Žinovai – apie laureatą: brangus, bet labai geras

  • Teksto dydis:

Pirmąkart Lietuvoje surengtą „Metų motociklo“ konkursą laimėjo itališkas motociklas „Ducati Multistrada V4S“, pelnęs iš viso net keturis prizus.

Balsavo profesionalai

Vienuolikos profesionalų komisija, sudaryta iš Lietuvos kelių policijos tarnybos atstovų, keliautojų, sportininkų, automobilių ir motociklų apžvalgininkų, motociklui „Ducati Multistrada V4S“ skyrė 49 balus.

Tik šešiais balais mažiau surinko „KTM 1290 Super Adventure S“, penkiolika mažiau – „Honda XL750 Transalp“.

„Metų motociklo“ rinkimuose taip pat konkuravo „CFMOTO 800MT Touring“ (33 balai), „Indian Motorcycle FTR1200S 2022“ (33), „Honda NT1100 DCT“ (30), „Ducati Desert X“ (29), „Brixton Cromwell 1200“ (24).

Išdalyti specialūs prizai: „Metų touring“ motociklo, „Metų saugiausio“ ir „Metų inovacijos“ teko motociklui „Ducati Multistrada V4S“, „Metų 125cc“ – „Husqvarna Svartpilen 125“, „Metų elektrinio“ – „Zeeho AE8 S+“, „Metų iki 35 kW“ – „Honda ADV350“, „Metų miesto“ – „Indian Motorcycle FTR1200S 2022“, „Metų adventure“ – „Husqvarna Norden 901 Expedition“, „Metų sportiškiausio“ – „Ducati Monster SP“, „Metų dizaino“ – „Italjet Dragster“.

Sužavėjo inovacijos

Turų motociklais organizatorė Jurga Žukauskaitė motociklui „Ducati Multistrada V4S“ skyrė 3 balus ir akcentavo inovacijas.

„Balus skyriau už nedidelį svorį ir didelę galią, saugumą: adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą, aklųjų zonų stebėjimą. Net įkalnės stabdį motociklas turi“, – vardijo komisijos narė.

Jai pritarė ir Aidas Bubinas, keliautojas ir operatorius. Pasak jo, šis modelis – vienas geriausių pastarojo meto motociklų, kuriame puikiai dera begalė inovacijų ir technologijų.

„Atrodo, tik vakar motocikluose atsiradusi pastovaus greičio palaikymo sistema buvo naujiena, o šiandien čia jau tokios sistemos net ir adaptyvios, be to, motociklai turi aklųjų zonų indikatorius, apie kuriuos nė nesusimąstydavome. Atrodė, kad nesunku pasukti galvą“, – prisiminė A. Bubinas.

Darius Rekašius, motociklininkų bendruomenei plačiau žinomas kaip Moto Guris, pažėrė gausybę techninių atradimų, dėl kurių, pasak jo, tai motociklas, neturintis konkurentų.

„Nėra rėmo, unikali šakės konstrukcija, jokio taupymo kuriant detales, kosminiai metalų lydiniai. Taip pat patentuoti LED žibintai. Važiuojant naktį jausmas toks, lyg riedėtum baltu tuneliu. Varikliui pasirinkti liejiniai, jų apdirbimas, detalių tikslumas toks, kad analogų nerastume net automobilių variklių rinkoje, be to, motocikle „Ducati Multistrada V4S“ labai daug anglies pluošto kompozito detalių“, – gyrė Moto Guris.

Be to, pastebėjo jis, motociklas aerodinamiškai sukurtas taip, kad neplaukiotų, jo priekinė dalis būtų prispausta prie kelio, todėl net akceleruojant labai smarkiai „Ducati Multistrada V4S“ neleidžia atplėšti priekinio rato nuo kelio.

Įvertino: specialistų nuomone, motociklas „Ducati Multistrada V4S“ – beveik idealus pasirinkimas tolimoms kelionėms. webbikeworld.com nuotr.

Rinkosi iš favoritų

Dalis konkurso komisijos narių pripažino, kad apsispręsti teko gana sunkiai skirstant balus dviem favoritams.

Komunikacijos specialistas Paulius Sviklas sakė, kad „Ducati Multistrada V4S“ jam labai patiko, tačiau kai kuriais aspektais gilesnį įspūdį paliko artimiausias jo konkurentas „KTM 1290 Super Adventure S“.

„Galios abu turi per akis, valdomi nuostabiai. KTM naudai – daug tikslesnis „quickshifter“, geresnis automatinės posūkio išjungimo ir dar kelių sistemų veikimas, tikslumas važiuojant mažu greičiu, patogesnis ekranas ir jo valdymas“, – aiškino P. Sviklas.

Keliautojas Karolis Mieliauskas įvertino ir motociklo kainą. Daugiausia balų skyręs modeliui „CFMOTO 800 MT“, komisijos narys atkreipė dėmesį į tai, kad šis yra kone dukart pigesnis nei „Ducati“.

Pamėgęs motociklais leistis į labai ilgas keliones, jis pripažino, kad „Ducati Multistrada V4S“ jam pasirodė beveik idealus pasirinkimas.

Automobilių ir motociklų apžvalgininkas Justas Lengvinas neslėpė, kad turėjo du favoritus – „Ducati Multistrada V4S“ ir „KTM 1290 Super Adventure S“.

„Variklis – neabejotinai „Ducati“. Jokių vibracijų ir daug galios. „Multistrada“ stebina įrangos gausa ir patogumu važiuojant. Tai brangus, bet labai geras motociklas. „Ducati“ koziriai – variklis ir išvaizda. Trūkumai? Galima būtų sakyti – kaina, bet šiuo atveju gauni tiek, kiek išleidi. Viskas, mano manymu, teisinga“, – samprotavo jis.

Įvertins galintys įpirkti

Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys akcentavo, kad „Ducati“ yra viskas, ko reikia, ir netgi dar daugiau, kelionėms.

„Jei tik leidžia piniginė, pažangios technologijos, saugumo priemonės ir kitos smulkmenos tikrai padarys kelionę šiuo motociklu dar smagesnę“, – kalbėjo jis.

Motociklų sporto meistras Šarūnas Pladas taip pat neslėpė pagyrų modeliui „Ducati Multistrada V4S“. Pasak jo, šiame modelyje telpa viskas, ko reikia, kad kelionės būtų patogios ir saugios.

„Tai aukščiausios klasės kelioninis motociklas tiems, kurie gali sau tokį leisti“, – apie beveik 24 tūkst. eurų kainuojantį modelį sakė jis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
kiekvieno reikalas kas ką perkabent jau man asmeniškai širdies neskauda,man skauda kai valstybės pinigai mėtomi ant pakazūchos juk tai iš mūsų atimti pinigai

Iprastai

Iprastai portretas
tie pakazuchos pirkejai - tikrai ne p15uokliai... Demonstravimasi skatina butent negalejimas!

kolchozo kombainas

kolchozo kombainas portretas
vieni geria kiti p15a51 dar kiti perka kas jiems prie dūšios,nieko smerktino
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių