VMI: ir atsidarius aptarnavimo padaliniams gyventojai aktyviai naudojasi nuotolinėmis paslaugomis

Atidarius Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) aptarnavimo padalinius beveik visoje šalyje per savaitę laiko suteikta gyvų konsultacijų bei paslaugų 3 tūkst. klientų, o tai sudaro 60 proc. galimo maksimalaus srauto. Vis dėlto, kaip teigiama VMI pranešime, septynis kartus daugiau klientų kreipėsi telefonu – per savaitę suteikta 21 tūkst. nuotolinių konsultacijų ir paslaugų.

„Atnaujinome skambučių valdymo sistemą ir paslaugas telefonu pradėjome teikti tiems gyventojams, kurie neturėjo galimybės savarankiškai pasinaudoti VMI elektroninėmis paslaugomis. Net ir atidarius aptarnavimo padalinius šią praktiką tęsiame ir toliau“, – teigia VMI viršininko pavaduotojas dr. Martynas Endrijaitis, pridurdamas, kad vien per šiuos metus atsiliepta į daugiau nei 1 mln. klientų skambučių bei atsakyta į 21 tūkst. gyventojų paklausimų raštu.

VMI atstovas nurodo, kad VMI ir toliau tobulina nuotolinių konsultacijų kokybę ir du vasaros penktadienius – liepos 9 d. ir rugpjūčio 13 d. – rengs specialius mokymus VMI Mokesčių informacijos centro darbuotojams. Dėl to konsultacijas telefonu 1882 šiomis dienomis bus teikiamos iki 12 val. Tuo pačiu primenama, kad klientai gali pasinaudoti skambučio užsakymo paslauga, t. y. gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI.

Neturint galimybės gauti paslaugų nuotoliniu būdu, gyventojams paslaugos teikiamos aptarnavimo padaliniuose tik sutartu laiku su išankstine vizito rezervacija telefonu 8 5 2191 777.

Paslaugos taip pat teikiamos telefonu 8 5 2191 777, o konsultacijos – numeriu 1882.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių