- Sniegė Balčiūnaitė, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Dėl Rusijos pradėto karo Ukrainoje laiškai ir siuntos negali patekti į šias valstybes bei Baltarusiją.
Lietuvos paštas sako, kad netekus Rusijos rinkos, kuri yra viena pagrindinių krypčių, tai gali turėti įtakos įmonės finansiniams rezultatams.
„Ukraina nėra viena iš svarbiausių mūsų krypčių, todėl siuntų kiekio sumažėjimas neturi didelės įtakos veiklos rezultatams. Tokia pati situacija ir su Baltarusijos siuntomis. Rusija yra viena pagrindinių krypčių (tiek pagal eksportą, tiek pagal importą), todėl sumažėję siuntų kiekiai turės įtakos finansiniams rezultatams, tačiau juos prognozuoti dar anksti“, – BNS nurodė Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento vadovė Deimantė Žebrauskaitė.
Kaip BNS informavo įmonė, per pastarąsias savaites tarp Lietuvos ir Ukrainos siunčiamų siuntų sumažėjo apie 75-80 proc. Į Baltarusiją išsiunčiama apie 60 proc. mažiau, į Rusiją – apie 16 proc., o gaunamų siuntų iš jų sumažėjo apie 35 proc.
D. Žebrauskaitės teigimu, Ukrainoje uždarius oro erdvę siuntų pristatymas lėktuvais tapo nebeįmanomas.
„Nors situacija labai sudėtinga, pavyko rasti alternatyvius maršrutus žemės transportu, krovininiais automobiliais, aktyviai dirbame su partneriais – Lenkijoje ir Ukrainoje, todėl siuntų kelionė yra ilgesnė, tačiau į tas vietoves, kur nėra aktyvių karinių veiksmų, jos yra pristatomos“, – BNS teigė D. Žebrauskaitė.
„Bendradarbiaudami su kitais paštais galime užtikrinti saugesnę logistinę grandinę. Pavyzdžiui, pristatant į Ukrainą siuntas iki Lenkijos nugabena Lietuvos paštas, Lenkijos paštas jas perima ir nugabena iki Ukrainos sienos, o Ukrainos paštas rūpinasi jų tolesniu pristatymu“, – teigė pašto atstovė.
Pasak jos, iki karo įprastai vidutinis pristatymo į Ukrainą laikas buvo 7-9 dienos, o dabar jį apibrėžti sudėtinga.
„Nuo vasario 27 dienos iš Ukrainos pašto dar negavome patvirtinimų dėl pristatytų siuntų“, – sakė D. Žebrauskaitė.
Nuo kovo 2-osios Lietuvos paštas sustabdė komercinių siuntų į Rusiją ir Baltarusiją siuntimą.
„Kadangi esame įpareigoti teikti universaliąsias pašto paslaugas Lietuvoje, privalome užtikrinti paslaugų teikimą privatiems klientams – jie į šias šalis siuntas gali siųsti, taip pat privalome gavėjams pristatyti ir visas gaunamas siuntas“, – nurodė Lietuvos pašto atstovė.
Paštas be kita ko įspėja, kad dėl Rusijai ir Baltarusijai taikomų sankcijų bei atšaukiamų skrydžių siuntiniai į šias šalis gali keliauti ilgiau.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Tobulėjimo ir augimo šimtmetis išaugino dvi stiprias LSMU klinikas1
„Per šimtmetį neurologijos srityje įvykę pokyčiai – milžiniški. Prieš 100 metų didelė dalis paciento ištyrimo būdavo atliekama tiesiog neurologiniu plaktuku. Tačiau vien per pastaruosius dešimtmečius vai...
-
Ekspertas: jei per metus gynybos obligacijomis pavyks surinkti bent 1 euru daugiau, bus reikšmingas pasiekimas2
Įsibėgėjęs Lietuvos gynybos fondas tapo pirmuoju realiu postūmiu šalies gynybos finansavimui didinti. Prie kritiškai svarbių šalies gynybos poreikių gali prisidėti kiekvienas norintis, o vienas iš būdų yra įsigyti būtent...
-
Du techniniai prižiūrėtojai ir statybos bendrovė kaltinami korupciniais nusikaltimais
Panevėžio apygardos prokuratūra perdavė teismui baudžiamąją bylą, kurioje du statybos techniniai prižiūrėtojai ir jų atstovaujama bendrovė kaltinami kyšininkavimu, o viena statybos bendrovė ir jos direktorius – papirkimu. ...
-
IAE išmontuojant garo būgnus, jai konsultuos JAV įmonė „Amentum“2
Nebeveikiančiai ir uždarymo darbus įgyvendinančiai Ignalinos atominei elektrinei (IAE) išmontuojant garo būgnus-separatorius bei susijusias sistemas konsultuos JAV inovatyvių technologijų bendrovė „Amentum“. ...
-
LTG grupė steigs atskirą verslo aptarnavimo įmonę „LTG kompetencijų centras“2
Valstybės valdoma „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupė steigs atskirą verslo aptarnavimo bendrovę „LTG kompetencijų centras“, kuri turėtų pradėti veikti nuo kitų metų vasario. ...
-
„LTG Cargo“ nuo kitų metų 6–20 proc. didina krovinių pervežimo įkainius
Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ dalies paslaugų verslui baziniai tarifai nuo kitų metų brangsta 6–20 proc. ...
-
Daugiabučių modernizavimas: rasti resursų padeda administratoriaus profesionalumas
Nuo namo fasado krintantys plytgaliai, išpuvę vamzdynai, kiauras stogas – tokia yra dažno seno daugiabučio kasdienybė. Tačiau vos per kelis mėnesius šis vaizdas gali pasikeisti. Tam padeda namų modernizacijos programos, apie kurių p...
-
Ragina skleisti šviesą – su žvakele aplankykime apleistus kapus
„Nė vieno kapo be žvakutės“ – šia iniciatyva laidojimo paslaugų įmonė „Tylos namai“ kviečia pasirūpinti visais kapais. Ragina nušviesti ir neaplankytus kapus, taip pagerbiant juose palaidotų žmonių atminim...
-
Seimo BFK pritarė siūlymui ILTE pripažinti nacionaliniu plėtros banku
Trečiadienį Seimo Biudžeto ir finansų komitetas (BFK) pritarė finansų ministrės Gintarės Skaistės inicijuotam įstatymo projektui, kuriuo numatoma nacionalinei plėtros įstaigai ILTE („Investicijos Lietuvos ekonomikai“, buv. „Invega...
-
Amerikiečių bendrovė „Hollister“ investuos 25 mln. eurų į naują gamyklą Kaune3
Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje veikianti JAV medicinos produktų gamintoja „Hollister Incorporated“ į gamybos plėtrą investuoja 25 mln. eurų. ...