Lietuviai pernai pirko brangesnę ir kokybiškesnę techniką

  • Teksto dydis:

Buitinės technikos, informacinių technologijų, garso ir vaizdo technikos pardavimai Lietuvoje pernai didėjo maždaug 7 proc., o anot technologijų rinkos tyrimų bendrovės "GfK Retail and Technology Baltic", gyventojai šioms prekėms pernai išleido daugiau ne dėl ta kad būtų kilusios jų kainos, o todėl, kad rinkosi pažangesnę, taigi ir brangesnę žinomų gamintojų technika, rašo "Verslo žinios".

"GfK Retail and Technology Baltic" atstovas Lietuvoje Eduardas Grybovas skaičiuoja, kad buitinės technikos, informacinių technologijų, garso ir vaizdo technikos pardavimai Lietuvoje pernai didėjo 7,9 proc. skaičiuojant pinigais ir 7,2 proc. skaičiuojant vienetais: "2016-ieji šios technikos prekybai buvo sėkmingi".

Pasak jo, prekybos rekordų šiame segmente tikėtis jau nereikėtų, šių prekių rinka Lietuvoje didžiąja dalimi jau prisisotinusi, bet galimybės augti tebėra labai didelės, pavyzdžiui, drabužių džiovyklių ar indaplovių segmente. Vis dėlto tokių šuolių, kokie buvo iki 2008-ųjų ar skaitmenizavimo laikotarpiu, ar vos atsiradus išmaniesiems telefonams, artimiausiu metu naivu būtų tikėtis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių