Japonijos sušių karalius už milžinišką tuną sumokėjo 3,1 mln. dolerių

  • Teksto dydis:

Japonijos verslininkas Kiyoshis Kimura už milžinišką tuną sumokėjo rekordinę 336 mln. jenų (3,1 mln. dolerių) sumą.

K. Kimura tuną įsigijo naujajame Tokijo žuvies turguje, kuris pačioje praeitų metų pabaigoje pakeitė pasaulyje gerai žinomą Tsukiji turgų.

Milžinišką, net 278 kg sveriantį tuną, pagautą netoli Japonijos šiaurinio kranto, verslininkas nusipirko ankstyvą šeštadienio rytą.

Save sušių karaliumi vadinantis K. Kimura paklojo rekordinę Japonijos žuvies turgaus istorijoje sumą, dvigubai pralenkęs ankstesnį 155 jenų (1,43 mln. dolerių) rekordą, kurį, beje, jis pats ir pasiekė 2013 m.

„Tai yra geriausias tunas. Man pavyko nusipirkti skanų, itin šviežią tuną“, - pirkiniu didžiavosi sušių restoranų tinklo vadovas.

„Kaina buvo didesnė nei tikėjausi, tačiau tikiuosi, kad mūsų klientams patiks valgyti šį nepriekaištingą tuną“, - sakė K. Kimura.



NAUJAUSI KOMENTARAI

egd

egd portretas
greiciausiai jis tiek sumokejo japonijos jenu o ne doleriu,bet delfis pagrazino fakta kad visi nustebtu.

zelemunčikas

zelemunčikas portretas
Arba jis visai durnas,arba pinigus irgi svarstyklėm sveria.Esu valgęs geltonpelėkio( ne skipjako)tuno mėsą kurio svoris buvo irš 300 kg.Šios rūšies tokio dydžio tunai Ramiajame vandenyne ne retenybė.Teko laivu tunų tūkstančius tonų plukdyti iš Majuro į Bankoją ir Songhlą Tailande.

AK

AK portretas
OK, pamėsinėkim, pasidarykime čia verslo pradžiamokslį. Kilogramo kaina 11273 USD. Gramas virš 11 USD. Suši suktinis/porcija talpina apie 60g tuno, taigi kainuos link 700 USD. Panašu, kad rasti norinčiųjų skanauti sušių tokiomis kainomis būtų sunku. Todėl pereiname prie sekančių aspektų, turinčių būti ne mažiau svarbiais: 1. Tai labiau reklaminė akcija, siekianti pritraukti lankytojus, besitikinčius paties geriausio tuno ir sušio - bet niekas jiems nėra pažadėjęs, kad valgys būtent šitą, brangiausiai parduotą. 2. Verslininkas būtų nelabai protingas, jei mokėtų tokius pinigus kažkam, kas nesusiję su juo pačiu. Labiausiai tikėtina, kad jis pats sau brangiai pardavinėja tuos neblogus tunus, arba turi kitokių neviešinamų susitarimų dėl tokio pirkinio. Iš čia ir pozos šioje reklaminėje nuotraukoje - va, žiūrėkit visi. Tai nėra šefo laikysena, tai įžūlaus rinkodaros ir manipuliacijų ryklio laikysena. Deja, mūsų žiniasklaida taipogi tėra įrankis, brukdama mums tokią įstaigos reklamą.
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių