Į Estijos gatves išriedės savas elektromobilis

  • Teksto dydis:

„Šiemet planuojame išbandyti automobilį įprastomis miesto eismo sąlygomis, o serijinę gamybą numatome pradėti 2025-aisiais“, – pareiškė pirmo estiško elektromobilio vienas kūrėjų Marcusas Krausas.

Dvejų metų rezultatas

Elektrinis L7E EEV (Energy Efficient Vehicle) – tarptautinės konstruktorių ir dizainerių grupės dvejų metų darbo rezultatas.

Projektą finansavo Estijos bendrovės „JMV Motors“ savininkai Virgo Veimanas ir Jaakas Laiksoo, o M. Krausas yra prisidėjęs kuriant elektrinio „Porsche Le Mans“ prototipą.

„Palyginti su didžiaisiais gamintojais, mes privalome pasinaudoti visomis galimomis inovacijomis, būti greitesni ir lankstesni. Vis dėlto, norint spėti su visais žengti koja kojon itin aršios konkurencijos sąlygomis, būtina turėti daugiau nei vieną svarų argumentą“, – sakė V. Veimanas ir pridūrė, kad daugiau nei du trečdaliai L7E EEV detalių naudojamos gaminant serijinius automobilius, bet dėl „JVM Motors“ originalių sprendimų jos įgyja papildomą vertę.

Įvardijo savitumą

„Mūsų elektromobilio savitumas – jo išvaizda ir komplektacija, kurią sudaro ekologiškos ir perdirbamos medžiagos. Ši kompaktiška transporto priemonė pirmiausia orientuota į aktyvų miesto gyventoją, besirūpinantį jį supančia aplinka, o elektromobilio techniniai parametrai leidžia sėsti prie jo vairo sulaukus šešiolikos metų“, – teigė M. Krausas.

„Rinkoje paklausa vis didėja, tad nenorime prarasti nė vienos dienos“, – pabrėžė V. Veimanas.

Dviviečio L7E EEV techniniai duomenys: ilgis – 3 313 mm, plotis – 1 746 mm, aukštis – 1 270 mm, svoris – mažiau nei 450 kg, galingumas – 15 kW, didžiausias greitis – 90 km/val., su viena baterijos įkrova gali nuvažiuoti daugiau nei 300 km.

Rekordiniai pokyčiai

Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, baterijomis varomi elektromobiliai 2022 m. ES šalyse sudarė 12,1 proc. naujų automobilių pardavimų, palyginti su 9,1 proc. 2021 m. ir 1,9 proc. 2019 m.

Elektromobilių pardavimai pernai išaugo 28 proc., pardavus daugiau nei 1,1 mln. tokių transporto priemonių. Norvegijoje fiksuotas rekordinis skaičius – keturi iš penkių pernai parduotų naujų automobilių (79 proc.) buvo elektra varomi.

2022-ieji buvo stiprūs metai ir hibridinių automobilių pramonei, kuri užėmė 22,6 proc. rinkos dalį.

Pernai Estijoje parduota iš viso 731 naujas elektromobilis (51 proc. daugiau nei 2021 m.).



NAUJAUSI KOMENTARAI

Viskas ,kas yra estiška

Viskas ,kas yra estiška  portretas
šioje elektrodėžėje tai sėdynės,keletas plastmasių ir el.schemų.

tai nieko nekeicia

tai nieko nekeicia  portretas
faktas yra tas, kad pirkejai perka kas pigiau ir geriau, siuo metu kinams konkurentu nera JAV ir ES kinu neisileidzia i rinkas, nes ten 2x kartus pigesni elektromobiliai ir didesnius atstumus nuvaziuoja, laukia ES ir JAV gamintojai kol vietos rinkoje bus sociai savu gamybos gal tada ir issileis i rinkas automobilius elektrinius is kinu. nezinau, bet gal manau paties lietuvos ir visos ES pilieciams butu imonam kaip is aliexpress uzsisakineti automobilius.

E.

E. portretas
Jei išsikrovus baterijai ją reikės 2 valandas krauti tai ačiū, nereikia.
VISI KOMENTARAI 9

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių