- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pristato savo kalėdinę reklamą, kurios pagrindinė žinutė – jūsų žodžiai daro stebuklus. Mylimas reklamų serijos „La Familia“ herojus Tonis rašo palinkėjimus ir skęsta kūrybinėse kančiose. Įkvėpimo jam galiausiai suteikia nuoširdumo tušinukas, kuris padeda rasti žodžius, suartinančius šeimą.
„Kalėdos – tai laikas stebuklams, o dėmesys – pati geriausia dovana, kurią galime skirti artimiesiems. Žodžiai turi galią paguosti, įkvėpti ir leidžia dalintis gerumu. Kaip mobiliojo ryšio tiekėjas suteikiame galimybę gražiausius jausmus sudėti į linkėjimus ir išsakyti įvairiais kanalais: telefonu, vaizdo skambučiais ar žinutėmis“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Aštuntus metus gyvuojantis „La Familia“ serialas šį Kalėdų sezoną kviečia dalintis gerais žodžiais su savo artimaisiais. „La Familia“ personažas Tonis ruošiasi Kalėdoms užrašinėdamas šeimai atvirukus. Iš kūrybinių kančių jį išgelbėja žemaitiškai kalbantis Kalėdų senelis ir panaikina Toniui rašymo blokus.
Senelis taip pat siunčia sveikinimą žemaičių kalba. „Belaukdami Švėntū Kaliedu pasidalīnkēm kou daugiau šėltū žuodiu, šīpsenu ėr apkabėnėmu. Lai anėi šėld mūsa šėrdis ėr dūšes, vuo ramībė ėr džiaugsms aplonka kuožna truoba“, – sakė Kalėdų senelis, kurį reklamoje įkūnija laidų vedėjas Ričardas Mikavičius.
„Tele2“ nuotr.
Anot „Tele2“ prekių ženklo vadovės, tarmiškai reklamos herojus prabyla ne šiaip sau. „Kiekvienas iš mūsų yra unikalus ir geriausiai savo mintis ir jausmus galime perteikti būtent savais žodžiais. Tarmė atskleidžia autentiškumą ir pabrėžia, kad norint paliesti kito širdį, pirmiausia reikia rasti bei puoselėti ryšį su savimi“, – teigė V. Skujienė.
„Tele2“ prekių ženklo vadovės teigimu, tyrimai atskleidžia, kad kiekvienas lietuviškas elementas „La Familia“ klipuose sulaukia itin teigiamo auditorijos atsako. Reklamoje taip pat pasirodo kūčiukų pilnas dubuo, o visos kalėdinės kampanijos metu girdėsime ir kitų Lietuvos regionų tarmes.
Į siužeto vingius žaismingumo įpina kalėdinė Monikos Linkytės daina. Kai Toniui pagaliau pavyksta rasti tinkamus žodžius, suskamba muzika ir kamera nukrypsta į dainininkę, kuri šventiniu laikotarpiu virsta Monika Linkėjimyte. Ji lydi ir įkvepia tada, kai žmonės kuria linkėjimus artimiesiems.
Kaminu leidosi su kaskadininkų komanda
Reklaminio klipo kūrėjai pasidalijo specialiai šiam projektui pritaikytu techniniu sprendimu – vaizdo klipas nufilmuotas naudojant nepertraukiamą kadrą. Skirtingų erdvių jungimas vienu judančiu kadru leido sukurti dinamiką, kuri išsiskiria iš įprasto serialo „La Familia“ konteksto. Papildomo jaukumo ir stebuklo pojūtį sukuria reklamoje naudota kompiuterinė grafika, pavyzdžiui, magiškos palinkėjimų raidės. O tam, kad būtų nufilmuotas tradicinis Kalėdų senelio nusileidimas kaminu prireikė net kaskadininkų komandos pagalbos. Naujausią kalėdinę reklamą sukūrė kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“, jos gamyba rūpinosi produkcijos kompanija „Idée Fixe“, o režisavo – Kęstutis Gudavičius.
Kalėdinę „Tele2“ reklamą peržiūrėti galite čia.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Kesko Senukai“ įvertinti tarptautiniu mastu – naudą pajus visi Baltijos šalių klientai
Lyderiaujantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ visose trijose Baltijos šalyse sertifikuotas už pasaulinio lygio standartus atitinkančias kokybės ir aplinkosaugos vadybos sistemas. ...
-
G. Nausėda: „Teltonikos“ istorija gali atgrasyti verslininkus remti kandidatus rinkimuose
Aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ įstrigusių gamyklų Vilniuje statybų istorija gali atgrasyti verslininkus nuo nepriklausomų kandidatų rinkimuose rėmimo, o tai pakenktų Lietuvos demokratijai, sako prezidentas Gitanas Na...
-
Skaitmeninė reklama: pagrindiniai privalumai ir iššūkiai verslui
Šiuolaikinė skaitmeninė reklama tapo esminiu verslo augimo ir konkurencingumo elementu. Nors ši reklamos forma suteikia daugybę privalumų, ji taip pat kelia tam tikrus iššūkius, kurie gali paveikti kampanijų efektyvumą. Netru...
-
Prezidento patarėjas: „Teltonikos“ projektui reikia šeimininko Vyriausybėje6
Norint išvengti biurokratinių ir kitų problemų aukštųjų technologijų bendrovei „Teltonika“ vystant milijardinės vertės parko „Teltonika High-Tech Hill“ projektą Vilniuje, Vyriausybėje turėtų būti paskirtas &sc...
-
VERT: „Litgrid“ turės tobulinti pralaidumų skirstymo tvarką
Lietuvos elektros perdavimo sistemos operatorė „Litgrid“ turės tobulinti perdavimo tinklo pralaidumų skirstymo tvarką, pirmadienį pranešė Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT), atlikusi neplaninį patikrinimą. ...
-
Lapkričio 21-ąją įvyks ilgai laukta konferencija „Turbomarketing 2024“1
Lapkričio 21 dieną Kaune įvyks ilgai laukta konferencija „Turbomarketing 2024“, skirta dirbtinio intelekto, pardavimų ir marketingo aktualijoms aptarti. ...
-
VERT nepavyko išieškoti 4,2 mln. eurų iš „Perlo Energijos“
Buvusiai elektros tiekėjai „Perlas Energija“ valstybei laiku nesumokėjus daugiau nei 4,2 mln. eurų (su PVM) ir administraciniam teismui atmetus jos skundą dėl nurodymo sumokėti tokią sumą, Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) ...
-
A. Paukštys: po paramos G. Nausėdos rinkiminei kampanijai pajutau, kad mano projektai „ėmė lėtėti“5
„Teltonikos“ vadovas Arvydas Paukštys tikina pajutęs, kad visi jo projektai „ėmė lėtėti“ po to, kai jis finansiškai parėmė šalies vadovą Gitaną Nausėdą jo rinkiminės kampanijos metu. Vis tik verslininkas...
-
Žiniasklaida: teismas Š. Matijošaičio vadovaujamai įmonei skyrė solidžią baudą2
Kauno mero Visvaldo Matijošaičio sūnaus, Kauno miesto savivaldybės tarybos nario Šarūno Matijošaičio vadovaujama bendrovei „Kauno saulėtekis“ už antstolio reikalavimo nevykdymą Kauno apylinkės teismas skyrė 7 tūkst. ...
-
Prokuratūra vertina informaciją dėl „Teltonikos“ projekto stabdymo priežasčių12
Prokuratūra vertina informaciją dėl įmonės „Teltonika“ technologijų parko projekto stabdymo priežasčių, generalinė prokurorė Nida Grunskienė pavedė Specialiųjų tyrimų tarnybai (STT) atlikti aplinkybių patikslinimą dėl pareigūn...