- Austėja Masiokaitė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
-
Kėdainių tilto reikalingumas Kaune – iki galo neįrodytas?
Pirmadienį Kaune vykstant viešam aptarimui dėl Kėdainių tilto statybų per Nemuno upę, darbų recenzentas atkreipė dėmesį, kad dokumentuose nėra pagrįstas šio tilto reikalingumas.
„Reziumuojant norėčiau pasakyti, kad aš asmeniškai, įsigilinęs į dokumentus (...) abejoju to tilto reikalingumu, nes kaip atskiras objektas, neintegruotas į tolesnę transporto sistemą, jis neturi jokios prasmės“, – kalbėjo architektas Tomas Grunskis.
Pasak architekto, šiuo metu tilto projektas – savatikslis.
Jis atkreipė dėmesį, kad abejonių kelia srautų skaičiavimo ir pralaidumo vertinimas. Pasak jo, jeigu pagrindinis motyvas yra siekis nukrauti transporto srautą nuo miesto centro, užduotyse turėjo būti pateikti labai svarūs įrodymai, kad tiltas, kuris pakeis kraštovaizdį vienoje pagrindinių miesto erdvių, šią problemą tikrai išspręs.
„Pralaidumo vertinimas yra labiau užsakomasis darbas, kuriuo siekiama pateisinti tilto būtinybę, tačiau kuriame kelis kartus kartojama, kad iki galo to padaryti yra neįmanoma dėl vienokių ar kitokių priežasčių“, – pastebėjo T. Grunskis.
Pasak kito recenzento Sauliaus Lukošiaus, nieko nedarant srautai su šiuo tiltu miesto centre sumažėtų 20 procentų, jeigu būtų vystoma infrastruktūra gretimose gatvėse, pokytis būtų dar labiau reikšmingas.
„Labai svarbus dalykas šį tiltą projektuojant ir realizuojant yra išvystymas gretimosios infrastruktūros, ypač Vilijampolės pusėje“, – kalbėjo jis.
Šis recenzentas pabrėžė, kad tiltas turi būti dermėje su miesto senamiesčiu bei Nemuno upe.
T. Grunskis taip pat atkreipė dėmesį, kad vienas darbas pažeidžia anonimiškumo sąlygą: atsidarius internete patalpintą aiškinamojo projekto dokumentą, jo savybėse nurodoma, kad dokumento autorius yra Jonas Audėjaitis. Recenzentas siūlė šį darbą diskvalifikuoti kaip pažeidžiantį taisykles.
„Jeigu aš galėjau pamatyti, visi galėjote pamatyti. Konfidencialumas pažeistas“, – sakė T. Grunskis.
Kėdainių tilto projektavimo konkursą organizuojanti Kauno architektūros ir urbanistikos ekspertų taryba (KAUET) lapkričio mėnesį sulaukė 12 projektinių pasiūlymų, kurių vienas buvo atmestas kaip neatitinkantis konkurso sąlygų.
Konkurso laimėtojai paaiškės gruodžio 12 dieną.
Apie tiltą, nuo Kėdainių gatvės Vilijampolėje gavusį Kėdainių tilto pavadinimą, Kaune svarstoma ne vienerius metus. Šis tiltas turėtų padėti sumažinti transporto srautus per miesto centrą ir palengvinti susisiekimą tarp dviejų Nemuno krantų ties Marvele ir Vilijampolės, Šilainių mikrorajonais. Šiuo metu vairuotojai tam renkasi miesto senamiestyje esančias Gimnazijos, Šauklių gatves.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Per piką Pilies žiede – dar didesnis chaosas: pakeistos eismo tvarkos dalis vairuotojų nepastebi12
Penktadienį Pilies žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, nubraižyta ištisinių linijų, tačiau dalis vairuotojų važiuoja kaip seniau, sukeldami chaosą. Daugiau automobilių rikiuojasi ir Šv. Gertrūdos gatvėje, mat tik iš &...
-
Sarkazmas keliuose: kiek reikia skubančių vairuotojų sankryžai užblokuoti?12
Spūstys jau tapo kasdienybe. Sąmoningumas padeda visiems sveikiems ir greičiau grįžti namo. Tačiau taisyklių paiso ne visi. ...
-
Pilies žiede pakeista eismo tvarka: vairuotojai masiškai kerta naujas ištisines linijas49
Jonavos gatvės žiedinėje sankryžoje pakeista eismo tvarka, tad atvažiuojant nuo Kauno pilies įvažiuoti į žiedinę sankryžą nepavyks, čia naujai nubraižyta ištisinė juosta. Patekti į šią žiedinę sankryžą iš Senamiesčio ...
-
Hipiai – laisvės proveržio išraiška1
Gėlių vaikai ir laisvės šaukliai iš Kauno savo istorijomis iliustravo mokslininkės Egidijos Ramanauskaitės knygą „Kauno hipiai. Tapatybės paieškos 1966–1972“. ...
-
Darbo inspekcija paaiškino, už ką Kauno klinikoms skirta bauda2
Valstybinė darbo inspekcija (VDI) nustatė psichologinio smurto apraiškas ir darbo laiko pažeidimus Kauno klinikų Anesteziologijos klinikoje, ketvirtadienį pranešė nacionalinio transliuotojo LRT naujienų portalas. Dėl šių nusiženg...
-
Kauniečiai fiksuoja itin žemai skrendančius karinius sraigtasparnius: gali ir stogą nurauti53
Panemunėje užfiksuotas karinio sraigtasparnio skrydis visiškai virš gyvenamųjų namų. Kauniečiai tikino, kad net langai ir stogas drebėjo. ...
-
Laisvės alėjos medžių kolekcijoje – naujas beržas15
Laisvės alėjoje bus pakeistas dar vienas medis. Ties Kauno miesto savivaldybės pastatu augęs beržas jau nebežaliuoja, tad jį pakeis tos pačios rūšies naujas medis. ...
-
Darbo inspekcija Kauno klinikose rado psichologinio smurto apraiškų, skyrė piniginę baudą16
Valstybinė darbo inspekcija (VDI) nustatė psichologinio smurto apraiškas ir darbo laiko pažeidimus Kauno klinikų Anesteziologijos klinikoje, ketvirtadienį pranešė nacionalinio transliuotojo LRT naujienų portalas. ...
-
VDU rektoriui – Mariupolio universiteto regalijos3
Trečiadienį Mariupolio valstybinis universitetas, kuris dėl karo šiuo metu veiklą tęsia Kijeve, Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) rektoriui prof. dr. Juozui Augučiui įteikė Garbės daktaro regalijas. ...
-
Praneša apie prasidedančius tvarkymo darbus magistralėje ties Kaunu8
„Via Lietuva“ tęsia svarbiausius kelių infrastuktūros tvarkymo darbus automagistralėje ties Kaunu: pradedama tilto per Kruną rekonstrukcija, atnaujinami Sargėnų viaduko kapitalinio remonto darbai bei tęsiama A. Meškinio tilto per Ner...