- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Vakarų laivų gamykla“ (VLG) įmonių grupė pažymėjo dar vieną istorinį įvykį – prieš dvi savaites į nuolatinę darbo vietą pastatytas didžiausias Baltijos šalyse plaukiojantis dokas, skirtas remontuoti „Panamax“, „Postpanamax“ ir „Aframax“ tipo laivus, priėmė pirmąjį laivą.
VLG įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika akcentavo, kad darbą pradėjus dokui Nr. 12, kurio ilgis – 235, plotis – 45 metrai, o keliamoji galia 33 tūkst. tonų, verčiamas naujas bendrovės istorijos puslapis – atsiveria visiškai naujos galimybės, leisiančios užimti dar aukštesnes pozicijas Europos laivų remonto rinkoje.
„Tai – didžiulio mūsų įmonių grupės virsmo, kuris suteiks pranašumą, konkuruojant dinamiškoje laivų remonto rinkoje, bei užtikrins ilgalaikę, augančią, tvarią veiklą ateityje, pradžia. Ženkliai išaugus dokavimo pajėgumams, sieksime užsibrėžtų strateginių tikslų ir naudos ne tik pačiai bendrovei, bet ir miestui, visai šaliai – kursime naują darbo ir veiklos kultūrą, padėsiančią pritraukti naujus užsakovus ir užsitikrinti jų pasitikėjimą bei ilgalaikį bendradarbiavimą, ir taip didinsime savo kuriamą pridėtinę vertę, stiprinsime komandą, steigdami naujas darbo vietas. Simboliška, kad šį mūsų įmonių grupės veiklos etapą pažymi ne vienas pirmas kartas: mūsų didžiausias Baltijos šalyse plaukiojantis dokas Nr. 12 po atnaujinimo nuolatinėje savo darbo vietoje remontui priėmė pirmąjį laivą, o prieš penkerius metus pastatytam laivui šie remonto darbai taip pat bus pirmieji. Tikimės sėkmingo starto, nes tai neabejotinai taps impulsu tolimesnės mūsų veiklos sėkmei ir klestėjimui“, − pažymėjo A. Šileika.
Pirmasis laivas, kurį priėmė VLG įmonių grupei priklausantis didžiausias Baltijos šalyse plaukiojantis dokas – 189 metrų ilgio ir 30,5 metrų pločio konteinervežis „Minerva“, priklausantis vokiečių kompanijai „Bernhard Schulte Shipmanagement“ (BSM). Jam bus atlikti privalomieji remonto darbai, kad atitiktų savo klasei keliamus reikalavimus. Planuojama, kad VLG grupės įmonės „Vakarų laivų remontas“ specialistai numatytus darbus atliks per dvi savaites.
Šis projektas – ne pirmas, kurį VLG įmonių grupė įgyvendina kartu su bendrove „Bernhard Schulte Shipmanagement“ (BSM), valdančia daugiau nei 600 įvairaus tipo laivų. Tikimasi, kad prieš keletą metų užsimezgusią partnerystę pavyks sėkmingai išlaikyti.
Primename, kad VLG įmonių grupės teritorijoje dirbs du dokai, skirti „Panamax“ tipo laivų remontui. Liepos pabaigoje šalia doko Nr.12 bus pastatytas kiek mažesnis dokas Nr. 170. Taip pat toliau bus eksploatuojamas iki šiol didžiausiu buvęs, o dabar mažiausiu tapęs dokas Nr. 219. Užbaigus pirmąjį Malkų įlankos infrastruktūros plėtros projekto etapą, VLG įmonių grupės pajėgumai išaugs net kelis kartus.
Papildoma informacija
Bendrovė „Bernhard Schulte Shipmanagement“ (BSM) yra Schulte Group, įkurtos prieš daugiau nei 135-ius metus, narė. Tai viena didžiausių laivybos įmonių ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Schulte Group padaliniai veikia 30-yje pasaulio šalių, o juose dirba daugiau nei 20 tūkst. darbuotojų. Kompanijai priklauso per 600 įvairaus tipo laivų, tarp kurių – konteinervežiai, tanklaiviai, ofšoriniai laivai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Po incidento progimnazijoje prabilo apie mokyklų saugumą: reikia daryti du dalykus
Klaipėdoje vyrui patekus į progimnaziją ir pavogus moksleivių telefonus, švietimo, mokslo ir sporto viceministras Ignas Gaižiūnas teigia, kad stiprinant ugdymo įstaigų saugumą, svarbiausia užtikrinti aplinkos stebėjimą ir patekimo į pastat...
-
Mokslininkai įminė 80 metų senumo mįslę: nustatė senojo Nidos švyturio vietą
Baigiantis Švyturių metams Neringoje ir Klaipėdoje bei minint senojo Nidos švyturio įžiebimo 150 metų sukaktį, Vilniaus Gedimino technikos universiteto („Vilnius tech“) mokslininkai nustatė tikslią senojo švyturio viet...
-
Eglučių kiemelio konkurse – 45 dalyviai
Į gruodį vyksiantį Kalėdų eglučių kiemelio konkursą užsiregistravo net 45 klaipėdiečių organizacijos. Lapkričio 20-oji buvo paskutinė registracijos diena, tačiau dar devynių dalyvių sulaukta kitą dieną, terminui jau oficialiai pasibaigus. ...
-
„Pražuvusi Klaipėda“ nukeliavo į sandėlį1
Ne vienerius metus klaipėdiečiams rodęs, kaip šiame mieste gyventa prieš kelis šimtus metų, kūrinys dingo iš įprastos vietos. Šioje tvirtovės įtvirtinimų vietą ženklinančiame plote netrukus bus įrengtas kitas akc...
-
Lietuvos kariams – padėka ir pagarba
Žvarbų penktadienio vidurdienį klaipėdiečiai kartu su kariais atžygiavo į Kruizinių laivų terminalą, kuriame vyko Lietuvos kariuomenės 106-ųjų atkūrimo metinių ceremonija. Skambėjo sveikinimo kalbos, aidėjo salvės, virš susirinkusiųj...
-
Terminalo pavadinimas – ne vienas
Kruizinių laivų terminalas gali būti vadinamas dvejopai – ne tik visiems įprastu oficialiu pavadinimu, bet ir kitu – Karo ir kruizinių laivų terminalu. Taip esą nuspręsta dėl to, kad šiame terminale švartuojasi ne tik kruizin...
-
Uostamiestyje lapus šluos ir gruodį
Rudeninių lapų šlavimo ir išvežimo darbai vyks iki gruodžio vidurio. Šią savaitę vien iš Skulptūrų parko išvežta net 20 tonų lapų. Didžioji dalis šaligatvių – nuvalyti, pamažu valomi ir kiti parkai ...
-
Kam važiuoti į Laplandiją, jei turime Palangą?!3
Nuo jaukių vakarienių, pramogų šeimai iki energingų renginių ir fejerverkų – šventiniu laikotarpiu Palanga stengiasi patenkinti kiekvieno poreikius. Šiųmetis švenčių laukimas mylimiausiame kurorte prie jūros bus pers...
-
Lapkričio pabaiga – nežiemiška
Sinoptikų pranešimai pajūryje gyvenantiems žmonėms neleidžia tikėtis nei didesnių šalčių, nei ypatingos šilumos. Viskas bus taip, kaip ir paprastai būna lapkričio gale – stiproki vėjai vaikys debesis, o kai jie nurims, ga...
-
Į svečius pas merą – „pasimatuoti“ kėdės1
Klaipėdos vadovo Arvydo Vaitkaus feisbuko paskyroje atsirado šmaikštus vaizdo įrašas, kuriame visiems žinomas aktorius klaipėdietis Giedrius Savickas prašo „pasimatuoti“ mero kėdę. Šiuo vaizdo įrašu ...