- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Loterijų organizatorė „Olifėja“ pradėjo naują informacinę kampaniją, skirtą olimpiniams metams ir Lietuvos olimpinės komandos „LTeam“ pasirengimui 2020 m. vasaros olimpinėms žaidynėms Tokijuje. Kampaniją pradėjo du TV eteryje jau transliuojami vaizdo klipai, kuriuose nusifilmavo disko metikas Andrius Gudžius ir irkluotoja Milda Valčiukaitė.
Kampanijos paskirtis – priminti šalies gyventojams, kad būtent jie yra pagrindiniai Lietuvos olimpiečių rėmėjai ir dalyvaudami loterijose finansuoja sportininkų pasirengimą bei dalyvavimą žaidynėse. 8 proc. kiekvieno nusipirkto „Olifėjos“ rengiamų loterijų bilieto kainos tenka tiesiogiai Lietuvos tautiniam olimpiniam komitetui ir yra skiriami Lietuvos olimpiečiams, paralimpiečiams ir sporto organizacijoms.
Pirmuosius kampanijos klipus jau galima pamatyti ir internete.
„Olimpinis sportas ir finansavimo olimpiečiams užtikrinimas visada buvo „Olifėjos“ veiklos dalis. Tam skiriama ir įstatymų numatyta kiekvieno bilieto kainos dalis, ir didelė dalis veiklos dividendų, išmokamų pagrindiniam bendrovės akcininkui LTOK. Tačiau pastebėjome, kad apie tai pasakojome per mažai. Didelė dalis vyresnių gyventojų žino apie savo indėlį į olimpiečių finansavimą, o tarp jaunesnių žmonių tai žinoma mažiau“, – sakė Antanas Muraška, „Olifėjos“ generalinis direktorius.
Pasak jo, loterijos yra visų pirma pramoga, tačiau tai yra pramoga su tikslu. „Visi bilietai negali laimėti, tačiau 8 proc. kiekvieno bilieto kainos keliauja tiesiogiai olimpiečių pasirengimui, LTOK vykdomoms programoms ir „LTeam“ veiklai. Net kai nelaimi loterijoje, laimi olimpines pergales Lietuvai ir mūsų sportininkų dalyvavimą“, – sakė loterijų organizatorės vadovas.
Informacinę kampaniją „Olifėja“ vykdo dirbdama kartu su olimpine komanda „LTeam“. Vėliau planuojamuose kituose kampanijos vaizdo klipuose pasirodys daugiau Lietuvos sportininkų, o kampanija bus matoma ne tiktai TV eteryje.
„Vaizdo klipuose svarbiausi yra sporto sirgaliai ir olimpiečiai. Per olimpines žaidynes visi tampame olimpinės komandos dalimi, įsitraukiame į varžybų tvarkaraštį, sergame už saviškius ir jaučiame, kad mūsų indėlis yra reikšmingas. Tačiau žmonių palaikymas sportininkams yra svarbus ne tiktai per varžybas, bet ir visą laiką. Žmonės šį palaikymą užtikrina kiekvieną kartą pirkdami loterijos bilietą. Olimpinės komandos sportininkai tą žino ir vertina“, – pasakojo Renata Mozuraitė, „Olifėjos“ marketingo direktorė.
Lietuvos olimpiniam judėjimui loterijų organizavimas iki 2018 m. pabaigos atnešė 83 milijonus eurų. Loterijų lėšomis yra didžiąja dalimi finansuojamas šalies olimpiečių pasirengimas olimpinėms žaidynėms, dalyvavimas jose, mokamos stipendijos olimpinės rinktinės nariams ir olimpinės pamainos sportininkams, remiama olimpinio švietimo veikla.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Tele2“: augimą lėmė nuoseklios investicijos į tinklo modernizaciją bei klientų patirties gerinimą
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ skelbia pirmojo 2024 m. ketvirčio finansinius rezultatus. Dėl nuoseklių bendrovės investicijų į tinklo plėtrą, modernizaciją ir klientų patirties gerinimą toliau auga operatoriaus klient...
-
Seime liko paskutinis balsavimas dėl „Rheinmetall“ gamyklai palankių pataisų1
Seimas ketvirtadienį po svarstymo pritarė pataisoms, sudarančioms palankesnes sąlygas dideliems Vakarų ginklų ir šaudmenų gamintojams, įskaitant ir Vokietijos karinės pramonės milžinę „Rheinmetall“, greičiau Lietuvoje pastatyti ...
-
„Investuok Lietuvoje“ vadovas: „Rheinmetall“ Lietuvoje gali rasti įvairių partnerių3
Vokietijos gynybos pramonės milžinei „Rheinmetall“ ketinant statyti artilerijos šovinių gamyklą Lietuvoje ir pradedant ieškoti vietos partnerių, tokių potencialių bendrovių yra nemažai, sako agentūros „Investuok Lietuv...
-
„Citus“ projektai: sparčiai besivystančioje sostinės vietoje – naujas, kokybiškas 78 butų projektas
Kūrybiškų NT projektų ir vietokūros kompanija „Citus“ jau pažįstamoje lokacijoje, Justiniškėse planuoja naują būsto projektą. Sidaronių gatvėje, netoli Pilaitės, Vakarinio aplinkkelio ir vilniečių pamėgto, didžiausio ...
-
I. Šimonytė: „Rheinmetall“ atėjimas į Lietuvą gali būti išnaudojamas gąsdinant dalį visuomenės20
Vokietijos gynybos pramonės atstovei „Rheinmetall“ planuojant įkurti gamyklą Lietuvoje, ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė tikina, kad tam tikros grupės gali išnaudoti šį faktą, kaip dalies visuomenės gąsdinimo įr...
-
Lietuvos bankas: bankų pelnas pernai augo du kartus4
Lietuvoje veikiantys bankai, neaudituotais duomenimis, pernai uždirbo 986 mln. eurų grynojo pelno – du kartus daugiau nei 2022 metais (491 mln. eurų), ketvirtadienį pranešė Lietuvos bankas (LB). ...
-
Seime – valstybės ir vietos gynybos pramonės ryšius skatinančios pataisos
Seimui ketvirtadienį teikiamos Gynybos ir saugumo pramonės įstatymo pataisos, kurios leistų į valstybės vykdomą karinės technikos įsigijimą įtraukti Lietuvos įmones. ...
-
LB: bankai nepakankamai informuoja savivaldybes apie alternatyvas uždarytiems skyriams3
Lietuvos banko (LB) vertinimu, nors mažėja fizinių bankų klientų aptarnavimo skyrių, poreikis „gyvai“ konsultacijai išlieka. Tačiau, anot LB atstovės, gyventojai nepakankamai informuojami apie alternatyvias aptarnavimo galimybes. ...
-
Vilniaus Senamiestyje bus pradedamos naujo gyvenamųjų namų projekto statybos5
Įmonių grupė „Eika“ kartu su bendrove „Etapas Group“ bei jos partneriais užbaigė sostinės Seinų gatvėje esančio sklypo ir jame suplanuoto gyvenamųjų namų projekto „Senamiesčio sodai“ įsigijimo sandorį. ...
-
Ugdė vaikų meilę vandeniui1
Ketverius metus, nuo 2020 m. rusėjo iki 2024 m. sausio, trijų Kauno miesto pradinių mokyklų antrokai dalyvavo Sporto rėmimo fondo finansuojamame projekte „Pamilk vandenį“. Apie 800 antrokų vieną kūno kultūros pamoką praleido baseine, mok...