sušikta programėlė nesiskaito, nes daug kas neturi interneto telefone). Dabar per akcijas gali žymiai pigiau apsipirkti Iki ir net Maximoje! O šiaip kainos lyderis ir toliau lieka Norfa, tik bėda, kad jie turi labai mažai parduotuvių.
VISI KOMENTARAI 11

Galerijos

Daugiau straipsnių