„Žalgirio“ arenos papėdėje – ralio fiesta

Kaune šeštadienį startavo jubiliejinis 40-asis tarptautinis ralis „Kauno ruduo 2013“.

Kaune šeštadienį startavo jubiliejinis 40-asis tarptautinis ralis „Kauno ruduo 2013“.

Du čempionatai

Nusipelniusiems sporto meistrams Kastyčiui ir Arvydui Girdauskams atminti skirtos varžybos yra ne tik Lietuvos automobilių ralio čempionato VI-asis, bet ir Lenkijos LOTOS automobilių ralio čempionato (RSMP) V-asis etapai. Tai reiškia, kad „Kauno rudens“ ralyje vyksta Lietuvos ir Lenkijos čempionatai.

„Futbolo aikštėse mūsų santykiai su lenkais yra labai įtempti, tad tikiuosi, kad ši autosporto šventė bus gražus akcentas stiprinant abiejų šalių šiltus santykius. Man, kaip kauniečiui, labai malonu, kad šis renginys vyks gimtajame mieste“, – teigė Lietuvos automobilių sporto prezidentas Gintaras Jonas Furmanavičius.

Daug dalyvių

Kauno „Žalgirio“ arenos prieigose startavusiame ralyje dalyvauja 147 ekipažai iš 10 šalių: Lietuvos, Latvijos, Rusijos, Baltarusijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos, Graikijos, Izraelio ir Jungtinių Amerikos Valstijų.

Vienas renginio projekto vadovų Justinas Sipavičius teigė, kad ralio rengėjai į Kauną atvyksiantiems svečiams iš Lietuvos ir užsienio žada pateikti dvi dienas nenutrūksiančią įvairiausių pramogų pynę, neabejotinai sudominsiančią net ir tuos, kurie ne itin žavisi automobilių sportu.

„Mūsų tikslas – pasiūlyti ralio fanams ir miestiečiams plačiausią ir įvairiausią renginio programą, kurios Lietuvoje dar nesiūlė nė vienas ralio organizatorius, kad į renginį atvykę žiūrovai ir sportininkai nenuobodžiautų, o išvykdami skųstųsi, jog dėl laiko stokos nespėjo visko apžiūrėti bei išbandyti“, – sakė J.Sipavičius.

Bazė – Nemuno sala

Renginio dienomis pagrindine ralio „Kauno ruduo 2013“ baze tapusi Nemuno sala ir joje esanti „Žalgirio“ arena tapo tikra pramogų ir koncertų sostine.

„Tai savotiškas ekstremalaus sporto ir pramogų festivalis, kurio tikslas ne tik suteikti dar vieną galimybę pasirodyti įvairių sporto šakų atstovams bei artistams, bet ir leisti ralio žiūrovams patiems išbandyti ekstremalius pojūčius keliančias pramogas, – sakė ralio organizacinio komiteto kultūrinių renginių koordinatorė Inga Juškevičiūtė.

Pagrindinės ralio batalijos vyksta Kauno ir Trakų rajonų bei Elektrėnų savivaldybės keliuose. Lietuvos pirmenybių dalyviai per dvi dienas turės įveikti 523,45 kilometro bendrą distanciją su dešimčia greičio ruožų, kurių bendras ilgis – 125,1 kilometro. Lenkijos RSMP dalyvių laukia net 717,9 km bendra distancija su dvylika greičio ruožų, kurių bendras atstumas – 166,55 km. 
Šiek tiek skirsis ir lenktynininkų automobiliai. Lietuvis pirmenybių dalyviai į „Kauno rudens 2013“ trasas išvairuos tarptautinių FIA „N“, „A“, „R“ grupių, WRC, „Super 2000“ bei nacionalinių „L“ ir „SG“ grupių ralio lenktynėms parengtus automobilius, o Lenkijos ralio čempionato įskaitoje leidžiama dalyvauti tarptautinių „N“, „A“, „R“, „Super 2000“ ir „National“, CET, HR WRC, HR bei „Open“ grupių automobiliais, atitinkančiais RSMP čempionate dalyvaujantiems automobiliams keliamus reikalavimus.

„Kauno rudens 2013“ ralyje pasiruošę dalyvauti Lietuvos čempionato, kuriame dominuoja „Mitsubishi“ markės automobiliai, lenktynininkai turės atlaikyti svečių su galingais „Subaru“ bei „Peugeot 207 S2000“ bei „Fort Fiesta S2000“ konkurenciją.

Turtinga istorija

„Kauno rudens“ raliai – vienos seniausių šalyje ralio lenktynių, be pertraukų rengiamos nuo 1974 metų. Šių varžybų prestižą liudija ir tas faktas, kad „Kauno rudens“ raliui, pirmajam iš visų šalyje rengiamų automobilių ralių, 1981 metais buvo suteiktas tarptautinio ralio statusas, o šių lenktynių trasomis be geriausių įvairių laikų Lietuvos meistrų yra važiavę daugelis garsių Lenkijos, Rusijos, Vengrijos, Vokietijos, Čekijos, Estijos, Latvijos, Suomijos, Rumunijos ir kitų šalių sportininkų.  2009 metais neįvykęs dėl pasaulinės krizės, žingsnis po žingsnio besistodamas ant kojų, šiais metais grįžta tvirtai ir sukeldamas visas žvyrkelių dulkes: vietoj paprastai matomų užsiregistravusių 40-50 ekipažų „Kauno Ruduo 2013“ atsiveš apie 100 raliui paruoštų bolidų su profesionalais ne tik iš Lietuvos.


Šiame straipsnyje: ralisKauno ruduoautomobiliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Zuzi

Zuzi portretas
Ralį rengt reikėjo Plechavičiaus gatvėje ar prie Eigulių kapinių startą duot - va tada virtuozai būtų paraliavę - duobės iki kelių ir viena prie kitos, odabar tas miesto profaniškas puikavimasis primena patarlę - viršus maliavotas o vidurys prikakotas.

Salomeja

Salomeja portretas
Uzdaryti tokia judria miesto gatve -tai kvailyste. Galejot surasti kita vieta atokiau nuo Kauno. Juk ne visi eina ziureti to ralio ir tai pavojinga ziurovams. Cia tik Kupcinsko noras pasirodyti koks "puikus" musu miestas, tegul geriau suremontuoja duobes gatvese Eiguliu, Kalnieciu rajonuose ir tegul ralistai palenktyniauja tose duobetose gatvese

cobra

cobra portretas
Kas leido ralio organizatoriams "uždaryti" Nemuno salą nuo miesto gyventojų ir rinkti 20Lt.mokestį už patekimą į ją(reikėjo apriboti dalį Nemuno salos,bet tik ne visą-juk tai savivaliavimas). Be reikalo uždaryta dalis Karaliaus Mindaugo prospekto-ji panaudota ne raliui,bet verslininkams pasipelnyti,tam reikalui galėjo būti surasta ir tinkamesnė vieta.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių