Penktadienį ryte antrąkart per dvi dienas sutrikus tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlei „Smart-ID“ jos veikla po daugiau nei pusantros valandos atstatyta.
Pirmadienį ir antradienį fiksuoti sutrikimai tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ veikla. Dalis vartotojų negalėjo iš pirmo karto prisijungti prie „Smart-ID“ programėlės.
Kauniečiui įtarimų sukėlė į mobiliųjį telefoną gauta žinutė, kurios tekste pranešama, kad jo „Smart-ID“ paskyra įtraukta į karantino zoną. O pabaigoje – raginimas atlikti tam tikrus veiksmus paspaudus aktyvią nuorodą. Banko atstovai atviri – tokio pobūdžio žinučių savo klientams nesiunčia, todėl įspėja būti budriems, nes sukčiai ir vėl surengė pasalą.
Dėl IT sistemų atnaujinimo darbų naktį iš antradienio į trečiadienį, nuo 23.00 val. iki 4.00 val., galimi „Smart-ID“ ir mobiliojo parašo veiklos sutrikimai.
Naktį į ketvirtadienį „Smart-ID“ naudojimas buvo atkurtas visuose interneto bankuose bei kitose e. paslaugose, pranešė paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.