Nauji pažintiniai takai uostamiestyje drieksis tramvajaus maršrutais

Minint 120-uosius metus, kai Klaipėdoje pajudėjo pirmasis tramvajus, uostamiestyje sumanyta parengti kelis naujus turistinius pažintinių takų maršrutus, besidrieksiančius būtent tomis gatvėmis, kuriose kadaise važinėjo šis tuomet modernus viešasis miesto transportas.

Klaipėdos turizmo informacijos centro direktorė Romena Savickienė pasakojo, kad šiais metais, minint uostamiesčio tramvajaus 120-ąją sukaktį, planuojama parengti tris naujus pažintinius takus pagal buvusio tramvajaus judėjimo maršrutus.

Pasak direktorės, rengiamiems takams nereikės naujos infrastruktūros, buvusią tramvajaus liniją žymės skiriamosios lentelės arba stendai.

„Nebus klojami nauji takai, tiesiog tas maršrutas bus pažymėtas įvairiomis lentelėmis ar stendais, kurie nurodys tolimesnę maršruto kryptį“, – aiškino R. Savickienė.

Turizmo informacijos centro (TIC) vadovė pabrėžė, kad mieste yra ir vadinamieji sveikatos takai, kurių bendras maršrutas viršija 30 kilometrų.

„Atskiri miesto rajonai turi sveikatingumo takus su žiediniais maršrutais po šešis septynis kilometrus, kurie vienas į kitą tarsi įsilieja, jų sukūrimui nereikėjo naujos infrastruktūros, tam pritaikėme išmintus žmonių takelius ir juos sujungėme, pastatydami kryptis rodančius stendus“, – aiškino R. Savickienė.

TIC vadovė teigė, kad po karantino žmonės ne tik daugiau laiko leidžia gamtoje, bet taip pat mėgsta susirasti ir kitus įdomius maršrutus, gamtos ir lankytinų vietų tandemas leidžia jiems atsikvėpti nuo kasdienybės.

Klaipėdoje yra įrengta per 10 įvairiausių pasivaikščiojimams skirtų maršrutų, kuriais vaikštinėdami gyventojai gali ne tik grožėtis gamta, bet ir pažinti lankomus objektus, istorines vietas.

Nacionalinių ir regioninių parkų pažintiniai takai yra gana populiarūs, juose vis gausiau lankosi keliautojai.

Tai fiksuoja ir takuose įrengti specialūs lankytojų srautų skaičiuotuvai.

Pavyzdžiui, žmonių pamėgtas pasivaikščioti Litorinos takas, kuris veda iki Olando Kepurės, pernai gruodį sulaukė per 10 tūkst. lankytojų, iš viso pernai ant skardžio pabuvojo per 400 tūkst. žmonių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

pietiečiui

pietiečiui portretas
tai gal nežinai kokie dabartinės kartos tramvajai? Ogi nedideli, vienbėgiai ir begarsiai. Visos komunikacijos - po žeme..Todėl Klaipėdos morališkai pasenusio viešojo transporto ,,fanai " ir nenori nieko girdėt apie tokio tramvajaus liniją - ji ,,numuštų" pakibinimat visus jų panaudotus autobusus. Kaip ir ,,električka" einanti pajūriu nuo Palangos iki Pagėgių

pietietis.

pietietis. portretas
ne pacius geriausius laiku turinti tramvaju gamykla zut but stumia savo naratyva, bet tikktai pagalvokit: pajurio vejai, galimai tiktai stipres, ir elektros oro linijos-labai dera. nespesime taisyt, o ir kiek tai kainuos. jau karta ,dar tsrs laiais, ar ne 1967 metais buvo apsispresta atsisakyt oro liniju ir visas el. tiekimas bus pozem. kabeliais- dabar ka? kad pasipelnytu ribota grupele , itaisysim galvos skausma likusiems?

Atsiprašau

Atsiprašau portretas
Sumaišiau gatves, šis vaizdas tikroviškas.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių