RRT ataskaita: „Tele2“ ir toliau turi daugiausiai klientų Lietuvoje – auga duomenų vartojimas

  • Teksto dydis:

Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) trečiojo 2023 m. ketvirčio ataskaitos duomenimis, mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ ir toliau išlaiko didžiausią rinkos dalį. Operatoriaus aktyvių kalbinio ryšio SIM kortelių skaičius sudaro 45,3 proc. visos mobiliojo ryšio rinkos. „Tele2“ klientai vis daugiau naudojasi interneto duomenimis, auga ir interneto apsaugos paslaugos populiarumas.

„Ir toliau plečiame bei tobuliname kokybišką bei efektyvų mobiliojo ryšio tinklą. Užtikriname, kad mūsų klientai galėtų gauti tokias paslaugas, kokių jiems reikia ir tada, kada reikia. Šios pastangos lėmė, kad ir toliau išlaikome rinkos lyderystę, verslo klientų pasitikėjimą“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.

RRT ataskaitos duomenimis, trečiąjį šių metų ketvirtį „Tele2“ išlaikė lyderio poziciją – lyginant su kitais operatoriais, turėjo daugiausiai aktyvių kalbinio ryšio SIM kortelių, kurios sudarė 45,3 proc. visos šalies mobiliojo ryšio rinkos. Iš viso „Tele2“ paslaugomis naudojasi daugiau nei 2 mln. klientų visoje Lietuvoje.

Jau kelis metus iš eilės stebimas nuoseklus bendrovės verslo klientų augimas. „Tele2“ verslo klientų skaičius šių metų trečiąją ketvirtį lyginant su 2022 m. trečiuoju ketvirčiu, padidėjo 4,9 proc.

„Tele2“ tinkle veikianti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ toliau išlaiko lyderystę išankstinio mokėjimo paslaugų rinkoje – ir trečiąjį šių metų ketvirtį užėmė daugiau nei pusę – 54,5 proc. – rinkos.

Tele2“ tinkle veikianti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ toliau išlaiko lyderystę išankstinio mokėjimo paslaugų rinkoje.

 

Trečiojo šių metų ketvirčio RRT pateiktos ataskaitos duomenimis, bendras išsiųstų ir priimtų duomenų kiekis „Tele2" tinkle antrąjį ketvirtį pasiekė 114,7 tūkst. TB. Tai yra 6,03 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Augant interneto duomenų naudojimui, vis daugiau operatoriaus klientų susidomi interneto apsaugos paslauga. Operatorius trečiąjį metų ketvirtį pasiūlė naują interneto apsaugos paslaugą ir verslui – „Interneto apsauga PRO“. Paslauga padeda apsaugoti įmonės įrenginius nuo potencialių įsilaužėlių veiksmų, duomenų vagystės, gali aptikti įtartiną arba kenksmingą veiklą.

„Tele2“ finansinės trečiojo metų ketvirčio ataskaitos duomenimis, operatoriaus investicijos į ryšio kokybės gerinimą sudarė 5,7 mln. eurų ir šiemet jau pasiekė 18,5 mln. eurų. Iš viso trečiojo metų ketvirčio pabaigoje veikė 1504 operatoriaus bazinės stotys. Operatorius toliau sparčiai diegia naujos kartos 5G ryšio stotis ir nuolat gerina bei modernizuoja vartotojų labiausiai naudojamą 4G bei greitąjį 4G+++ ryšio tinklą.

Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos elektroninių ryšių 2023 m. trečiojo ketvirčio ataskaitą rasite čia.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Taigis

Taigis portretas
Prakalbu per menesi iki 10 minuciu, o moku uz 300 min. Mastykite, morozai!

Sukciu

Sukciu portretas
lizdas,kaip ir kiti.

:)))

:))) portretas
o litgridas irgi t2 klientai?
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių