- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kiekvienas turime ir galėtume papasakoti draugiškų, o kartais ir ne tokių malonių istorijų, susijusių su klientų aptarnavimu. Prekybos tinklas „Maxima“ nuo pavasario kas mėnesį išrenka po dešimt darbuotojų, kurie sulaukia išskirtinių įvertinimų iš pirkėjų. Geriausi mėnesio darbuotojai akcentuoja, kad dovanotos šypsenos pirkėjams jiems patiems skaidrina dieną ir suteikia džiaugsmo darbe.
Šypsena paskanina maistą
„Po kiekvieno apsilankymo parduotuvėje mama vis girdavo, kokia gera pardavėja dirba salotų skyriuje: linksma, rūpestinga, kiekvieną kartą palinki geros dienos. Po apsilankymo šioje parduotuvėje mamai ir diena tarsi tapdavo gražesnė, – rašė viena Marijampolės gyventoja apie šio miesto „Maxima XXX“, esančią V.Kudirkos g. 3. – Neiškentusi su sūneliu apsilankiau šioje „Maximoje“. Ir tikrai, sūnui paprašius varškėtukų, pardavėja jį aptarnavo kaip tikrą pirkėją – pašnekindama, su šypsena. Sūnus ir kitą dieną norėjo eiti pas tą tetą pirkti, nes varškėtukai ten skanesni. Daugiau tokių malonių žmonių!“
Šypsenų negailinti pardavėja Aušra Burkšaitienė „Kauno dienai“ teigė neprisimenanti, kuri klientė taip gražiai apie ją parašė, nes sulaukia labai daug teigiamų atsiliepimų. „Esu kalbinusi ir daugybę vaikučių su tėveliais. Jie man labai mieli ir tikrai nusipelno tokios pat pagarbos kaip ir kiti pirkėjai. Esu ne iš vieno pirkėjo girdėjusi, kad pas mane nupirktos salotos, pusgaminiai jiems skanesni, nors ir ne aš juos gaminu, – šypsojosi A.Burkšaitienė. – Sakoma, gaminant maistą su šypsena jis tampa skanesnis. Tikiu, kad tas pats atsitinka ir parduodant jį su šypsena.“
A.Burkšaitienė apdovanota „Topo centro“ kuponu ir už jį ketina įsigyti skalbimo mašiną.
Prizai, kuriais apdovanojami geriausi „Maximos“ darbuotojai, yra jų pačių pasirenkami kaip svajonės, kurias darbdavys išpildo ir taip atsidėkoja už papildomas pastangas, kurios nepaliko pirkėjų abejingų.
Gera nuotaika skaidrina dieną
Veiverių g. 150B esančioje „Maxima XXX“ savitarnos kasų zonoje dirbanti Marytė Kučinskienė sulaukė padėkos iš kaunietės už pagalbą skenuojant prekes.
„Atsistojus prie kasos su pilnu vežimėliu prekių, prie manęs pribėgo pardavėja konsultantė Marytė ir pasiūlė susimokėti savitarnos kasose. Atsakiau, kad man bus nepatogu pačiai skenuoti prekes, nes vežimėlis pilnas prekių, o ji su šypsena tarė: „Panele, aš viską padarysiu už jus.“ Taigi, kol Marytė skenavo mano prekes ir tvarkingai dėjo į maišelius, mes dar spėjome pasišnekėti apie mano mažylio gimtadienio šventę, nes pirkau nemažai dekoracijų. Iš parduotuvės išėjau labai gerai nusiteikusi“, – liko maloniai nustebinta aptarnavimu nuolatinė pirkėja.
Dėl šios padėkos M.Kučinskienė apdovanota kelialapiu į „Eglės“ sanatoriją. „Visada elgiuosi taip, kaip norėčiau, kad elgtųsi su manimi, todėl nė nepamenu, kuriai pirkėjai esu pagelbėjusi, nes visada su malonumu visiems dovanoju gerą nuotaiką. Tai ir man skaidrina dieną, suteikia energijos. Mano sesuo mane vadina šypsenėle, nes nuolat šypsausi tiek darbe, tiek kitur“, – juokėsi M.Kučinskienė.
„Maximos“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91,4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.
Geros nuotaikos niekada nestokoja ir kybartietė Aušra Totoraitienė, dirbanti kasininke pardavėja M.Mažvydo g. 6 esančioje „Maxima X“. Jos išpildyta svajonė – grožio procedūros salone. Darbuotoja sakė pažinusi, kuri pirkėja telefonu perdavė padėką. Tai buvo senolė, kuriai A.Totoraitienė dažnai pagelbėja susikrauti prekes. „Man ne tik sukrauna prekes, bet ir jas suranda, padaro daug daugiau, nei turėtų. Ir su kitais žmonėmis labinasi, būna visada paslaugi, padeda“, – tvirtino vienos rankos nevaldanti senjorė.
A.Totoraitienė pasakojo visada noriai pagelbsti visiems pirkėjams. „Jau vienuolika metų dirbu „Maximoje“ ir nuolat sulaukiu padėkų. Esu įsitikinusi, kad dirbant tokį darbą kitokia ir negali būti“, – įsitikinusi ji.
Klientams – ypatingas dėmesys
Naujausias klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kompanijos „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad bendras klientų aptarnavimo kokybės kriterijų išpildymas Lietuvos prekybos centrų sektoriuje yra 87,7 proc. O „Maximos“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91,4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.
Prekybos tinklo „Maxima“ vadovės Kristinos Meidės teigimu, klientų aptarnavimo kultūra yra viena prioritetinių „Maximos“ sričių, kuriai skiriamas ypatingas dėmesys. Rūpestingas dėmesys klientui neįmanomas, jeigu pats darbuotojas nesijaus vertinamas. „Norėdami motyvuoti talentingus darbuotojus ir kurti jiems galimybes augti, investuojame į motyvacines priemones, skiriame premijas už gerus rezultatus. Šiemet iki 6,3 mln. eurų išplėsta motyvavimo sistema, kuri leidžia darbuotojams papildomai atlyginti už jų įdėtas pastangas, susijusias ir su klientų aptarnavimu. Negalime visko vertinti tik iš tinklo vidaus – be galo naudinga sulaukti ir pačių pirkėjų atsiliepimų, kokios mūsų darbuotojų savybės juos verčia sugrįžti. Tai ne tik motyvuoja darbuotojus stengtis, bet ir suteikia klientams bendrumo jausmą su prekybos tinklu, kuriam iš tiesų rūpi jų nuomonė“, – aiškina K.Meidė.
Kas mėnesį – tūkstantis padėkų
Šiuo metu didelio populiarumo yra sulaukę „Maximos“ geriausių darbuotojų rinkimai. Ši iniciatyva skatina darbuotojus būti pastebėtus klientų ir viršyti jų lūkesčius aptarnavimo srityje, o „Maximos“ klientai kviečiami įvertinti parduotuvių darbuotojų pastangas. Pirkėjai savo atsiliepimus, padėkas ir pastabas gali pateikti prekybos tinklo interneto svetainėje, naudodamiesi mobiliąja programėle ar paskambinę telefonu. Kas mėnesį beveik iš 1 000 sulaukiamų pirkėjų atsiliepimų yra išrenkami geriausiai klientus aptarnaujantys darbuotojai, kurie yra tituluojami „Maximos“ herojais ir apdovanojami specialiais prizais – svajonėmis, kurias nurodo patys darbuotojai.
![](/img/dmn-pr-kd.png)
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Lietuvos banko valdyboje turtingiausia J. Šaučiūnienė1
Lietuvos banko (LB) valdyboje turtingiausia narė – nuo 2023 m. balandžio šiose pareigose esanti Jurgita Šaučiūnienė, rodo Valstybinė mokesčių inspekcijos (VMI) duomenys. ...
-
Konfliktas dėl „Linavos“ generalinio direktoriaus pozicijos tęsiasi2
Konfliktas dėl Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos „Linava“ generalinio direktoriaus pozicijos vis dar tęsiasi. Vilniaus miesto apylinkės teismo sprendimu besiremiantis Zenonas Buivydas teigia, kad šią poziciją te...
-
V. Germanas apie M. Navickienės kelionę į Dubajų: iki šiol nematau, ką ji blogo padarė22
„Foxpay“ bei „iSun“ savininkės Ievos Trinkūnaitės sugyventinis, už sukčiavimą teistas verslininkas Vilhelmas Germanas mano, jog buvusi socialinės apsaugos ir darbo ministrė Monika Navickienė nepadarė nieko blogo, nusprendusi k...
-
ES prašo „Temu“ ir „Shein“ paaiškinti, kaip jos apsaugo savo vartotojus
Europos Sąjunga penktadienį pareikalavo, kad itin populiarios apsipirkimo platformos „Shein“ ir „Temu“ paaiškintų, kokių veiksmų imasi, kad apsaugotų savo vartotojus, įskaitant vaikus. ...
-
V. Germanas nutraukė tylą: per artimiausias dvi savaites atskleisiu labai daug informacijos24
Finansinių technologijų įmonių „Foxpay“ ir „iSun“ savininkės Ievos Trinkūnaitės sugyventinis, už finansinius nusikaltimus teistas Vilhelmas Germanas (buvęs Vilius Židelis) pareiškė, kad pastaraisiais metais vykdoma &bd...
-
I. Trinkūnaitė teigia skųsianti sprendimą dėl jos neatitikimo nacionaliniam saugumui2
Teisėsaugos ir priežiūros institucijų akiratyje esančios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ savininkė Ieva Trinkūnaitė žada skųsti birželio pradžioje priimtą Vyriausybės nutarimą, jog ji neatitinka nacionalinio saugumo inter...
-
Teisme – „Foxpay“ skundas dėl Lietuvos banko apribotos įmonės veiklos2
Teisėsaugos ir kitų institucijų akiratyje atsidūrusi finansinių technologijų įmonė „Foxpay“ teismui apskundė Lietuvos banko (LB) sprendimą apriboti įmonės naudojimąsi jo valdoma mokėjimų sistema „Centrolink“, i&scar...
-
R. Mackevičius Kaune „užkūrė“ MEGA vasaros atidarymą
Trečiadienio vakarą Kaune buvo karšta ne tik dėl oro sąlygų – prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ startavo renginių kupina vasara. Čia įvyko pirmasis MEGA vasaros renginys – „stand up“ komedijos vakaras, su...
-
Žiniasklaida: M. Navickienės vyro įmonė turėjo sandorį su Rusijos finansiniu nusikaltėliu36
Atsistatydinusios socialinės apsaugos ir darbo ministrės Monikos Navickienės sutuoktinio Mindaugo Navicko valdomos bendrovės „Euromed monitoring“ antrinė įmonė prieš trejus metus buvo pasirašiusi sutartį su Rusijoje už finans...
-
T. Gudaitis Lietuvos investicinių ir pensijų fondų asociacijai vadovaus trečią kadenciją
Lietuvos pensijų fondų valdymo įmonės „Swedbank investicijų valdymas“ direktorius Tadas Gudaitis dar dvejus metus vadovaus Lietuvos investicinių ir pensijų fondų asociacijai (LIPFA), penktadienį pranešė asociacija. ...