- LNK inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nors populiariausi nuomonės formuotojai, tokie kaip Karolina Meschino, vis dar išlaiko savo pozicijas, šiemet į reitingus pateko ir naujų žvaigždžių. Viena jų – atlikėja, verslininkė Natalija Bunkė. Ji pabrėžia, kad viską pasiekė savo darbu, ir juokauja, jog nė skirtis nereikėjo, kad sulauktų sekėjų peržiūrų. Kas šiemet sužibėjo labiausiai ir kas slypi už šio itin pelningo darbo, pasakota LNK reportaže.
„Ką reikėtų išskirti, tikriausia, tai Jono Nainio grįžimą. Praeitais metais jis nebuvo toks ryškus. Dar reikėtų išskirti Deimantę Kazėnaitę, iš jutuberių paminėti Vaidotą, kuris dvejus metus iš eilės yra pirmoje vietoje. Stebėtina ir keista, kad Vaidotas yra ir gana aukštose instagramo pozicijose, vadinasi, kanalai truputėlį niveliuojas“, – vienus įtakingiausių nuomonės formuotojų vardijo „SuperYou“ vadovas Mindaugas Lataitis.
Sužibėjo ir atlikėja N. Bunkė, nebuvusi ankstesnių metų reitingų dešimtukuose. Šiemet ji pateko ir į instagramo, ir į feisbuko dešimtukus.
„Aš niekada reitingų nesivaikau ir nesistengiu ką nors specialiai daryti, kad patekčiau į juos. Gyveni savo gyvenimą, dalijiesi juo, kam patinka, tas stebi. Labai smagu matyti, džiaugiuosi tuo, na, o kai patinki, irgi smagu, – džiaugėsi atlikėja Natalija. – Pas mane yra taip ramu. Aš jokių skandalų nedarau, pas mane skyrybų nėra, aš nesimušu su niekuo. Dirbu daug“, – tikino ji.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Antroje feisbuko reitingų vietoje puikuojasi tinklaraštis mamos „Babyblog“, kurį seka 77 tūkst. sekėjų. „Labai labai džiaugiuosi. Iš tiesų labai gera, kai darai kažką iš širdies ir tai pasiekia ir kitas širdis. Aš kiekvienais metais gaudama bet kokį apdovanojimą tikrai labai džiaugiuosi. [...] Rašo, kad aš, jų nuomone, aš esu natūraliausia, nuoširdžiausia, žemiškiausia mama ir dėl to seka mane. Nesužvaigždėjau, tiesiog esu paprasta mama, dažnai mato mane ir susivėlusią, riebaluotais plaukais, ir pavargusią, kartais ir nusivylusią kažkuo, kartais ir verkiančią, kartais besidžiaugiančią, tai galbūt patinka mamoms matyti realybę ne pagražintą“, – sakė tinklaraščio autorė Sotera Šveikauskaitė.
Tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje nuomonės formuotojų svarba reklamoje vis auga. Skaičiuojama, kad didesnės kampanijos be jų įsitraukimo jau nebeįsivaizduojamos. Tačiau nuomonės formuotojai sutartinai kartoja, kad vien reklamomis neišsisuksi, turi atiduoti dalį savo gyvenimo, o tai turi savo kainą.
„Atrodo, kad žmogus kelia kažkokius produktus, linksminasi ir iš to pragyvena. Jie iš tikrųjų sudėtingai ir sunkiai dirba. Vėlgi, grįžkime prie statistikos, 85 proc. visų reklamos kampanijų neapsieina be nuomonės formuotojų įsikišimo, pagalbos ir tas sudėtingas darbas, natūralu, jiems atsiperka“, – teigė M. Lataitis.
„Turiu prisipažinsi, aš esu priklausoma nuo telefono ir tai nėra labai geras dalykas, bet iš kitos pusės aš tokiu būdu uždirbu pinigus, išlaikau didžiulę komandą ir žmonės manimi tiki. Aišku, labai daug reklamos mano turinyje, tačiau tai yra mano gyvenimas“, – pasakojo N. Bunkė.
„Tu automatiškai tampi labiau sekamas, matomas. Atsimenu, Lietuvoje einu į parką, žmonės žiūri, ką naudoju, ką vaikui duodu, su kokiu vežimėliu atvažiuoju. Esi tikrai po didinamuoju stiklu, bet kartu labai smagu, kai žmonės prieina, pasisveikina, pasidžiaugia, tai teikia labai gerų emocijų“, – apie galbūt kitiems nematomą nuomonės formuotojų gyvenimo dalį pasakojo „Babyblog“ autorė.
Turiu prisipažinsi, aš esu priklausoma nuo telefono ir tai nėra labai geras dalykas.
Nors nuomonės formuotojai neslepia išgyvenantys vien tik iš socialinių tinklų ir sklando kalbos apie net 26 tūkst. eurų per mėnesį siekiančius atlyginimus, ne vienas yra įkūręs savo elektroninę parduotuvę. Tiesa, įdomu, kad pirmoje vietoje pagal pajamas savo parduotuvėje pirmaujanti Viktorija Siegel-Suodaitė į įtakingiausiųjų reitingus nepateko.
„Iš pat pradžių influenceris buvo labai nuvertintas ir kai kuriems net gėda buvo vadintis influenceriais. Gerai, kad kai kurie influenceriai moka skaičiuoti. Man labai džiugu, kad mūsų klientai tai vertina. [...] Vėlgi, jeigu į šį traukinį teisingai, kryptingai nueisi, tai ta „panelė verta milijono“ – ne iš piršto laužta“, – juokiasi N. Bunkė.
Kas įtakingiausias, reitinguose lėmė sekėjų, įrašų skaičius, komentarai, vaizdo įrašų peržiūros, dar dalį – komunikacijos ekspertai ir internautai. Tačiau pabrėžiama – reputacija tampa svarbesnė už sekėjų skaičių.
„Vienas ar kitas viešas įvykis arba vertybinis pareiškimas, matome, vėliau, jau sudarinėjant dešimtukus, influencerį staiga iš kokios 6–8 vietos nukelia į 48 ar 59. Yra buvę tokių situacijų. Man atrodo, šiandien influenceriu būti dar sunkiau, nes jie turi žiūrėti, ką sako, kokioms vertybėms atstovauja. Vienas neteisingas judesys gali jiems kainuoti ne vieną sutartį su prekių ženklais“, – teigia reklamos agentūros „SuperYou“ vadovas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kalėdinė magija jau gaubia pasaulio miestus
Nepaisant visos komercijos, Kalėdų magija jau gaubia įvairiausius pasaulio miestus – nuo Kopenhagos ir Vienos iki tolimojo Honkongo ir net Tokijo. Nors iki tikrųjų Kalėdų dar visas mėnuo, jų gerbėjai jau švenčia. ...
-
Tarpiniai rezultatai: Bazelio rinkėjai pritarė 2025-ųjų „Eurovizijos“ finansavimui1
Šveicarijos Bazelio miesto rinkėjai sekmadienį pritarė, kad 2025-ųjų „Eurovizijos“ dainų konkursui surengti būtų skirta beveik 38 mln. eurų, rodo tarpiniai rezultatai, gauti netrukus po balsavimo pabaigos. ...
-
J. Statkevičiaus sėkmės paslaptys: į kolekcijos pristatymą Paryžiuje vežėsi švęstą vandenį11
Vienas garsiausių Lietuvos dizainerių Juozas Statkevičius dar ne taip seniai pribloškė savo gerbėjus surengęs naujosios kolekcijos pristatymą Paryžiuje, o vėliau jį pakartodamas ir Vilniuje. TV3 laidoje „Pasaulis pagal moteris“ ži...
-
U. Siparės namuose jau sužibo įspūdinga eglė: nuo šiol mane vadina Kalėdų ambasadore17
„Didelio netikėtumo čia nėra – pas mane visada Kalėdos atkeliauja anksti“, – juokėsi jau šventiškai namus pasipuošusi televizijos laidų vedėja, naujoji LNK projekto „Kaukės“ detektyvė Ugnė Sipa...
-
Kam važiuoti į Laplandiją, jei turime Palangą?!3
Nuo jaukių vakarienių, pramogų šeimai iki energingų renginių ir fejerverkų – šventiniu laikotarpiu Palanga stengiasi patenkinti kiekvieno poreikius. Šiųmetis švenčių laukimas mylimiausiame kurorte prie jūros bus pers...
-
E. Dragūnas prisiminė skandalą sukėlusią frazę: man neleido nei pasisakyti, nei pasiaiškinti
2022 metais prasidėjus karui Ukrainoje, grupės „SEL“ lyderis Egidijus Dragūnas socialiniuose tinkluose pareiškė, jog šis žmonių gyvybes pasiglemžiantis reiškinys – „natūralus planetos išvalymas“...
-
A. Švilpauskas ir A. Oleinik atliko DNR tyrimą: norėjo įsitikinti, ar ne broliai3
Lietuvos muzikos padangėje: naujas duetas, kokio muzikos mylėtojai jau seniai nematė ir negirdėjo! Du žinomi atlikėjai: Arnas Švilpauskas ir Anatolijus Oleinik suvienijo jėgas pasivadindami „NeBroliais“, dueto gimimui pasirinkdami tra...
-
Šveicarai balsuos dėl finansavimo 2025-ųjų „Eurovizijai“2
Bazelio rinkėjai sekmadienį spręs, ar galima išleisti dešimtis milijonų eurų viešųjų lėšų 2025-ųjų „Eurovizijos“ dainų konkursui organizuoti – oponentai šią galimybę vadina viešųjų i&s...
-
L. Suodaitis: maisto išmetimas man yra didelė nepagarba gamtai ir įdėtam darbui6
Žinomas verslininkas, LNK projekto „Kaukės“ penktojo sezono komisijos narys Laurynas Suodaitis neslepia – kulinarija yra jo aistra, tačiau maisto švaistymo problema jam kelia ne tik nerimą, bet ir daugybę klausimų. Kodėl pasauli...
-
Ragina naujai atrasti žiemišką Lietuvą
VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ ragina keisti požiūrį į lietuvišką žiemą ir šaltąjį metų laiką skirti atradimams ir pažinčiai su dar neišbandytomis pramogomis. Siekdama paskatinti lietuvius keliauti po šal...