- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Kryptis: archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualiąja medžiaga, leis atsigręžti į pamėgtas vietas ir aplankyti jas.
-
Kryptis: archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualiąja medžiaga, leis atsigręžti į pamėgtas vietas ir aplankyti jas.
-
Kryptis: archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualiąja medžiaga, leis atsigręžti į pamėgtas vietas ir aplankyti jas.
-
Kryptis: archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualiąja medžiaga, leis atsigręžti į pamėgtas vietas ir aplankyti jas.
-
Kryptis: archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualiąja medžiaga, leis atsigręžti į pamėgtas vietas ir aplankyti jas.
Ar puikioms atostogoms būtinos kelionės į tolimus kraštus? Nacionalinė turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ tikina, kad norint patogiai ir kokybiškai pailsėti toli keliauti nereikia. Vasaros kampanija „Atrask tai, kas sava“ ragina mūsų šalies keliautojus rinktis poilsį gimtinėje ir iš naujo pažvelgti į tai, kas artima mums, lietuviams.
„Užsienio šalys gali mums pasiūlyti egzotikos, kitoniškumo, tačiau su jomis nejaučiame tokio gilaus ryšio, kaip su gimtine. Tai, kad būdami savame krašte, esame mums artimoje aplinkoje, leidžia jaustis saugiai, visiškai atsipalaiduoti ir visą dėmesį skirti poilsiui ir pramogoms. Daugybės pasirinkimų ir gausių patirčių išvargintam šiuolaikiniam miestiečiui labai daug džiaugsmo kartais gali suteikti visiškai paprasti dalykai – vanilinio plombyro ledai, nuotrauka prie Trakų pilies, pūkštelėjimas į vėsų ežerą nuo medinio lieptelio ar linksmybės atrakcionų parke. Neabejojame, kad grįžimas į vaikystėje lankytas vietas palies giliausius sielos kampelius – juk ankstyvieji prisiminimai daugumai mūsų būna labai gyvi“, – teigia „Keliauk Lietuvoje“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Dovilė Seliukė.
Užsienio šalys gali mums pasiūlyti egzotikos, kitoniškumo, tačiau su jomis nejaučiame tokio gilaus ryšio, kaip su gimtine.
Kampanija „Atrask tai, kas sava“ iliustruojama vaizdais, kurie daugeliui primins vaikystės vasaras: grybavimą šile, lauko gėlių vainikus, pintus Joninių naktį, pasiplaukiojimą vandens dviračiais. Archyvinės nuotraukos, tapusios kampanijos vizualiąja medžiaga, leis atsigręžti į seniai pamėgtas, nostalgiškas, išsiilgtas vietas ir sužadins norą dar kartą nerti į gimtos šalies tyrinėjimą.
Kad keliautojams nereikėtų sukti galvos ir bandyti patiems susirinkti informacijos iš daugelio skirtingų šaltinių, jau patikrintų kelionių po Lietuvą idėjos pateikiamos specialioje interneto svetainėje, kuri bus pildoma visą vasarą. Tai padės atsirinkti kelionę būtent pagal savo poreikius ir pomėgius.
Visą vasarą vyksiant, pažinti Lietuvą skatinanti kampanija bus įgyvendinama pasitelkiant integruotos komunikacijos priemones: skaitmeninę ir radijo reklamą, socialinius tinklus, įvairias interakcijas. Apie atostogų Lietuvoje įspūdžius sekėjams socialiniuose tinkluose taip pat pasakos ir populiarūs nuomonės formuotojai.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
J. Statkevičiaus sėkmės paslaptys: į kolekcijos pristatymą Paryžiuje vežėsi švęstą vandenį9
Vienas garsiausių Lietuvos dizainerių Juozas Statkevičius dar ne taip seniai pribloškė savo gerbėjus surengęs naujosios kolekcijos pristatymą Paryžiuje, o vėliau jį pakartodamas ir Vilniuje. TV3 laidoje „Pasaulis pagal moteris“ ži...
-
U. Siparės namuose jau sužibo įspūdinga eglė: nuo šiol mane vadina Kalėdų ambasadore10
„Didelio netikėtumo čia nėra – pas mane visada Kalėdos atkeliauja anksti“, – juokėsi jau šventiškai namus pasipuošusi televizijos laidų vedėja, naujoji LNK projekto „Kaukės“ detektyvė Ugnė Sipa...
-
Kam važiuoti į Laplandiją, jei turime Palangą?!3
Nuo jaukių vakarienių, pramogų šeimai iki energingų renginių ir fejerverkų – šventiniu laikotarpiu Palanga stengiasi patenkinti kiekvieno poreikius. Šiųmetis švenčių laukimas mylimiausiame kurorte prie jūros bus pers...
-
E. Dragūnas prisiminė skandalą sukėlusią frazę: man neleido nei pasisakyti, nei pasiaiškinti
2022 metais prasidėjus karui Ukrainoje, grupės „SEL“ lyderis Egidijus Dragūnas socialiniuose tinkluose pareiškė, jog šis žmonių gyvybes pasiglemžiantis reiškinys – „natūralus planetos išvalymas“...
-
A. Švilpauskas ir A. Oleinik atliko DNR tyrimą: norėjo įsitikinti, ar ne broliai2
Lietuvos muzikos padangėje: naujas duetas, kokio muzikos mylėtojai jau seniai nematė ir negirdėjo! Du žinomi atlikėjai: Arnas Švilpauskas ir Anatolijus Oleinik suvienijo jėgas pasivadindami „NeBroliais“, dueto gimimui pasirinkdami tra...
-
Šveicarai balsuos dėl finansavimo 2025-ųjų „Eurovizijai“2
Bazelio rinkėjai sekmadienį spręs, ar galima išleisti dešimtis milijonų eurų viešųjų lėšų 2025-ųjų „Eurovizijos“ dainų konkursui organizuoti – oponentai šią galimybę vadina viešųjų i&s...
-
L. Suodaitis: maisto išmetimas man yra didelė nepagarba gamtai ir įdėtam darbui6
Žinomas verslininkas, LNK projekto „Kaukės“ penktojo sezono komisijos narys Laurynas Suodaitis neslepia – kulinarija yra jo aistra, tačiau maisto švaistymo problema jam kelia ne tik nerimą, bet ir daugybę klausimų. Kodėl pasauli...
-
Ragina naujai atrasti žiemišką Lietuvą
VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ ragina keisti požiūrį į lietuvišką žiemą ir šaltąjį metų laiką skirti atradimams ir pažinčiai su dar neišbandytomis pramogomis. Siekdama paskatinti lietuvius keliauti po šal...
-
Naujas muzikinis projektas „Dovanota“ pristato pirmąjį savo kūrinį „Viena daina“1
„Dovanota“ – naujas projektas, įkvėptas sintezatorių skambesių bei šokių muzikos ir disco energijos. Jį įkūrė du Lietuvos naktinio gyvenimo scenos entuziastai: Ramūnas Tamošauskas (UraganiuS) ir Žilvinas Juodis (DJ Bl...
-
Šveicarijos regionas balsuos dėl išlaidų „šventvagiškai“ 2025 m. „Eurovizijai“3
Bazelio rinkėjai sekmadienį spręs, ar išleisti dešimtis milijonų dolerių 2025 metų „Eurovizijos“ dainų konkursui surengti, oponentai smerkia viešųjų lėšų „švaistymą“ nepadoriam muzikos reng...