„Norfa“ Klaipėdoje mausto klientus?

Jis patikino, kad šios parduotuvės nuo šiol bus stebimos dažniau.

"Kiekvienu atveju reikalaujame trūkumų šalinimo plano, o jį gavę nusprendžiame, ar papildomai tikrinsime, taip pat, priklausomai nuo pažeidimų, keičiasi rizikos grupės", – sakė A.Bauža.

Produktus tikrina kasdien

"Norfos" atstovas spaudai Darius Ryliškis patikino, kad parduotuvėse nebetinkami vartoti produktai yra atrenkami kiekvieną dieną.

"Atsiprašome pirkėjų už sukeltus nepatogumus. Maisto produktų galiojimo laikas parduotuvių lentynose tikrinamas nuolatos, kiekvieną dieną. Tačiau klaidų ir netikslumų pasitaiko dėl "žmogiškojo faktoriaus". Šios klaidos jau ištaisytos. Pirkėjui įsigijus nekokybišką prekę, jis gali kreiptis į parduotuvės vadovybę ir jam bus grąžinti pinigai arba prekė pakeista į kokybišką. Jei pirkėjas patiria nuostolių – jie yra atlyginami", – komentavo "Norfos" parduotuvių atstovas.

Seną produktą įsigijęs pirkėjas pirmiausia turi kreiptis į prekybos vietos, kurioje pirko gaminį, darbuotojus, o paskui ir į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Pardavėjas privalo grąžinti žmogui sumokėtus pinigus, jei šis pateikia išsaugotą pirkimo čekį.

Jei kontrolieriai randa pažeidimų, taiko rinkos ribojimo priemones, stabdo produkto prekybą ir, priklausomai nuo tikrinimo rezultatų, skiria baudas pagal Administracinių nusižengimų kodeksą.

Dydis priklauso nuo to, atvejis vienkartinis ar sisteminis.

Uždraudė 4 įmonių veiklą

Per pirmąjį šių metų pusmetį Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyboje  užregistruoti 125 vartotojų skundai.

Klaipėdos mieste ir rajone ištirti 113 vartotojų skundai, iš jų 39 pasitvirtino.

Palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, pranešimų 5 atvejais buvo daugiau.

Dėl prekybos įmonių šiemet gauta daugiausia vartotojų skundų – net 71 atvejis, iš kurių 29 pasitvirtino.

Vartotojų pranešimai pasitvirtino dažniau nei pernai, didesnis jų pagrįstumas.

Pagrįstų skundų priežastys rodo, kad kiekvienais metais vartotojai dažniausiai būna nepatenkinti maisto produktų kokybe (pakitusių ar nebūdingų juslinių savybių).

Tarnybos pateiktais duomenimis, dėl pasibaigusio tinkamumo termino per šių metų pirmąjį pusmetį pasitvirtino vienas skundas, pernai – 6.

Už tikrinimo metu pagal vartotojų skundus nustatytus pažeidimus 2017-ųjų pirmąjį pusmetį taikyta 20 poveikio priemonių, iš jų – 2 įspėjimai, 20 baudų pagal administracinį nurodymą, skirtos baudos (iš viso 395 eurai); uždrausta 4 įmonių veikla.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tiesa

Tiesa portretas
Jus paziurekit i foto. Daryta parduotuveje, tai kam pirkti toki jei matai, kad negeras. Ir poto varyt, tipo apsinodijau. Nebesvaikit cia ir atsimerkit. Cia arba konkurentu darbas arba atleistu darbuotoju. Darot cia bombas. Visur tas pats yra. Nes visur dirba zmones.

Darbuotojas

Darbuotojas portretas
Paprastas ateik i ta norfa auka pati perpisiu. SU TUO AKCIJINIU KASTUVU. URODAS NX NEZINAI KA KOMENTUOT PADUSK VAPSE.

Agata

Agata portretas
Patarimas, prieš perkant į galiojimo datą pažiūrėti, nereikės tada nuodytis.
VISI KOMENTARAI 26

Galerijos

Daugiau straipsnių