Darbuotojų taip trūksta, kad įmonės net puolė gerinti savo įvaizdį

  • Teksto dydis:

Anksčiau reklamą savo prekėms ar paslaugoms populiarinti naudojusios įmonės dėl darbo jėgos trūkumo verčiamos imtis naujų žingsnių - vis daugiau bendrovių renkasi investuoti ne tik į savo produktų reklamą, bet ir į savo pačių, kaip darbdavių, įvaizdžio gerinimą, pirmadienį rašo portalas delfi.lt.

Personalo atrankos įmonės "Alliance for Recruitment" partneris Andrius Francas sako, kad įmonės per mažai investuoja į savo darbuotojų motyvaciją ir patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimą bei siūlo darbdaviams suprasti, kad žmonės nebenori dirbti gamyboje, kasose, todėl kitas žingsnis įmonėms gali būti tų darbo vietų robotizavimas, investicijos į renginius.

"CV Online" marketingo vadovė Rita Karavaitienė teigė pastebinti, kad bendrovės gana aktyviai investuoja į savo kaip darbdavio įvaizdžio formavimą jau apie porą metų, bet pastebi, kad tam didžiausią dėmesį skiria didelės, užsienio kapitalo įmonės. Ji taip pat prognozavo, kad ateityje įmonėms teks tik dar labiau stengtis dėl darbuotojų pritraukimo.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių