Pirkėjų padėkos „Maximos“ darbuotojams virsta svajonių išsipildymu

  • Teksto dydis:

Kiekvienas turime ir galėtume papasakoti draugiškų, o kartais ir ne tokių malonių istorijų, susijusių su klientų aptarnavimu. Prekybos tinklas „Maxima“ nuo pavasario kas mėnesį išrenka po dešimt darbuotojų, kurie sulaukia išskirtinių įvertinimų iš pirkėjų. Geriausi mėnesio darbuotojai akcentuoja, kad dovanotos šypsenos pirkėjams jiems patiems skaidrina dieną ir suteikia džiaugsmo darbe.

Šypsena paskanina maistą

„Po kiekvieno apsilankymo parduotuvėje mama vis girdavo, kokia gera pardavėja dirba salotų skyriuje: linksma, rūpestinga, kiekvieną kartą palinki geros dienos. Po apsilankymo šioje parduotuvėje mamai ir diena tarsi tapdavo gražesnė, – rašė viena Marijampolės gyventoja apie šio miesto „Maxima XXX“, esančią V.Kudirkos g. 3. – Neiškentusi su sūneliu apsilankiau šioje „Maximoje“. Ir tikrai, sūnui paprašius varškėtukų, pardavėja jį aptarnavo kaip tikrą pirkėją – pašnekindama, su šypsena. Sūnus ir kitą dieną norėjo eiti pas tą tetą pirkti, nes varškėtukai ten skanesni. Daugiau tokių malonių žmonių!“

Šypsenų negailinti pardavėja Aušra Burkšaitienė „Kauno dienai“ teigė neprisimenanti, kuri klientė taip gražiai apie ją parašė, nes sulaukia labai daug teigiamų atsiliepimų. „Esu kalbinusi ir daugybę vaikučių su tėveliais. Jie man labai mieli ir tikrai nusipelno tokios pat pagarbos kaip ir kiti pirkėjai. Esu ne iš vieno pirkėjo girdėjusi, kad pas mane nupirktos salotos, pusgaminiai jiems skanesni, nors ir ne aš juos gaminu, – šypsojosi A.Burkšaitienė. – Sakoma, gaminant maistą su šypsena jis tampa skanesnis. Tikiu, kad tas pats atsitinka ir parduodant jį su šypsena.“

A.Burkšaitienė apdovanota „Topo centro“ kuponu ir už jį ketina įsigyti skalbimo mašiną.

Prizai, kuriais apdovanojami geriausi „Maximos“ darbuotojai, yra jų pačių pasirenkami kaip svajonės, kurias darbdavys išpildo ir taip atsidėkoja už papildomas pastangas, kurios nepaliko pirkėjų abejingų.

Gera nuotaika skaidrina dieną

Veiverių g. 150B esančioje „Maxima XXX“ savitarnos kasų zonoje dirbanti Marytė Kučinskienė sulaukė padėkos iš kaunietės už pagalbą skenuojant prekes.

„Atsistojus prie kasos su pilnu vežimėliu prekių, prie manęs pribėgo pardavėja konsultantė Marytė ir pasiūlė susimokėti savitarnos kasose. Atsakiau, kad man bus nepatogu pačiai skenuoti prekes, nes vežimėlis pilnas prekių, o ji su šypsena tarė: „Panele, aš viską padarysiu už jus.“ Taigi, kol Marytė skenavo mano prekes ir tvarkingai dėjo į maišelius, mes dar spėjome pasišnekėti apie mano mažylio gimtadienio šventę, nes pirkau nemažai dekoracijų. Iš parduotuvės išėjau labai gerai nusiteikusi“, – liko maloniai nustebinta aptarnavimu nuolatinė pirkėja.

Dėl šios padėkos M.Kučinskienė apdovanota kelialapiu į „Eglės“ sanatoriją. „Visada elgiuosi taip, kaip norėčiau, kad elgtųsi su manimi, todėl nė nepamenu, kuriai pirkėjai esu pagelbėjusi, nes visada su malonumu visiems dovanoju gerą nuotaiką. Tai ir man skaidrina dieną, suteikia energijos. Mano sesuo mane vadina šypsenėle, nes nuolat šypsausi tiek darbe, tiek kitur“, – juokėsi M.Kučinskienė.

„Maximos“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91,4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.

Geros nuotaikos niekada nestokoja ir kybartietė Aušra Totoraitienė, dirbanti kasininke pardavėja M.Mažvydo g. 6 esančioje „Maxima X“. Jos išpildyta svajonė – grožio procedūros salone. Darbuotoja sakė pažinusi, kuri pirkėja telefonu perdavė padėką. Tai buvo senolė, kuriai A.Totoraitienė dažnai pagelbėja susikrauti prekes. „Man ne tik sukrauna prekes, bet ir jas suranda, padaro daug daugiau, nei turėtų. Ir su kitais žmonėmis labinasi, būna visada paslaugi, padeda“, – tvirtino vienos rankos nevaldanti senjorė.

A.Totoraitienė pasakojo visada noriai pagelbsti visiems pirkėjams. „Jau vienuolika metų dirbu „Maximoje“ ir nuolat sulaukiu padėkų. Esu įsitikinusi, kad dirbant tokį darbą kitokia ir negali būti“, – įsitikinusi ji.

Klientams – ypatingas dėmesys

Naujausias klientų aptarnavimo kokybės gerinimo kompanijos „DIVE Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad bendras klientų aptarnavimo kokybės kriterijų išpildymas Lietuvos prekybos centrų sektoriuje yra 87,7 proc. O „Maximos“ klientų aptarnavimo kokybės rodiklis – 91,4 proc. – yra aukštesnis nei sektoriaus vidurkis ir parodo itin aukštą aptarnavimo kokybės lygį.

Prekybos tinklo „Maxima“ vadovės Kristinos Meidės teigimu, klientų aptarnavimo kultūra yra viena prioritetinių „Maximos“ sričių, kuriai skiriamas ypatingas dėmesys. Rūpestingas dėmesys klientui neįmanomas, jeigu pats darbuotojas nesijaus vertinamas. „Norėdami motyvuoti talentingus darbuotojus ir kurti jiems galimybes augti, investuojame į motyvacines priemones, skiriame premijas už gerus rezultatus. Šiemet iki 6,3 mln. eurų išplėsta motyvavimo sistema, kuri leidžia darbuotojams papildomai atlyginti už jų įdėtas pastangas, susijusias ir su klientų aptarnavimu. Negalime visko vertinti tik iš tinklo vidaus – be galo naudinga sulaukti ir pačių pirkėjų atsiliepimų, kokios mūsų darbuotojų savybės juos verčia sugrįžti. Tai ne tik motyvuoja darbuotojus stengtis, bet ir suteikia klientams bendrumo jausmą su prekybos tinklu, kuriam iš tiesų rūpi jų nuomonė“, – aiškina K.Meidė.

Kas mėnesį – tūkstantis padėkų

Šiuo metu didelio populiarumo yra sulaukę „Maximos“ geriausių darbuotojų rinkimai. Ši iniciatyva skatina darbuotojus būti pastebėtus klientų ir viršyti jų lūkesčius aptarnavimo srityje, o „Maximos“ klientai kviečiami įvertinti parduotuvių darbuotojų pastangas. Pirkėjai savo atsiliepimus, padėkas ir pastabas gali pateikti prekybos tinklo interneto svetainėje, naudodamiesi mobiliąja programėle ar paskambinę telefonu. Kas mėnesį beveik iš 1 000 sulaukiamų pirkėjų atsiliepimų yra išrenkami geriausiai klientus aptarnaujantys darbuotojai, kurie yra tituluojami „Maximos“ herojais ir apdovanojami specialiais prizais – svajonėmis, kurias nurodo patys darbuotojai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

as maximoj nedirbu, bet..

as maximoj nedirbu, bet.. portretas
vidutinis atlyginimas uz nekvalifikuota sales darbuotojo ar kasininko darba? o kam tada minimuma moket? bukime biedni, bet teisingi - kasininko darbas braukyt prekes per skaneri nera itin sudetingas, zmones nuo tokio darbo pavargsta, taip, galbut, bet tu negali moketi tokius darbus dirbanciam zmogui daugiau nei pvz mokytojui. Todel cia jau ne darbdavio, o valstybes problema. O tokia strategija, kur kompanijos vadovai irgi eina ir dirba piko metu yra ne naujiena, uzsienio kompanijose tai normali praktika, todel nereiketu stebetis ar pykti, juk tai geriau, nei kaip pas mus tradiciskai buna, darbuotojai vargsta, o vadovybe tuo tarpu varo atostogu i tailanda...

Viražai senu filmu

Viražai senu filmu portretas
Pakalikai virto i sveikučius

Anonimas

Anonimas portretas
Nuotraukoja Maximos vargo pisoklei kure dirba uz grasius ir padlizauja savo vadovams apgailietini VERGAI ha ha :-)
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių