„Tele2“: mažėjančios telekomunikacijų paslaugų kainos didina vartojimą

Vienos didžiausių mobiliojo ryšio paslaugų bendrovės "Tele2" klientų prakalbėtų minučių skaičius antrąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2013-ųjų laikotarpiu, padidėjo 7,5 proc. iki 973,2 mln., o didžiausią įtaką tam darė mažėjančios paslaugų kainos.

"Kainos mažėja. Daugiausiai jos krenta dėl neribotų pokalbių planų", - trečiadienį pristatydamas antrojo ketvirčio veiklos rezultatus sakė "Tele2" generalinis direktorius Petras Masiulis
Jo teigimu, "Tele2" per šiuos metus ryšio paslaugų kainas sumažino apie 15 procentų.

"Dabar pagrindinės rinkos tendencijos yra augantis vartojimas, mažėjančios kainos ir apribota telerinkodara", - tvirtino P.Masiulis.

Antrąjį šių metų ketvirtį "Tele2" vartotojai panaudojo 886,4 mln. megabaitų mobiliojo interneto duomenų - 2,2 karto daugiau nei pernai balandį-birželį (392,1 mln. megabaitų). Anot P.Masiulis sako, jog mobiliojo interneto naudojimas ateityje turėtų didėti dar labiau, nes "Tele2" sparčiai plečia 4G ryšį.

"Mes plečiame savo tinklą ir planas yra padengti visą Lietuvą", - sakė P.Masiulis. Pasak jo, "Tele2" vienu metu plečia 3G ir 4G ryšio tinklus.

"Tele2" pajamos pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu 2013-ųjų laikotarpiu, sumažėjo 2,6 proc. iki 246 mln. litų, o tik antrąjį šių metų ketvirtį - 4,3 proc. iki 127 mln. litų.

Bendrovės pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) pirmąjį pusmetį buvo 90,6 mln. litų, antrąjį ketvirtį - 48,4 mln. litų, o EBITDA marža - atitinkamai 37,1 proc. ir 38,4 procento.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių