Kas kaltas, kad sankryžą vis reikia remontuoti?

Neseniai įrengtą Radvilėnų pl. žiedinę sankryžą reikia nuolat remontuoti – kelio grindinys neatlaiko automobilių srauto. Nors, atrodo, sankryža išgrįsta nepakankamai atspariomis trinkelėmis, jų keisti nežadama.

Neseniai įrengtą Radvilėnų pl. žiedinę sankryžą reikia nuolat remontuoti – kelio grindinys neatlaiko automobilių srauto. Nors, atrodo, sankryža išgrįsta nepakankamai atspariomis trinkelėmis, jų keisti nežadama.

Taisyta jau tris kartus

Sankryža buvo įrengta prieš ketverius metus, o taisyta jau tris kartus. Remontai miestui kol kas nekainuoja, nes dar nepraėjo penkerių metų darbų garantinis terminas, tačiau jam pasibaigus, jeigu vėl reikės remontuoti, kentės miesto biudžetas. 

Vairuotojai piktinasi atliktų darbų kokybe. Anot jų, kelio danga, kad ir kokia ji bebūtų, turi atlaikyti ir didesnių transporto priemonių ratus, ir lengvųjų automobilių srautus.

„Bėdų yra dėl to, kad per mažas asfaltuotos žiedo dalies diametras. Sunkiasvoriui transportui neįmanoma pravažiuoti neužvažiuojant ant trinkelių“, – teigė Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis, pabrėžęs, kad ant trinkelių automobiliai turėtų nevažiuoti.

Anksčiau dėl šios priežasties Radvilėnų pl. buvo apribotas sunkiasvorio transporto eismas. Uždarius A. Baranausko g. nebebuvo kitos išeities, tik šį draudimą atšaukti.

Netinkama danga?

A. Pakalniškis nesistebėjo, kad žiedo danga ir dalis trinkelėmis grįstos pėsčiųjų perėjos vėl aptrupėję.

„Uždarius A. Baranausko g. eismas nukreiptas į Radvilėnų pl., tad čia labai padaugėjo ne tik lengvųjų automobilių, bet ir sunkesnio transporto – čia taip pat nukreiptas visuomeninis transportas“, – kalbėjo A. Pakalniškis.

Dabar sankryžos remonto darbai prasidės tik tuomet, kai bus atidaryta A. Baranausko g. ir nuslops didžiulis transporto srautas Radvilėnų pl. Tai numatyta spalio pabaigoje.

Vienas būdų, kaip ateityje išvengti nesibaigiančių šios sankryžos remontų, – mažąsias trinkeles keisti didesniais tašytais akmenimis. 

„Žiede panaudotos trinkelės yra granitinės. Jų paviršius – nelygus. Todėl dėl apkrovos jos iškliba ir iškrenta iš savo vietos. Ten geriausiai tiktų betoninės trinkelės, kurios yra lygesnės ir tampriau susideda“, – aiškino Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas. 

Tačiau nei trinkelės, nei žiedo išmatavimai nebus keičiami. "Sankryža yra paveldosauginėje teritorijoje, tad reikėjo paisyti paveldosauginių reikalavimų", – kalbėjo A. Pakalniškis. Anot jo, vienas tokių reikalavimų – naudoti būtent tokias trinkeles ir įrengti būtent tokio dydžio žiedą. Įrengti didesnį negauta leidimo.  

A. Pakalniškis spėjo, kad esamos trinkelės  greitai išjudinamos gal ir dėl to, kad po remonto, jas įbetonavus, galbūt pernelyg greitai būdavo leidžiamas eismas.

„Šįkart prašysime, kad pataisius dangą eismas ja būtų laikinai apribotas maždaug savaitę, kad spėtų gerai sutvirtėti betonas“, – teigė A. Pakalniškis.

Radvilėnų pl. sankryžą įrengė ir dabar taiso bendrovė „Fegda“. Žiedas čia atsirado sumažinti avaringumui, nes sankryža buvo viena pavojingiausių Kauno mieste. Jos įrengimas kainavo beveik 200 tūkst. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kukis

kukis portretas
Idomu, kas pasidare K.dienos portalui, kad 3-cia diena tas pacias "zinias" pateikia? Ar ne bankrotu kvepia?

samas

samas portretas
Kuo dažniau remontuojama, tuo dažniau "nubyra", ar neaišku? Juk iš savo kišenės neremontuoja. Štai ir dabarn utarė leisti Laisvės alėjoje konkę. Tai kanopų pasagų trupinamą dangą reikės nuolat remontuoti. Tiesiog nesustojantis srautas atkatų.

manau

manau portretas
Ir ko nepadarysi vardan to pelno, o kokybė nereikalinga, už broką sumokės visi mokesčių mokėtojai.Berods, dar viena sankryža buvo lygiai tokiam pačiam stovyje prieš kelis metus, tuomet vadovai vertė bėdą šaltam orui, gerai, kad ne antgamtinėms jėgoms.
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių