„Tele2“ pristato kalėdinę reklamą: kaip žodžiai tampa stebuklinga dovana?

  • Teksto dydis:

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pristato savo kalėdinę reklamą, kurios pagrindinė žinutė – jūsų žodžiai daro stebuklus. Mylimas reklamų serijos „La Familia“ herojus Tonis rašo palinkėjimus ir skęsta kūrybinėse kančiose. Įkvėpimo  jam galiausiai suteikia nuoširdumo tušinukas, kuris padeda rasti žodžius, suartinančius šeimą.

„Kalėdos – tai laikas stebuklams, o dėmesys – pati geriausia dovana, kurią galime skirti artimiesiems. Žodžiai turi galią paguosti, įkvėpti ir leidžia dalintis gerumu. Kaip mobiliojo ryšio tiekėjas suteikiame  galimybę gražiausius jausmus sudėti į linkėjimus ir išsakyti įvairiais kanalais: telefonu, vaizdo skambučiais ar žinutėmis“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Aštuntus metus gyvuojantis „La Familia“ serialas šį Kalėdų sezoną kviečia dalintis gerais žodžiais su savo artimaisiais. „La Familia“ personažas Tonis ruošiasi Kalėdoms užrašinėdamas šeimai atvirukus. Iš kūrybinių kančių jį išgelbėja žemaitiškai kalbantis Kalėdų senelis ir panaikina Toniui rašymo blokus. 

Senelis taip pat siunčia sveikinimą žemaičių kalba. „Belaukdami Švėntū Kaliedu pasidalīnkēm kou daugiau šėltū žuodiu, šīpsenu ėr apkabėnėmu. Lai anėi šėld mūsa šėrdis ėr dūšes, vuo ramībė ėr džiaugsms aplonka kuožna truoba“, – sakė Kalėdų senelis, kurį reklamoje įkūnija laidų vedėjas Ričardas Mikavičius.

„Tele2“ nuotr.

Anot „Tele2“ prekių ženklo vadovės, tarmiškai reklamos herojus prabyla ne šiaip sau. „Kiekvienas iš mūsų yra unikalus ir geriausiai savo mintis ir jausmus galime perteikti būtent savais žodžiais. Tarmė atskleidžia autentiškumą ir pabrėžia, kad norint paliesti kito širdį, pirmiausia reikia rasti bei puoselėti ryšį su savimi“, – teigė V. Skujienė.

„Tele2“ prekių ženklo vadovės teigimu, tyrimai atskleidžia, kad kiekvienas lietuviškas elementas „La Familia“ klipuose sulaukia itin teigiamo auditorijos atsako. Reklamoje taip pat pasirodo kūčiukų pilnas dubuo, o visos kalėdinės kampanijos metu girdėsime ir kitų Lietuvos regionų tarmes.

Į siužeto vingius žaismingumo įpina kalėdinė Monikos Linkytės daina. Kai Toniui pagaliau pavyksta rasti tinkamus žodžius, suskamba muzika ir kamera nukrypsta į dainininkę, kuri šventiniu laikotarpiu virsta Monika Linkėjimyte. Ji lydi ir įkvepia tada, kai žmonės kuria linkėjimus artimiesiems.

Kaminu leidosi su kaskadininkų komanda

Reklaminio klipo kūrėjai pasidalijo specialiai šiam projektui pritaikytu techniniu sprendimu – vaizdo klipas nufilmuotas naudojant nepertraukiamą kadrą. Skirtingų erdvių jungimas vienu judančiu kadru leido sukurti dinamiką, kuri išsiskiria iš įprasto serialo „La Familia“ konteksto. Papildomo jaukumo ir stebuklo pojūtį sukuria reklamoje naudota kompiuterinė grafika, pavyzdžiui, magiškos palinkėjimų raidės. O tam, kad būtų nufilmuotas tradicinis Kalėdų senelio nusileidimas kaminu prireikė net kaskadininkų komandos pagalbos. Naujausią kalėdinę reklamą sukūrė kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“, jos gamyba rūpinosi produkcijos kompanija „Idée Fixe“, o režisavo – Kęstutis Gudavičius. 

Kalėdinę „Tele2“ reklamą peržiūrėti galite čia.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kai

kai portretas
minutė pokalbių Pildyk kainuoja 0,27e, bepigu pristatinėti kalėdines "dovanas".
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių