Jonavoje pradėti statyti geležinkelio tilto per Nerį poliai

  • Teksto dydis:

Įgyvendinant europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ įsibėgėja ilgiausio tilto per Neries upę statybos Jonavos rajone – pradėti polių įrengimo darbai, kuriuos baigti tikimasi iki kitų metų pavasario, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG).

LTG antrinės įmonės „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo projektų įgyvendinimo vadovas Vytautas Tilinskas teigia, kad tiltas per Nerį – vienas sudėtingiausių projekto objektų.

„Šiandien tilto statybos vietoje kasdien vis intensyviau vyksta polių įrengimas. Siekiant pagreitinti jų įrengimo darbus artimiausiu metu numatoma statybos darbams pasitelkti papildomą polių įrengimui reikalingą techniką“, – pranešime teigė V. Tilinskas.

Tiltas per Nerį bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse – jo ilgis sieks net 1 tūkst. 510 metrų, aukštis – 40 metrų, jam reikės 11,5 tūkst. tonų armatūros ir 74 tūkst. kub. metrų betono.

Tiltą už beveik 64 mln. eurų (be PVM) stato Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“, statybos pradėtos 2022 metų liepą.

Tiltas yra 169 kilometrų ilgio „Rail Baltica“ ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos dalis.

„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą, Lietuvoje šis ruožas tęsis 392 kilometrus. Juo keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 250 kilometrų per valandą greičiu, o krovininiai traukiniai – iki 120 kilometrų per valandą greičiu. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

alis...

alis... portretas
valio!...

makaronų gamintojų

makaronų gamintojų portretas
traukinuks 300 km/h traukia. Kaži lietuviškas kada tiek važiuos?

Vaidoolis

Vaidoolis portretas
Kur naujas tiltas automobiliams??i Jonava blin ivaziuot neimanoma rytais vakarais.!?
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių