„Renault„ pradeda „Megane“ modelių prekybą

Automobilių gamintoja „Renault" pradeda trečiosios kartos „Megane" šeimos modelių prekybą. Hečbeko versija pradedama prekiauti šiandien, o trijų durų kupė modelis prekyboje pasirodys 2009 m. pradžioje. Naujasis „Megane" modelis, žymintis „Renault" plėtrą C klasės automobilių segmente, oficialiai buvo pristatytas spalio mėn. vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje. 

Įkvėpti pavasarį Ženevos automobilių parodoje pristatyto koncepcinio automobilio „Megane Coupe Concept", naujosios „Megane" šeimos modeliai išsiskiria išskirtiniu charakteriu. Jie pasižymi akį traukiančiu dizainu, sukurtu neabejingiems automobilio išvaizdai ir mėgstantiems sportiškas linijas. „Megane" hečbeko modelis išsiskiria aptakiomis, dinamiškomis formomis, o kupė modifikacija sukurta automobilių entuziastams, kuriems yra svarbus ne tik vairavimo malonumas, bet ir išsiskiriantis dizainas. 

Kompaktiškas „Megane", kurio ilgis 4,29 m, gali būti vadinamas šeimos hečbeku. Akį traukia masyvus priekinis bamperis su dideliais integruotais ortakiais bei į apačią nusitęsiantys priekiniai žibintai. Automobiliui tvirtumo įspūdį suteikia pakankamai ilga 2,64 m ratų bazė. Galinė ir priekinė provėžos yra atitinkamai 28 mm ir 33 mm didesnės negu antrosios „Megane" kartos. Be to, nors naujoji „Megane" yra 10 cm ilgesnė už savo pirmtakę, ji sveria 8 kg mažiau. Tai leidžia optimizuoti automobilio dinamiką ir sutaupyti degalų. 

Veržlų „Megane" kupė dizainą išryškina didelis priekinis bamperis, žemos ir plačios grotelės, susiliejančios su oro įsiurbimo angomis. Kupė modelio galinės dalies modifikacija, platus korpusas ir mažas atstumas nuo kelio dangos (12 mm žemiau negu hečbeko versijoje) užtikrina stabilesnį automobilio stovėjimą ant kelio. Platus ir nuožulnus galinis langas suteikia aerodinamikos ir padidina automobilio aptakumą. 

Kuriant interjerą, ypatingas dėmesys buvo skirtas ergonomiškumui ir paprastumui, ypač vairuotojo vietoje. Prietaisų skydelis yra racionaliai ir patogiai išdėstytas, o įvairūs valdymo įrankiai - lengvai pasiekiami rankomis. Automobilio salone, nepriklausomai nuo komplektacijos lygio, naudojamos tik kokybiškos ir ilgaamžės medžiagos. Daug dėmesio buvo skirta įvairių aksesuarų gamybai, kaip papildomą įrangą galima pasirikti įvairius išorės patobulinimus, patogumo teikiančią įrangą ar praktiškas daiktų dėtuves. 

Trečiosios kartos „Megane" aprūpinta daugybe naudingų įrenginių. Viena pagrindinių inovacijų prietaisų skydelyje yra tai, kad prie visiems įprasto mechaninio tachometro naudojamas skaitmeninis spidometras. Degalų kiekis bake bei variklio temperatūra taip pat vaizduojami skaitmeniniu būdu. Dar viena naujovė - autopilotas/greičio ribotuvas, naudojantis spalvų elementus. Į spidometrą yra integruotas šviesų ratas, kuris aktyvuojasi įjungus autopiloto/greičio ribotuvo funkciją. Kai nustatytas greitis padidėja, spidometras ima šviesti raudonai, o viršijus greitį - ima blyksėti. Daug patogumo taip pat suteikia laisvų rankų kortelė - automatinis užrakinimas, vairuotojui nuėjus nuo automobilio, navigacijos sistema ir kitos funkcijos. 

Abiejų „Megane" versijų salonai pasižymi erdvumu. Hečbeko versijoje priekyje sėdintys keleiviai galės mėgautis didžiausia klasėje erdve, skirta alkūnėms (1 476 mm). Kupė modelis kaip ir hečbekas gale turi tris sėdimas vietas, kuriose dėl 830 mm erdvės galvai gali patogiai susėsti trys suaugę žmonės. Be to, hečbeko modelio bagažinėje galima sutalpinti 405 l (įskaitant 33 l po grindimis) krovinių, o kupė telpa 377 l - tai vienas geriausių bagažinės talpumo rodiklių kupė automobilių klasėje. Tokie rodikliai leidžia patogiai naudotis automobiliais ne tik kasdien, bet ir išvykose ar ilgesnėse kelionėse. 

Naujosios „Megane" šeimos modeliai buvo kurti siekiant užtikrinti maksimalų saugumą vairuotojams ir keleiviams. Modeliuose naudojamos naujausios dviejų kamerų, dvigubo spaudimo oro pagalvės bei šoninių smūgių davikliai, kurie jau išmėginti „Laguna III" modelyje. Avarinėse situacijose vairuotojui padeda ABS su automatiniu stabdymo jėgos paskirstymu, avarinio stabdymo pagalba (EBA) ir ESP. 

„Megane" hečbekas ir kupė siūlomi su plačia variklių gama: tiek dyzeliniais, tiek benzininiais motorais. Dyzelinių variklių gamą sudaro: dCi 85, dCi 95 DPF, dCi 105, dCi 110, dCi 130 su arba be smulkiųjų dalelių filtrais, taip pat dCi 150 DPF su automatine pavarų dėže bei dCi 160 DPF su mechanine pavarų dėže. Priklausomai nuo rinkos, benzininių variklių linija apims klasikinius 1.6 16V ir 2.0 16V bei naujuosius TCe 130 ir 180 variklius. Atnaujinti dCi ir TCe varikliai yra ne tik patikimi, bet ir draugiški aplinkai. 

Kuriant „Megane" hečbeko ir kupė modelius ypatingas dėmesys skirtas ekologijai. Daugelis modelio variklių išmeta mažiau nei 140 g/km CO2. 95 proc. automobilio svorio gali būti perdirbta, o beveik 12 proc. automobilio gamyboje naudoto plastiko yra iš perdirbtų medžiagų. Beveik 70 proc. automobilių atitinka „Renault Eco2" programos reikalavimus. Be to, nuo 2009 m. pavasario automobiliai galės būti komplektuojami su biodegalų varikliais (bioetanoliu ir biodyzelinu). 

„Megane" šeimos automobiliai yra gaminami ISO 14001 sertifikatą turinčioje Palencia gamykloje, Ispanijoje. 

Naujaisiais „Megane" automobiliais galės džiaugtis ir kompiuterinių žaidimų mėgėjai - „Renault" ir kompiuterinių žaidimų kūrėjai „Electronic Arts" metus laiko dirbo kartu, kad nuo lapkričio 21 d. legendinio kompiuterinio žaidimo „Need for Speed" gerbėjams naujausioje žaidimo versijoje galėtų pasiūlyti naująjį „Megane Coupe" modelį. Bendromis pastangomis buvo siekiama, kad kompiuterinio žaidimo žaidėjai pajustų kuo tikroviškesnį naujųjų „Megane" modelių vairavimo įspūdį.


Šiame straipsnyje: RenaultmeganeLaguna

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių