Eismas magistralėje Vilnius-Panevėžys dėl dangos remonto apribotas trijuose ruožuose

Įsibėgėja darbai magistraliniame kelyje A2 Vilnius-Panevėžys, kur vykdomi kelio dangos rekonstrukcijos ir tiltų bei viadukų rekonstrukcijos darbai.

Liepos 13-ąją, šeštadienį, apribotas eismas dešinėje magistralės pusėje, ruože nuo 17 iki 21 km. Eismas rekonstruojamame ruože organizuotas viena magistralės puse dviem kryptimis, greitis ribotajamas iki 90 km/val., pereinamuosiuose ruožuose, pervažiavimuose iš vienos magistalės pusės į kitą – iki 70 km/val. Eismo ribojimai šiame ruože numatomi iki rugpjūčio 20 d.

Nuo liepos 12-osios, penktadienio, dėl ir Dukstynos viadukų kelio 74,68 km rekonstrukcijos, apribotas eismas dešinėje kelio pusėje esančiu viaduku. Eismas draudžiamas antrąja juosta ir greitėjimo juosta, pirmojoje eismo juostoje greitis apribotas iki 50 km/val. Eismo ribojimai numatomi iki rugpjūčio vidurio.

Eimo ribojimai taikomi ir po Dukstynos viadukais esančiame kelyje Kaunas-Zarasai-Daugpilis, atkarpoje, kuri siejasi su viadukų rekonstrukcija. Eismas po viadukais organizotas dviem juostomis, greitis apribotas iki 50 km/val. 

Kaip jau buvo skelbta, nuo liepos 1 d. darbai prasidėjo kairėje magistralės pusėje, ruože nuo 31,00 iki 36,00 km. Lygiagrečiai pradėta tilto per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje rekonstrukcija. Eismas šiame ruože bus ribojamas iki rugsėjo mėnesio, o tilto rekosntrukcija gali užtrukti iki lapkričio.

Dėl apribojimų važiavimo laikas magistrale gali pailgėti apie 15 minučių. Laikinųjų šviesoforų eismo organizavimui naudoti nenumatoma.

„Darbai magistralėje vykdomi vadovaujantis Tarptautinės inžinierių konsultantų federacijos patvirtintos FIDIC Geltonosios knygos reikalavimais, apimančiais sutarties vykdymą, kai projektavimo ir rangos darbus atlieka tas pats rangovas. Toks darbo principas leidžia surasti optimaliausius sprendinius užsakovo keliamiems tikslams pasiekti, bei leidžia tai atlikti per trumpiausią laiką, kas yra labai svarbu vykdant susisiekimo infrastruktūros projektus.

Stengsimės darbus organizuoti taip, kad daugiausiai eismo trukdžių keliantys darbai būtų atlikti per vieną sezoną, o į 2014 metus persikeltų tik baigiamieji darbai“, - sakė AB „Panevėžio keliai“ generalinis direktorius Virmantas Puidokas. Toks darbo principas Lietuvos kelių statybos istorijoje taikomas pirmą kartą.

Projekto vykdymo metu magistralės Vilnius-Panevėžys danga bus rekonstruojama 7 ruožuose, kurių bendras ilgis – beveik 26 kilometrai. Lygiagrečiai bus rekonstruoti tame pačiame kelyje esantys tiltas per Musę 34,10 km kairėje kelio pusėje, tiltai per Šventąją 72,84 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse ir Dukstynos viadukai 74,68 km kairėje ir dešinėje kelio pusėse. Darbai bus vykdomi magistralės dalyje nuo Vilniaus iki Ukmergės.  



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių