- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
-
Atnaujintą „Nemuno žiedo“ trasą išmėginę motociklininkai liko nustebę
Tradicinių „Gazo terapijų“ ir priešsezoninių treniruočių metu, atnaujintus Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasos posūkius išmėginę sportininkai neslėpė nuostabos ir džiaugsmo, kad iki pirmųjų šio sezono lenktynių liko visai nedaug: renginys jau šį savaitgalį, gegužės 11-12 dienomis. Tai – „Baltic Motorcyclists Association“ ir „Navas Racing Club“ organizuojamo „BalticSuperbike“ (BSBK) čempionato pirmasis etapas: „Navas racing club trackday and BMA BSBK Championship round 1 – Kauno taurei laimėti“. Tai Kauno miesto savivaldybės lėšomis finansuojamas renginys, organizuojamas „Iniciatyvos Kaunui“ – Kauno miesto savivaldybės programos pagrindu.
„Net neabejojame, kad renginyje dalyvaus gausybė daugiau ar mažiau patyrusių sportininkų bei entuziastų, norinčių išmėginti mūsų visų mylimą „Nemuno žiedo“ trasą. Ypatingai – kai jau tie motociklistai, kurie turėjo galimybę apsukti bent porą ratų, mato pagerėjimą“, – sakė vienas iš organizatorių, „Navas Racing Club“ vadovas Linas Navickas.
Organizatorių nuotr.
Šeštadienis – treniruotėms, sekmadienis – varžyboms
Organizatoriai pabrėžia, kad visi jų organizuojami renginiai – subalansuoti tiek jau patyrusiems sportininkams, tiek pradedantiems. Ne išimtis ir šį savaitgalį organizuojamos Kauno taurei laimėti skirtos varžybos. Šeštadienio „Trackday“ treniruotėje galės dalyvauti visi motociklininkai, turintys pilną ekipiruotę (nugaros apsauga – būtina) bei tvarkingą motociklą. Na, o sekmadienis orientuotas į kiek daugiau patyrusius sportininkus.
Organizatorių nuotr.
Siekdami užtikrinti renginio saugumą ir leisti dalyviams maksimaliai pasidžiaugti naujuoju asfaltu, visi norintys važiuoti grupuojami pagal tai, kaip greitai sugeba apvažiuoti ratą trasoje bei pagal turimus įgūdžius: „A“ – velniškai greiti; „B“ – greiti; „C“ – pažengę; „D“ – naujokai.
Organizatorių nuotr.
Pirmieji trasoje pasirodys naujokai: jų pirmoji grupė startuoja 10 val. ryto, juos nuo 10.15 val. keis greitesni ir labiau patyrę motociklininkai, nuo 10.30 val. laukia greitų sportininkų važiavimas ir, galiausiai, nuo 10.45 val. trasoje pirmuosius savo ratus galės sukti itin greiti dalyviai. Važiavimai planuojami iki pat 18 val.
Sekmadienio varžybose pasirodys net 13 skirtingų klasių dalyvių. „Dalyviai turėtų nepamiršti, kad šalia asmeninių jų įskaitų ir pasiekimų, skaičiuojami ir komandiniai taškai, kurie sumuojami ir įtraukiami į turnyrinę lentelę. Pernai turėjome apie 20 komandų, vienijančių gausybę sportininkų – panašių skaičių tikimės ir šiemet“, – apie čempionatą pasakojo „Baltic Motorcyclists Association“ prezidentas Vidas Stankevičius.
Organizatorių nuotr.
Jau į varžybas, skirtas Kauno taurei laimėti, užsiregistravo 14 komandų ne tik iš Lietuvos, bet ir kaimyninių valstybių. „Na, taip jau yra, kad daugelis, planuodamas savaitgalį, žiūri ne tik į savo asmeninį užimtumo kalendorių, bet ir į dangų arba į orų prognozę. Paprastai mums pasiseka, panašu, kad meldžiamės tam, kam reikia“, – juokėsi L. Navickas.
Organizatorių nuotr.
„Visad investuojame ne tik į renginių saugumą, bet ir į dalyvių motyvaciją, norą lakstyti trasoje, o ne gatvėse. Tad norime padėkoti visiems, be kurių mūsų renginiai nebūtų tokie smagūs: tai ir ilgamečiai mūsų partneriai „ARV Auto“, ir „Bikeparts.lt“, „Litchema“, „SPIDI“, Dynami:t Energy Drink“, „TG Group“, „Vimota“, MotoBaysport“, „Bauen“, „GT Servis“. Varžybų neįsivaizduojame ir be nepakeičiamo teisėjų klubo „Startas“. Tikime, kad pirmosios šio sezono varžybos bus išties smagios, užkuriančios visą sezoną“, – sakė „Navas Racing Club“ vadovas.
Dalyviai varžybose gali dalyvauti „Street-street“, „Street-superbike600“, „Street-superbike1000“, „Super-Street“, „C600“, „C1000“, „B600“, „B1000“, „Supersport“, „Superbike“, „MiniGP100“, „Supersport300“ ir „BMA Senior TT“ įskaitose. Šiame renginyje pirmą kartą bus galima išvysti ir „Supersport300“ klasės važiavimą didžiuoju trasos ratu. Šios įskaitos dalyviai – jau ketvirtus metus besitreniruojantys „Navas Racing School“ vaikai, šiemet jau persėdę ant galingesnių motociklų.
Organizatorių nuotr.
Daugiau apie renginius, klases, techninius reikalavimusi visa informacija dalyviams – nrc.lt.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Didmiesčiai ruošiasi įvesti mažos taršos zonas: apie apmokestinimą kol kas nesvarsto5
Nuo artėjančių metų sausio 1 d. Lietuvos didmiesčiuose turės įsigalioti mažos taršos zonos, tačiau priimti sprendimų savivaldybės neskuba. Panevėžys ir Klaipėda jau praneša apie vietas, kur mažos taršos zonos bus įdiegtos, ...
-
Vilniečiai judrioje gatvėje patys nupiešė pėsčiųjų perėją: atsakė, kas laukia už tokį kūrinį12
Vilniaus gatvėse – savivaliavimas. Mykolo Lietuvio gatvės gyventojai jau kurį laiką reikalavo, kad joje būtų įrengta pėsčiųjų perėja – esą kelią toje vietoje kerta tiek moksleiviai, tiek suaugusieji. Veiksmų nesulaukta, tad vilnieči...
-
Degalai per savaitę kiek pabrango Lietuvoje ir Latvijoje, atpigo Estijoje
Mažmeninės degalų kainos per pastarąją savaitę kiek pakilo Lietuvoje ir Latvijoje, nukrito Estijoje, rodo agentūros BNS kaupiami duomenys pagal vidutines kainas viename didžiausių regione „Circle K“ degalinių tinkle. ...
-
Suremontavo, bet ar patikrino?9
Leidus aplinkosaugininkams matuoti automobilių taršą, kilo daug diskusijų – ar tai reikalinga, naudinga? Tačiau šią procedūrą privalo atlikti ir servisai, remontavę įtaką išmetamosioms dujoms turinčius komponentus. ...
-
Uždirbo ir didino vežimo apimtį
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius per pirmą šių metų pusmetį uždirbo 9,5 mlrd. eurų pajamų ir išlaikė augančius rodiklius. ...
-
Puošybos mados: kaip lietuviai puoselėjo savo automobilius?1
Automobilių modifikavimo kultūra nebėra tokia populiari kaip prieš kelis dešimtmečius. Iš gatvių ir garažų kultūros puošyba keliasi į prabangias parodas. Pasižvalgykime, kaip atrodė automobilių puošyba Lietuvoje p...
-
Įspėja dėl techninių apžiūrų: piktnaudžiauti nebepavyks3
Laikinais leidimais dalyvauti eisme automobiliu be techninės apžiūros piktnaudžiaujantys vairuotojai nuo kito mėnesio to daryti nebegalės. Laikiną leidimą gauti bus galima tik kelis kartus metuose. ...
-
Iš daugiabučių kiemų ketinama išguiti krovinių priekabas9
Nuo lapkričio ketinama uždrausti palikti dideles krovininių automobilių priekabas daugiabučių kiemuose ir kitose gyvenamosiose teritorijose. Siūloma neleisti kiemuose statyti didesnės kaip 3,5 tonos masės priekabų. ...
-
Degalai per savaitę atpigo Lietuvoje ir Latvijoje, pabrango Estijoje1
Mažmeninės benzino kainos per pastarąją savaitę nukrito Lietuvoje ir Latvijoje, pakilo Estijoje, o dyzelinas pabrango Lietuvoje ir Estijoje, atpigo Latvijoje, rodo agentūros BNS kaupiami duomenys pagal vidutines kainas viename didžiausių regione &bdquo...
-
Žvyrkelių ir dulkių sumažės5
Susisiekimo ministerija pritarė naujai AB „Via Lietuva“ parengtai ir patvirtintai valstybinės reikšmės kelių su žvyro danga asfaltavimo programai. Ją sudaro beveik 750 km žvyrkelių, bendra vertė – 425 mln. eurų. ...