- Nikoleta Kacaitė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Išskirtinių automobilių nuomos verslą veiklūs kauniečiai Šarūnas Zujus ir Mindaugas Gineika pradėjo neplanuotai. Prieš kelerius metus jų automobilių pasiskolinti vestuvėms bei kitoms reikšmingoms progoms vis dažniau ėmė prašyti draugai ir pažįstamieji, o šiandien verslo niša pasinaudoti nusprendusių vyrų valdomos įmonės automobilių parke puikuojasi jau dešimt prabangių automobilių, verčiančių atsisukti praeivius.
Didžioji dalis nuomojamų mašinų – galingi, nauji, prabangūs automobiliai. Jais vežti tenka ne tik ypatingas progas mininčius klientus, bet ir paskolinti įvairiems filmavimams arba vežioti Lietuvoje viešinčius itin svarbius asmenis. Pavyzdžiui, vienas įmonės bendraturčių prisimena, jog su jų išnuomotu prabangiu S klasės "Mercedes-Benz" limuzinu keliavo ir visame pasaulyje žinomos grupės "Scooter" pagrindinis vokalistas, ir buvęs Ukrainos prezidentas…
Tačiau nors dauguma įmonės "Nuoma Jums" siūlomų automobilių dar kvepia gamyklų dažais, yra ir keli itin tarp klientų paklausūs automobiliai "su patirtimi". Būtent šiuos retro stiliaus automobilius klientai vis dažniau renkasi progoms, kai norisi nepamirštamų emocijų ar išskirtinių nuotraukų.
Apie potyrius, važiuojant tokiu automobiliu, jų išskirtines savybes bei originalias švenčių idėjas "Kauno dienai" pasakojo "Nuoma Jums" bendraturtis Š.Zujus.
– Kiek ir kokių modelių retro automobilių šiuo metu siūlote nuomotis?
– Šiuo metu turime du retro kadilakus – vieną auksinės, o kitą raudonos spalvos.
– Kokio amžiaus šie automobiliai?
– Vienas kadilakas pagamintas 1975-aisiais, o kitas – metais vėliau.
– Galbūt jūsų siūlomi modeliai – itin reti, net kolekciniai?
– Nors šie automobiliai nėra kolekciniai, tačiau tikrai yra iškirtiniai, retro, palyginti, reti. Abu mūsų turimi kadilakai priklauso retro automobilių klubui, dalyvauja įvairiose parodose ES šalyse.
– Galbūt planuojate savo automobilių parką papildyti dar vienu ar keliais tokio tipo automobiliais?
– Tokių planų yra. Galvojame pasiūlyti kitiems jau minėto automobilių klubo nariams nuomoti savo turimus automobilius. Tokiu atveju atsirastų dar senesnių metų retro automobilių modelių.
Amerikietiški automobiliai – masyvūs, didžiuliai, gigantiški. Juos renkasi daugiausia žmonės, kurie nori autentiškesnių nuotraukų, išskirtinės patirties.
– Kadilakai – amerikietiški automobiliai. Galbūt jūs pats, kaip žmogus, besidomintis automobiliais, pastebite kokių nors esminių skirtumų tarp amerikietiškų automobilių bei markių, gaminamų Europoje ar Azijoje?
– Amerikietiškiški automobiliai – masyvūs, didžiuliai, gigantiški. Juos renkasi daugiausia žmonės, kurie nori autentiškesnių nuotraukų, išskirtinės patirties. Žinoma, palyginti su nauju ir komfortišku automobiliu, pavyzdžiui, S klasės limuzinu, pastarasis tikrai pirmauja važiavimo komforto prasme, tačiau nuotraukos su didžiuliu senuoju automobiliu – originalios ir įsimintinos.
– Kokiomis progomis žmonės dažniausiai nuomojasi šiuos akį traukiančius kadilakus?
– Žinoma, pagrindinė priežastis rinktis tokį automobilį – įspūdingos nuotraukos. Kai su tokiu pasirodai gatvėje, šis labai išsiskiria, traukia aplinkinių akį. Pačių progų būna įvairiausių. Viena dažniausių – vestuvės, tačiau būna ir originalesnių atvejų. Pavyzdžiui, turėjome mokinių užsakymą – jie paskutinio skambučio proga norėjo padaryti staigmeną savo auklėtojai. Jos vairuotojas pasiimti atvažiavo būtent šiuo įspūdingu retro automobiliu. Taip pat įsiminė atvejis, kai toks automobilis buvo išsinuomotas labai romantiška proga – vaikinas norėjo padaryti staigmeną savo merginai: atvažiavęs iš namų jos pasiimti su kadilaku, vežėsi į piršlyboms parinktą vietą.
– Kurie dažnesni klientai: vyrai ar moterys? Galbūt skiriasi jų automobilio pasirinkimo kriterijai?
– Kalbant būtent apie retro automobilius, šių dažniau nori moterys. Vyrai labiau linkę nuomotis mūsų siūlomas naujas, galingas vokiškas mašinas, o moterys labiau linksta prie klasikos, romantiško retro stiliaus, nori turėti gražesnes vestuvių nuotraukas. Jei nuomojasi vestuvėms, dažniausiai vyrams tenka nusileisti ir atsižvelgti į moters nuomonę.
– Galbūt kurį nors iš savo automobilių galėtumėte įvardyti kaip "bestselerį"?
Vyrai labiau linkę nuomotis mūsų siūlomus naujus, galingus vokiškus automobilius, o moterys labiau linksta prie klasikos, romantiško retro stiliaus.
– Kalbant apie retro automobilius, populiariausias – auksinės spalvos kadilakas. Tačiau paprastai klientai renkasi išsinuomoti ne vieną automobilį, o jų kompleksą, kad nusidriektų visa prabangių automobilių kolona. Vienas dažniausių variantų – nuomojamas retro automobilis ir naujas S klasės "Mercedes-Benz" limuzinas.
– Greičiausiai ir jums pačiam yra tekę pavairuoti daugumą savo siūlomų automobilių. Ar galėtumėte apibūdinti, kuo skiriasi jų vairavimas, palyginti su naujais automobiliais, prikimštais kompiuterinės technikos ir patogumų?
– Pas mus Lietuvoje tokių automobilių ilgą laiką net nebuvo, tad, kai tokį vairuoji gatvėje, tikrai išsiskiri iš minios. Jei nori patraukti dėmesį – išvažiuok su kadilaku ir gatvėje visi žiūrės į tave, net jei aplink zuja naujausi ir prabangiausi automobiliai. Ypač turint galvoje, kad jie ne tik retai Lietuvoje matomo modelio, bet dar ir ryškiaspalviai.... Kalbant apie patį vairavimą, mašinos gabaritai yra gerokai didesni, vairas sunkesnis. Tačiau tikrai nėra taip, kad vairavimo komfortas smarkiai atsiliktų nuo naujų automobilių.
– Vis dėlto kalbant apie senuosius išskirtinių modelių automobilius, neretai vyrauja nuomonė, kad jie – ne itin praktiški, skirti trumpoms išvykoms ir tai tik šiltuoju metų sezonu. Ar pritariate?
– Dėl oro sąlygų didelių nesklandumų vairuojant kadilaką nekyla. Šis automobilis turi stogą, tad problemų dėl lietaus nėra, o kai karšta ir šviečia saulė, jį galima nuleisti. Tačiau žiemą toks automobilis nėra labai praktiškas dėl pačios priežiūros, kurios reikalauja, nes automobiliui kenkia įvairios druskos, sniegas. Vairavimo saugumas taip pat gana aukštas – automobilis didelis, tad jį vairuodamas tikrai jautiesi saugus, kitaip nei su naujais, mažučiais automobiliais.
– O kaip su duobėtais (dabar jau nebegalima sakyti "kaunietiškais") keliais?
– Dabar, kai esame patenkinti Kauno keliais, viskas šiuo klausimu yra tikrai gerai. (Šypsosi).
– Vyrauja nuomonė, kad retro automobiliai – prabanga, prieinama tik milijonieriams. Ar tai tiesa? O gal vis dėlto šie automobiliai nėra brangiausi iš jūsų siūlomų asortimento?
– Kalbant apie jų kainą, retro kadilakai tikrai nėra patys brangiausi iš mūsų turimų automobilių. Tačiau jų išlaikymas yra nepigus, šių automobilių eksploatacija kainuoja nemažai, jų degalų sąnaudos didžiulės…
– Ar retro automobilių paklausa nemažėja populiarėjant gamtą tausojantiems, hibridiniams automobilių modeliams? Gal pastebite atvejų, kad žmonės turimus senuosius automobilius išmainytų į mažiau orą teršiančius, naujų modelių?
– Tai yra visai skirtingi dalykai, kadangi retro automobilio išvaizda, formos yra ekskliuzyvinės ir šito joks naujas hibridinis automobilis nesuteiks. Manau, tokiu atveju žmogus turimą kadilaką laikys garaže, tai bus proginė mašina savaitgaliais, kadangi apskritai toks automobilis nėra darbinė ar kasdienė transporto priemonė, o hibridiniu automobiliu naudosis kasdien.
– Ar tiesa, kad tokiam automobiliui sugedus ar apgadintam avarijoje, rasti tinkamų detalių ir jį sutaisyti – beveik neįmanoma misija?
– Tikrai taip, visos detalės yra siunčiamos iš Amerikos, neretai ir rasti jų būna nelengva.
Daugiau informacijos apie nuomoti siūlomus klasikinius bei naujus automobilius rasite: www.nuomajums.lt arba telefonu +37061835610.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda paskyrė D. Vedricką antrajai VPT vadovo kadencijai
Prezidentas Gitanas Nausėda Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) direktoriaus Darių Vedricką paskyrė dar vienai penkerių metų kadencijai. ...
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...