7 centų skola mobiliojo ryšio bendrovei – už nieką

Sutartį su mobiliojo ryšio bendrove nutraukęs ir už paslaugas atsiskaitęs klaipėdietis apstulbo, daugiau nei po mėnesio sulaukęs naujos sąskaitos. Nors skola juokingai menka, vyro įsitikinimu, ilgainiui ji galėjo labai apkartinti jo gyvenimą.

Nepatikėjo savo akimis

Buvęs bendrovės „Omnitel“ klientas Jonas M. (pavardė redakcijai žinoma) prieš keletą dienų elektroniniu paštu gavo 7 centų sąskaitą už jam suteiktas paslaugas.

Klaipėdietį šis pranešimas ir nustebino, ir papiktino – vyras įtarė, kad įmonė griebiasi negarbingų būdų pasipelnyti iš patiklių klientų.

Jonas M. daugiau nei metus naudojosi mobiliojo interneto paslauga, su įmone buvo sudaręs neterminuotą sutartį.

„Galėjau naudotis 3 gigabaitais per mėnesį, nors iš tiesų mobiliojo interneto prireikdavo tik retkarčiais, išvažiavus. Kai apsižiūrėjau, kad kitose bendrovėse galiu gauti naudingesnių sąlygų, kurių “Omnitel„ man nepasiūlė, nusprendžiau nutraukti sutartį. Pasitikslinau, kiek dar reikės sumokėti, nes už paslaugas nuolat permokėdavau, – istorijos pradžią dėstė pašnekovas. – Dėl visa pikta net pervedžiau keliasdešimt centų daugiau. Viskas ramu, nuo balandžio 1-osios sutartis nutraukta. Tikrinuosi savaitgalį paštą ir negaliu patikėti savo akimis – laiškas iš “Omnitel".

Kai klaipėdietis ėmė gilintis į šį reikalą ir kreipėsi į mobiliojo ryšio bendrovę, jam buvo paaiškinta, esą kadangi sutartis nutraukta nuo balandžio 1-osios, vadinasi, dar priklauso sumokėti už tos dienos paslaugas – su nuolaida 0,97 lito. O nuo šios sumos atskaičiavus permoką, ir liko 7 centų suma.

Dėl mokesčio neįspėjo

„Pirmiausia niekas manęs neįspėjo, kad nutraukus sutartį nuo pirmosios mėnesio dienos, už ją dar bus imamas mokestis. Kodėl kitur taip nėra? Jei nuo tos dienos nutrauki sutartį, vadinasi, nuo tos dienos ir nesinaudoji paslaugomis. Be to, kai klausiau, kada galiu nutraukti sutartį, pasakė, kad tik nuo balandžio 1-osios“, – prisiminė vyras, visus šiuos formalumus ėmęsis tvarkyti dar kovo pradžioje.

Klaipėdietis taip pat atkreipė dėmesį į tipinėje „Omnitel“ sutartyje numatytą „Mokėjimo ir atsiskaitymo tvarkos“ pirmąjį punktą, kuriame teigiama, kad „ataskaitinis laikotarpis, už kurio metu suteiktas ryšio ar kitas paslaugas skaičiuojamas mokestis, yra kalendorinis mėnuo“.

„Realiai su jais nepakariausi, jie vis tiek laikysis savo. Eilinis klientas jiems – smulkmena, – apmaudo neslėpė buvęs įmonės klientas. – Tačiau noriu įspėti, kad kiti nesusidurtų su tokiomis pat problemomis.“

Pašnekovas karčiai juokavo, kad ne tik turėjo susimokėti už paslaugas, kuriomis nesinaudojo, bet dar ir galėjo tapti skolininku, nors manėsi apsidraudęs permoka.

„Pas mane tuo metu jau net kortelės nebebuvo, juk jie fiksuoja, kad aš nebuvau prisijungęs prie interneto“, – konstatavo klaipėdietis.

Vėl pervedė daugiau

Vyras samprotavo, o kiek dar yra tokių panašių situacijų, į kurias klientai tiesiog pažiūri pro pirštus.

„Matyt, tada lyg nujausdamas pervedžiau daugiau. Bet štai pritrūko tų 7 centų – antraip niekas nebūtų išlindę į dienos šviesą. Aišku, kad masė žmonių dėl tų kelių ar keliasdešimt centų nekreips dėmesio. Tačiau manau, kad tai grynas pasipinigavimas, – įsitikinęs Jonas M. – Viena vertus, situacija anekdotinė, kita vertus – labai rimta. Dėl tų 7 centų pats nežinodamas gali atsidurti skolininkų sąraše. Nes buvau šventai įsitikinęs, kad viskas gerai.“

Pašnekovas prisiminė, jog kai aiškindamasis dėl šios sąskaitos paskambino į „Omnitel“, esą išgirdo netvirtą pažadą, jog galbūt bendrovė klientui šį likutį kompensuos.

Tačiau klaipėdietis prisipažino nebelaukęs šios malonės ir dėl šventos ramybės pervedęs pinigus. Šiuokart – ir vėl daugiau: ne 7, o 10 centų.

Vis dėlto pavedimo „Mokėjimo paskirties“ eilutės įrašu vyras „Omnitel“ bendrovei pasiuntė nedviprasmišką žinutę: „Už internetą, galutinis apgauto kliento mokestis“.

„Dėl pačių paslaugų kokybės tikrai neturiu priekaištų, – neneigė klaipėdietis. – Kita vertus, jiems buvau auksinis klientas – vietoje tų 3 gigabaitų išnaudodavau kelis megabaitus ir dar pervesdavau pinigus avansu už tris keturis mėnesius į priekį.“

„Sugeneravo automatiškai“

Paprašyta pakomentuoti šią situaciją vakar „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė Daiva Selickaitė žadėjo pasistengti atsakymą pateikti tą pačią dieną.

Pavakare bendrovės atstovė elektroniniu paštu atsiuntė tokio turinio laišką:

„Šiuo metu esu renginyje, tad paaiškinsiu telefonu: “Nutraukiant sutartį, kliento pasirinkto mokėjimo plano minimalus mėnesio mokestis yra paskaičiuojamas proporcingai dienų skaičiui nuo ataskaitinio laikotarpio pradžios iki sutarties nutraukimo dienos. Šiuo atveju, sutarčiai pasibaigus pirmą mėnesio dieną, apskaitos sistema automatiškai sugeneravo mokestį už šią vieną paskutinę dieną."



NAUJAUSI KOMENTARAI

U2

U2 portretas
Lengviausia sukti uodega,apkaltinus automatine apskaitos sistema :)

boo

boo portretas
ai visi jie sukciauja ir apgaudineja ar omni ar bite ar t2... jiems klientas pofig, baksai akyse isiziebia ir visks... blogiausia kad ju niekas netramdo...

klp

klp portretas
O M N I T E L I S ir viskas ,"isradingiausia " kompanija.
VISI KOMENTARAI 40

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių