- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Orlaivių antžeminio aptarnavimo paslaugas teikiančios bendrovės šį savaitgalį jau galėjo pasitreniruoti priimdamos krepšinio sirgalius. Tokias paslaugas teikianti „Litcargus“ sako, kad skubos tvarka ieško naujų darbuotojų, kuriuos pradėti apmokyti reikia jau dabar, nes iki NATO viršūnių susitikimo Vilniuje laiko liko labai nedaug. Kviečia prisijungti ir iš arti pamatyti pasaulio lyderius bei jų delegacijas, pasakojama LNK reportaže.
„Litcargus“ paskelbė, kad prieš NATO viršūnių susitikimą ieško pastiprinimo – maždaug dvidešimties darbuotojų. Norint nepriekaištingai aptarnauti begalę pasaulio valstybių vadovų orlaivių, kurie atskris tiek į Vilniaus, tiek į Kauno oro uostus, reikalingas pastiprinimas.
„Esmė ta, kad vienu metu suvažiuos visos delegacijos. Laukiame apie 40–50 delegacijų. Iš viso bus apie trys tūkstančius narių, apie du tūkstančius – žurnalistų, nevyriausybinių organizacijų atstovų. Viskas dėliojama, skaičiuojama, nes neturime tiek įrangos ir pajėgumų, kad galėtume aptarnauti vienu metu. Todėl dabar norime pritraukti naujų darbuotojų, juos apmokyti, kad viskas praeitų sklandžiai. Šiuo metu trūksta apie dvidešimt kolegų įvairiose pozicijose. Visi nauji darbuotojai, kurie prisijungs prie mūsų, turės unikalią galimybę iš arti pamatyti ir atvyksiančius pasaulio lyderius“, – sakė vadybininkė Reda Urbaitienė.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
„Svarbiausia, kad darbuotojai būtų pilnamečiai ir kad mokėtų lietuvių kalbą. Keleivių aptarnavimo sferoje apmokymai trunka apie dvi savaites. O darbo prie lėktuvų – nuo dviejų savaičių iki mėnesio, įskaitant ir teoriją, ir praktiką“, – sakė mokymų vadybininkė.
Laukiame apie 40–50 delegacijų. Iš viso bus apie trys tūkstančius narių, apie du tūkstančius – žurnalistų, nevyriausybinių organizacijų atstovų.
„Dabar vyksta mokymai apie bagažo pristatymą keleiviams. Tie, kas nedirbę panašaus darbo, atrodo, kad čia juoko darbas, viskas paprasta, tačiau taip nėra. Yra įvairių niuansų, darbo specifikos. Pavyzdžiui, tokia situacija – keleivis nepasiėmė vieno vežimėlio bagažo. Įgula atsinešė atgal ir krovikai juos pasiėmė. Jeigu įgula ar mes nesudalyvautume šiame procese, tas bagažas būtų likęs viršuje ir keleivis jį būtų praradęs“, – kalbėjo instruktorius Artūras Cycarevas.
„Naujai priimamiems darbuotojams kažkokių specialių reikalavimų nekeliama. Tik pageidautina, kad turėtų B kategorijos vairuotojo pažymėjimą, o toliau jau mes apmokome. Mums reikalingi ilgalaikiai darbuotojai, nes apimtys plečiasi, skrydžių daugėja, kuo labai džiaugiamės. Oro uostai tikrai priima vis daugiau orlaivių ir keleivių“, – sakė R. Urbaitienė.
Kaip sutalpinti visus per NATO viršūnių susitikimą atskridusius orlaivius, o kur dar šimtai automobilių, kurie turės vežti delegacijas?
„Turbūt net milimetrais bus paskaičiuota, kur sutalpinti visus orlaivius. Sulauksime tokio dydžio ir tokios masės orlaivių, kokių dar nesame matę. Reikia pasirūpinti ir atitinkamais nusileidimo bei pakilimo takais. Tad laukia didelis iššūkis, tačiau mums didelė garbė prisidėti prie viso šio įvykio. Tai kartu – ir galimybė įgyti neįkainojamos patirties. Mes žinome, kad didžiausia vertybė įmonėse – juose dirbantys žmonės, nes be jų viena technika nedirbs ir vien dirbtinis intelektas žmonių tikrai nepakeis. Taigi pridėtinę vertę visgi įmonėje kuria žmonės“, – apie pasiruošimo užkulisius ir darbuotojų svarbą dėstė R. Urbaitienė.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvoje startuoja Graikijos „Aegean Airlines“ – dukart per savaitę skraidins į Atėnus1
Lietuvoje startuoja nacionalinė Graikijos oro vežėja „Aegean Airlines“ – du kartus per savaitę ji tiesiogiai skraidins iš Vilniaus į Atėnus. Tikimasi, kad keliautojai per Atėnus galės pasiekti daugiau pasaulio šalių jun...
-
Maitinimo sektoriaus atstovų protestas prie Vyriausybės: prašo grąžinti lengvatinį PVM tarifą2
Apie 100 protestuotojų – maitinimo sektoriaus atstovų – prie Vyriausybės rūmų Vilniuje penktadienį surengtame mitinge reikalauja grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas atmetė siūlymą panaikinti Lukiškių aikštės įstatymą4
Seimas ketvirtadienį nepritarė siūlymui atšaukti Lukiškių aikštės Vilniuje memorialinio statuso įstatymą. ...
-
„Skaidrinam“ Vilniaus rajone: tarybos nariai degalus pylėsi po kelis kartus per dieną1
„Skaidrinam“ iniciatyvai pasiekus Vilniaus rajoną, nustatyta, kad mažiausiai aštuoni tarybos nariai degalus „pylėsi“ po kelis kartus per dieną, o beveik maksimalią išmokų sumą per kadenciją gavęs liberalas Arūnas...
-
Vilniaus šienavimo sezonas: tarp patogumo miestiečiams ir tvarumo1
Sostinėje prasideda šienavimo sezonas. Kaip ir pernai, vietose, kur žmonės daugiausia leidžia laisvalaikį, sportuoja, taip pat daugiabučių kiemuose, bus palaikoma trumpa veja. Dažnai šienaujama bus ir gatvių skiriamosiose juostose. Tači...
-
Vilniuje kaimynų bendrystę stiprins per dešimt bendruomenių projektų1
Sostinė bendruomenių tradicijas kuriančioms ir puoselėjančioms iniciatyvoms šiemet skiria 50 tūkst. Eur. Parama paskirstyta dvylikai kaimynystės ryšius stiprinančių projektų – isi jie dedikuoti vilniečių įtraukimui į kultūrin...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Vilniaus oro uoste atidaryti olimpiniai vartai
Iki 2024 metų Paryžiaus vasaros olimpinių žaidynių likus 100 dienų, Vilniaus oro uoste atidaryti simboliniai olimpiniai išvykimo vartai. ...
-
A. Avulis: vis dar galioja mano pasiūlymas, kad 2026 m. pabaigoje stadione žaistume futbolą20
Nacionalinį stadioną iš „BaltCap“ perimančios „Hanner“ vadovas Arvydas Avulis sako esąs pasirengęs vykdyti projektą, o jau 2026 m. pabaigoje galėtų būti sužaistos pirmosios futbolo rungtynės. Anot jo, šiuo metu ...
-
D. Vedrickas: VPT galbūt vertins galutinę stadiono koncesijos sutartį – nenorėčiau dabar spekuliuoti2
Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) vadovas Darius Vedrickas neatmeta, kad tarnyba vertins Nacionalinio stadiono statybos koncesijos sutarties galutinį variantą. ...