- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kiekvienas turime ir galėtume papasakoti draugiškų, o kartais ir ne tokių malonių istorijų, susijusių su klientų aptarnavimu. Prekybos tinklas „Maxima“ nuo pavasario kas mėnesį išrenka po dešimt darbuotojų, kurie sulaukia išskirtinių įvertinimų iš pirkėjų. Geriausi mėnesio darbuotojai akcentuoja, kad dovanotos šypsenos pirkėjams jiems patiems skaidrina dieną ir suteikia džiaugsmo darbe.
Šypsena paskanina maistą
„Po kiekvieno apsilankymo parduotuvėje mama vis girdavo, kokia gera pardavėja dirba salotų skyriuje: linksma, rūpestinga, kiekvieną kartą palinki geros dienos. Po apsilankymo šioje parduotuvėje mamai ir diena tarsi tapdavo gražesnė, – rašė viena Marijampolės gyventoja apie šio miesto „Maxima XXX“, esančią V.Kudirkos g. 3. – Neiškentusi su sūneliu apsilankiau šioje „Maximoje“. Ir tikrai, sūnui paprašius varškėtukų, pardavėja jį aptarnavo kaip tikrą pirkėją – pašnekindama, su šypsena. Sūnus ir kitą dieną norėjo eiti pas tą tetą pirkti, nes varškėtukai ten skanesni. Daugiau tokių malonių žmonių!“
Šypsenų negailinti pardavėja Aušra Burkšaitienė „Kauno dienai“ teigė neprisimenanti, kuri klientė taip gražiai apie ją parašė, nes sulaukia labai daug teigiamų atsiliepimų. „Esu kalbinusi ir daugybę vaikučių su tėveliais. Jie man labai mieli ir tikrai nusipelno tokios pat pagarbos kaip ir kiti pirkėjai. Esu ne iš vieno pirkėjo girdėjusi, kad pas mane nupirktos salotos, pusgaminiai jiems skanesni, nors ir ne aš juos gaminu, – šypsojosi A.Burkšaitienė. – Sakoma, gaminant maistą su šypsena jis tampa skanesnis. Tikiu, kad tas pats atsitinka ir parduodant jį su šypsena.“
A.Burkšaitienė apdovanota „Topo centro“ kuponu ir už jį ketina įsigyti skalbimo mašiną.
Prizai, kuriais apdovanojami geriausi „Maximos“ darbuotojai, yra jų pačių pasirenkami kaip svajonės, kurias darbdavys išpildo ir taip atsidėkoja už papildomas pastangas, kurios nepaliko pirkėjų abejingų.
Gera nuotaika skaidrina dieną
Veiverių g. 150B esančioje „Maxima XXX“ savitarnos kasų zonoje dirbanti Marytė Kučinskienė sulaukė padėkos iš kaunietės už pagalbą skenuojant prekes.
„Atsistojus prie kasos su pilnu vežimėliu prekių, prie manęs pribėgo pardavėja konsultantė Marytė ir pasiūlė susimokėti savitarnos kasose. Atsakiau, kad man bus nepatogu pačiai skenuoti prekes, nes vežimėlis pilnas prekių, o ji su šypsena tarė: „Panele, aš viską padarysiu už jus.“ Taigi, kol Marytė skenavo mano prekes ir tvarkingai dėjo į maišelius, mes dar spėjome pasišnekėti apie mano mažylio gimtadienio šventę, nes pirkau nemažai dekoracijų. Iš parduotuvės išėjau labai gerai nusiteikusi“, – liko maloniai nustebinta aptarnavimu nuolatinė pirkėja.
Dėl šios padėkos M.Kučinskienė apdovanota kelialapiu į „Eglės“ sanatoriją. „Visada elgiuosi taip, kaip norėčiau, kad elgtųsi su manimi, todėl nė nepamenu, kuriai pirkėjai esu pagelbėjusi, nes visada su malonumu visiems dovanoju gerą nuotaiką. Tai ir man skaidrina dieną, suteikia energijos. Mano sesuo mane vadina šypsenėle, nes nuolat šypsausi tiek darbe, tiek kitur“, – juokėsi M.Kučinskienė.
„Maximos“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91,4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.
Geros nuotaikos niekada nestokoja ir kybartietė Aušra Totoraitienė, dirbanti kasininke pardavėja M.Mažvydo g. 6 esančioje „Maxima X“. Jos išpildyta svajonė – grožio procedūros salone. Darbuotoja sakė pažinusi, kuri pirkėja telefonu perdavė padėką. Tai buvo senolė, kuriai A.Totoraitienė dažnai pagelbėja susikrauti prekes. „Man ne tik sukrauna prekes, bet ir jas suranda, padaro daug daugiau, nei turėtų. Ir su kitais žmonėmis labinasi, būna visada paslaugi, padeda“, – tvirtino vienos rankos nevaldanti senjorė.
A.Totoraitienė pasakojo visada noriai pagelbsti visiems pirkėjams. „Jau vienuolika metų dirbu „Maximoje“ ir nuolat sulaukiu padėkų. Esu įsitikinusi, kad dirbant tokį darbą kitokia ir negali būti“, – įsitikinusi ji.
Klientams – ypatingas dėmesys
Naujausias klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kompanijos „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad bendras klientų aptarnavimo kokybės kriterijų išpildymas Lietuvos prekybos centrų sektoriuje yra 87,7 proc. O „Maximos“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91,4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.
Prekybos tinklo „Maxima“ vadovės Kristinos Meidės teigimu, klientų aptarnavimo kultūra yra viena prioritetinių „Maximos“ sričių, kuriai skiriamas ypatingas dėmesys. Rūpestingas dėmesys klientui neįmanomas, jeigu pats darbuotojas nesijaus vertinamas. „Norėdami motyvuoti talentingus darbuotojus ir kurti jiems galimybes augti, investuojame į motyvacines priemones, skiriame premijas už gerus rezultatus. Šiemet iki 6,3 mln. eurų išplėsta motyvavimo sistema, kuri leidžia darbuotojams papildomai atlyginti už jų įdėtas pastangas, susijusias ir su klientų aptarnavimu. Negalime visko vertinti tik iš tinklo vidaus – be galo naudinga sulaukti ir pačių pirkėjų atsiliepimų, kokios mūsų darbuotojų savybės juos verčia sugrįžti. Tai ne tik motyvuoja darbuotojus stengtis, bet ir suteikia klientams bendrumo jausmą su prekybos tinklu, kuriam iš tiesų rūpi jų nuomonė“, – aiškina K.Meidė.
Kas mėnesį – tūkstantis padėkų
Šiuo metu didelio populiarumo yra sulaukę „Maximos“ geriausių darbuotojų rinkimai. Ši iniciatyva skatina darbuotojus būti pastebėtus klientų ir viršyti jų lūkesčius aptarnavimo srityje, o „Maximos“ klientai kviečiami įvertinti parduotuvių darbuotojų pastangas. Pirkėjai savo atsiliepimus, padėkas ir pastabas gali pateikti prekybos tinklo interneto svetainėje, naudodamiesi mobiliąja programėle ar paskambinę telefonu. Kas mėnesį beveik iš 1 000 sulaukiamų pirkėjų atsiliepimų yra išrenkami geriausiai klientus aptarnaujantys darbuotojai, kurie yra tituluojami „Maximos“ herojais ir apdovanojami specialiais prizais – svajonėmis, kurias nurodo patys darbuotojai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Populiariausios lietuvių atostogų kryptys per šventes: dažnas Kalėdas ar Naujuosius sutiks saulės atokaitoje
Artėjant gražiausioms žiemos šventėms, lietuviai intensyviau dairosi atostogų krypčių svetur. Dauguma tautiečių kelionių paketus suskumba įsigyti iš anksto ir renkasi Kalėdas ar Naujuosius metus pasitikti kepinant saulei. ...
-
Veterinarijos tarnybos ir „InnoForce“ ginče paskelbtas verdiktas
Informacinių technologijų (IT) įmonei „InnoForce“ nepavyko įrodyti, kad Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) neteisėtai nutraukė IT sistemų diegimo sutartis, bei prisiteisti iš jos skolą. ...
-
Kėbulo geometrijos atstatymas: kodėl jis svarbus?
Po avarijos ar kitokio poveikio automobilio kėbului, geometrijos pažeidimai gali likti nepastebėti, tačiau jų pasekmės – rimtos. Tokie pažeidimai ne tik turi įtakos važiavimo komfortui, bet ir kelia pavojų saugumui. Automobilio geometrijos atst...
-
Ekspertai ir valdžia skirtingai aiškina SEB sprendimą: kas iš tiesų vyksta13
SEB bankas planuoja į vieną sujungti visus Baltijos šalyse veikiančius SEB, o būstinę iš Vilniaus perkelti į Taliną. Banko vadovė tikina, kad prie tokio sprendimo prisidėjo nestabili mokestinė aplinka Lietuvoje. Investuotojai ir verslin...
-
Brangs „Vilniaus vandenų“ paslaugos1
Vilniaus miesto ir rajono, Šalčininkų ir Švenčionių rajonų gyventojai už geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą nuo kitų metų vasario per mėnesį mokės vidutiniškai 58 centais (su PVM) daugiau, penktadienį prane&scaron...
-
VERT: ESO dalį vystytojų blogai informavo
Bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) dalį komercines saulės elektrines siekusių įrengti vystytojų netinkamai informavo apie jiems nesuteiktus prisijungimus prie tinklo, penktadienį pranešė patikrinimą atlikusi Valstybin...
-
Tvarumo idėja keičia mokslo pasaulį
Kauno technologijų mokymo centras (KAUTECH) drauge su Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacija į diskusiją sukvietė mokymo įstaigų ir verslo atstovus. Dalyviai diskutavo tema „Tvari verslo ir mokslo įstaigų partnerystė: kokie ...
-
„Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos byloje bus apklausiami užsienio specialistai
Artimiausiuose bendrovės „Grigeo Klaipėda“ Kuršių marių taršos bylos posėdžiuose bus apklausiami specialistai iš užsienio, penktadienį pranešė Šiaulių apygardos teismas. ...
-
Šventiniu periodu „Kauno švara“ dirbs įprastai3
Šventiniu periodu UAB „Kauno švara“ dirbs įprastai. Prašoma gyventojų pasirūpinti važiuojamosios dalies priežiūra – neužstatyti šiukšlių konteinerių. ...
-
Kaunas veža Kalėdas į apkasus: Ukrainos kariams – vilkikas paramos
Kaunas dar kartą susitelkė gerumui. Per šešias paramos akcijos „Kalėdos keliauja į apkasus“ dienas surinktas artipilnis vilkikas paramos Chersono, Pakrovsko, Torecko ir Sumų apskrityse kovojantiems Ukrainos kariams, sužeistiesie...