„Vakarų laivų gamykloje“ darbą pradėjo antrasis „Panamax“ tipo laivų remontui skirtas dokas

  • Teksto dydis:

„Vakarų laivų gamyklos“ (VLG) įmonių grupei metų pabaiga paženklinta įsimintinu įvykiu − dokų rikiuotę papildė ir savo darbą pradėjo antrasis „Panamax“ laivams remontuoti skirtas plaukiojantis dokas. Kituose dvejuose dokuose, kuriais disponuoja bendrovė, darbas taip pat verda intensyviai.

Metų pabaigoje, prieš įžengiant į 2021-uosius, VLG akvatorijoje buvo galima išvysti unikalų reginį − visuose trijuose turimuose plaukiojančiuose dokuose vienu metu buvo remontuojami net trys įspūdingo dydžio keltai.

Darbui paruoštas „Panamax“ tipo laivų remontui skirtas dokas PD-170, gruodžio pabaigoje remontui priėmė pirmąjį laivą − tarptautinei laivybos ir logistikos įmonei DFDS priklausantį 186 m ilgio ir 25 m pločio keltą „Optima Seaways“, kuris prie bendrovės „Vakarų laivų remontas“ (VLR) krantinių remontui atplaukia nebe pirmą kartą. Keltui palikus VLG įmonių grupės akvatoriją, netrukus jo vietą doke užėmė remontui atplaukęs valstybinei Lenkijos keltų įmonei „Polferries“ priklausantis keltas „Baltivia“, kurio ilgis yra 147 m, o plotis − 24 m.

Tuo pat metu didžiausiame Baltijos šalyse plaukiojančiame doke PD 12, bei anksčiau didžiausiu laikytame, o dabar mažiausiame doke Nr.219, vykdyti kompanijai „TT-Line“ priklausančių įspūdingo dydžio keltų atnaujinimo darbai. Vienas iš jų, „Marco Polo“, jau suremontuotas ir prieš keletą dienų paliko VLG įmonių grupės akvatoriją, o antrąjį laivą – „Robin Hood“ planuojama užbaigti modernizuoti artimiausiu metu.

Pasak VLG įmonių grupės generalinio direktoriaus Arnoldo Šileikos, ženkliai išaugę bendrovės dokavimo pajėgumai atveria naujas galimybes aptarnauti daugiau ir didesnių laivų bei papildyti bendrovės užsakymų portfelį.

„Džiaugiamės, jog pradėjus operuoti visais VLG įmonių grupės turimais dokais, įžengėme į naują etapą, tapome konkurencingesni, galime pasiūlyti platesnį paslaugų spektrą užsakovams bei remontui priimti didesnio tonažo − „Panamax“, „Post-Panamax“ ir „Aframax“ tipo laivus bei sėkmingai konkuruoti su didžiosiomis Europos laivų remonto įmonėmis. Visgi, negalime sustoti ir atsikvėpti pusiaukelėje, kadangi galutinis tikslas dar nepasiektas. Bendromis pastangomis privalome toliau ryžtingai skintis kelią būtinų pokyčių link, sistemingai judėti į priekį, nuolat didinti savo pajėgumus, kad ateityje galėtume didžiuotis šiuolaikišku, technologiškai pažangiu, konkurencine prasme dar pajėgesniu uostu. Mūsų laukia dar dideli darbai siekiant sėkmingai užbaigti Malkų įlankos infrastruktūros išvystymo projektą ir, tikiu, kad nuoseklaus darbo, didžiulių bendrų pastangų su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) dėka, pavyks tai padaryti skandžiai. Pokyčiai atneš teigiamų rezultatų ne tik VLG įmonių grupei, Klaipėdos uostui, bet ir visai šaliai“, − teigė A. Šileika.

Sėkmingai atliktos investicijos į Malkų įlankos infrastruktūrą leis užsitikrinti dar tvirtesnes pozicijas laivų remonto rinkoje. Pirmuoju rekonstrukcijos etapu numatyti krantinių gilinimo darbai jau atlikti. Šiuo metu rekonstruojama eilė susidėvėjusių krantinių, kurios neleido išnaudoti visų turimų infrastruktūros galimybių. Užbaigus šiuos darbus, įmonei atsivers naujos galimybės prišvartuoti, remontuoti didelio tonažo laivus. Įgyvendinant Malkų įlankos išvystymo projekto, svarų indėlį įnešė ir lėšų skyrė KVJUD. Dar didesnių teigiamų pokyčiu tikimąsi LR Vyriausybei pritarus projektui, kuriuo numatyta KVJUD suteikti daugiau įgaliojimų plėtojant, modernizuojant laivų statybos ir remonto veiklas. Bendrų pastangų ir sinergijos dėka, Lietuvos jūrinė inžinerinė pramonė sparčiais žingsniais žengia į aukštesnį lygmenį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

tam tvarkingam

tam tvarkingam portretas
nep sk smegeno. Paskaičiavus ar nesigautu kad iš tokio pelno vėsi LR pensininkai galėtu gerai gyvent.Dabar savininka vieni sau gerove kuria

kurgi nebus tvarkinga:D)

kurgi nebus tvarkinga:D) portretas
Jūrinis verslas visam pasauly yra aukso kasyklos o čia pasėmė iš durniu valstybės už dyką:D)

tvarkinga imone

tvarkinga imone portretas
dziaugtis reikia. Tegul ir ima ta pelna, jei sugeba. Kas tau neleido but protingu ir imtis pelno sau? Uztat tukstanciai zmoniu darbo turi. Ir pradekit nuo saves. Rekiat apie aplinkos apsauga, bet patys, jauciu, net atlieku nerusiuojat. Sofos ir kompo riteriai, viskas jiems blogai..
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

  • Po incidento progimnazijoje prabilo apie mokyklų saugumą: reikia daryti du dalykus
    Po incidento progimnazijoje prabilo apie mokyklų saugumą: reikia daryti du dalykus

    Klaipėdoje vyrui patekus į progimnaziją ir pavogus moksleivių telefonus, švietimo, mokslo ir sporto viceministras Ignas Gaižiūnas teigia, kad stiprinant ugdymo įstaigų saugumą, svarbiausia užtikrinti aplinkos stebėjimą ir patekimo į pastat...

  • Mokslininkai įminė 80 metų senumo mįslę: nustatė senojo Nidos švyturio vietą
    Mokslininkai įminė 80 metų senumo mįslę: nustatė senojo Nidos švyturio vietą

    Baigiantis Švyturių metams Neringoje ir Klaipėdoje bei minint senojo Nidos švyturio įžiebimo 150 metų sukaktį, Vilniaus Gedimino technikos universiteto („Vilnius tech“) mokslininkai nustatė tikslią senojo švyturio viet...

  • Eglučių kiemelio konkurse – 45 dalyviai
    Eglučių kiemelio konkurse – 45 dalyviai

    Į gruodį vyksiantį Kalėdų eglučių kiemelio konkursą užsiregistravo net 45 klaipėdiečių organizacijos. Lapkričio 20-oji buvo paskutinė registracijos diena, tačiau dar devynių dalyvių sulaukta kitą dieną, terminui jau oficialiai pasibaigus. ...

  • „Pražuvusi Klaipėda“ nukeliavo į sandėlį
    „Pražuvusi Klaipėda“ nukeliavo į sandėlį

    Ne vienerius metus klaipėdiečiams rodęs, kaip šiame mieste gyventa prieš kelis šimtus metų, kūrinys dingo iš įprastos vietos. Šioje tvirtovės įtvirtinimų vietą ženklinančiame plote netrukus bus įrengtas kitas akc...

    1
  • Lietuvos kariams – padėka ir pagarba
    Lietuvos kariams – padėka ir pagarba

    Žvarbų penktadienio vidurdienį klaipėdiečiai kartu su kariais atžygiavo į Kruizinių laivų terminalą, kuriame vyko Lietuvos kariuomenės 106-ųjų atkūrimo metinių ceremonija. Skambėjo sveikinimo kalbos, aidėjo salvės, virš susirinkusiųj...

  • Terminalo pavadinimas – ne vienas
    Terminalo pavadinimas – ne vienas

    Kruizinių laivų terminalas gali būti vadinamas dvejopai – ne tik visiems įprastu oficialiu pavadinimu, bet ir kitu – Karo ir kruizinių laivų terminalu. Taip esą nuspręsta dėl to, kad šiame terminale švartuojasi ne tik kruizin...

  • Uostamiestyje lapus šluos ir gruodį
    Uostamiestyje lapus šluos ir gruodį

    Rudeninių lapų šlavimo ir išvežimo darbai vyks iki gruodžio vidurio. Šią savaitę vien iš Skulptūrų parko išvežta net 20 tonų lapų. Didžioji dalis šaligatvių – nuvalyti, pamažu valomi ir kiti parkai ...

  • Kam važiuoti į Laplandiją, jei turime Palangą?!
    Kam važiuoti į Laplandiją, jei turime Palangą?!

    Nuo jaukių vakarienių, pramogų šeimai iki energingų renginių ir fejerverkų – šventiniu laikotarpiu Palanga stengiasi patenkinti kiekvieno poreikius. Šiųmetis švenčių laukimas mylimiausiame kurorte prie jūros bus pers...

    3
  • Lapkričio pabaiga – nežiemiška
    Lapkričio pabaiga – nežiemiška

    Sinoptikų pranešimai pajūryje gyvenantiems žmonėms neleidžia tikėtis nei didesnių šalčių, nei ypatingos šilumos. Viskas bus taip, kaip ir paprastai būna lapkričio gale – stiproki vėjai vaikys debesis, o kai jie nurims, ga...

  • Į svečius pas merą – „pasimatuoti“ kėdės
    Į svečius pas merą – „pasimatuoti“ kėdės

    Klaipėdos vadovo Arvydo Vaitkaus feisbuko paskyroje atsirado šmaikštus vaizdo įrašas, kuriame visiems žinomas aktorius klaipėdietis Giedrius Savickas prašo „pasimatuoti“ mero kėdę. Šiuo vaizdo įrašu ...

    1
Daugiau straipsnių