- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje. Tokį apdovanojimą „Tele2“ pelnė įvykusiuose „Password 2024“ konferencijos apdovanojimuose.
Apie internetą – dainų žodžiais
„Sparčiai plečiame 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad ryšys mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali atliepti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir siekėme kalbėti „Tele2“ 5G namų interneto kampanijoje, kuri greit pelnė žiūrovų simpatijas. Šis apdovanojimas – įrodymas, kad einame teisingu keliu, o pasirinktos komunikacijos formos veikia“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
„Tele2“ 5G interneto paslaugos prekių ženklo atnaujinimo kampanijos ašimi tapo grupė „Teleduetas“. Kiekviename reklaminiame klipe duetas išbando naują muzikos stilių ir juo apdainuoja namų interneto privalumus.
„Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“. Pozityvios emocijos, dėmesį pritraukiantis įvaizdis, dainos ir muzika, kurią norisi niūniuoti, atsakymai į visus klausimus dainų žodžiais – puikus populiariosios kultūros kokteilis. Taikėme ir į plačiąją auditoriją, ir į vartotojų poreikius“, – tikino A. Žilinskaitė.
Interneto rinkai pasiūlėme poreikius optimaliai atitinkantį produktą ir įpakavome jį į ryškų įvaizdį, kurį kūrė mūsų dainuojantis „Teleduetas“.
Pirmosios trys reklamos su „Teledueto“ herojais pasirodė praėjusių metų rudenį. Grupė tąkart išbandė „electro rock“, „modern country“ ir „boyband“ muzikinius žanrus. Iš viso eteryje jau buvo galima išvysti 6 skirtingus klipus su „Teledueto“ atliekamomis dainomis. Vieną jų duetas atliko su viena populiariausių jaunosios kartos alternatyviosios muzikos žvaigždžių – dj nevykele.
Kampaniją lydėjo ir kiti veiksmai – prekių ženklas iš „Laisvo interneto“ buvo pervadintas į „Namų internetą“, sukurta ilgalaikė komunikacijos platforma. Rinkodaros veiksmai apėmė įvairias formas – nuo reklamos internete, iki TV, radijo klipų ir lauko reklamos.
Sulaukė greito pripažinimo
Pasak A. Žilinskaitės, kampanija buvo ypač sėkminga – po prekių ženklo atnaujinimo ir pirmosios kampanijos bangos kelis kartus išaugo paslaugos pardavimai, o „Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
Be to, sėkmingą prekių ženklo atnaujinimą rodo ir rinkos tyrimai. Jų duomenimis, daugiau nei 70 proc. žmonių, mačiusių „Teledueto“ kampaniją, teisingai įvardija, kurio prekių ženklo reklama tai yra. Pusė respondentų mano, kad personažai yra labai tinkami „Tele2“ prekių ženklui. Žiūrovams buvo aiškios ir reklaminių klipų žinutės – jas teisingai įvardijo per 60 proc. apklaustųjų.
Teledueto“ klipai internete surinko tūkstančius peržiūrų ir pasiekė 2 mln. Lietuvos naudotojų auditoriją.
„Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas. Kiekviena daina atspindi vis kitą muzikinį stilių, muzika kuriama profesionaliai, įsigilinant į kiekvieną žanrą. Kūrinius atlieka patys „Teledueto“ nariai, o visuose kūrybos etapuose svarbiausia – kokybė. Klipuose visuomet stengiamės parodyti žmonių įvairovę, poreikių skirtumus – šios pastangos lėmė didelį auditorijos palankumą ir bendrą kampanijos sėkmę“, – užsiminė A. Žilinskaitė.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“. Prie kampanijos išpildymo taip pat prisidėjo medijų agentūros „CARAT“, „iProspect“, skaitmeninės reklamos agentūra „SuperYou“, dizaino agentūra „Critical“ ir komunikacijos agentūra „Publicum“. „Password 2024” apdovanojimą pelniusius „Teledueto“ reklaminius klipus galite pamatyti čia.
„Tele2“ rinkodaros kampanijos pripažinimo jau buvo sulaukusios ir anksčiau. Pernai vykusiuose „Password 2023” konferencijos apdovanojimuose prekių ženklo „PILDYK“ kampanija tapo efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Mažėjant universaliosios pašto paslaugos apimtims RRT didina tarifus4
Toliau mažėjant universaliosios pašto paslaugos apimtims, Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) nuo kitų metų didina šios paslaugos tarifus, penktadienį pranešė tarnyba. ...
-
Apžvelgia vasaros kelionių tendencijas: ką atnešė 2024-ieji ir kas naujo žadama kitąmet?2
Lietuvos oro uostų statistika rodo, kad per pirmuosius 10 metų mėnesių Lietuvos keliautojų skaičius augo 9 proc., lyginant su praėjusiais metais. Kiekvieną vasaros mėnesį buvo gerinami aptarnautų keleivių visų laikų rekordai tinkle, o bendras vas...
-
Elektromobilių įkrovimas žengia į naują etapą: taškų skaičius „Enefit Volt“ tinkle viršijo 10003
Viešojo elektromobilių įkrovimo tinklo „Enefit Volt“ bendras įkrovimo prieigų skaičius viršijo 1000. Nuolat plečiamas tinklas elektromobilių savininkams leidžia patogiai keliauti ir įkrauti savo transporto priemones visose Ba...
-
STT netirs, ar „Teltonikos“ gamyklų Vilniuje statybos strigo dėl korupcijos16
Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) netirs, ar aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ gamyklų statybos Vilniuje galėjo strigti dėl korupcijos. Tačiau STT pabrėžė, kad valstybės institucijos „Teltonikos“ projekto ...
-
Pasirašė sutartis: „Rheinmetall“ gamykla Baisogaloje iškils 2026-ųjų viduryje2
Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ 155 mm artilerijos amunicijos gamykla Radviliškio rajone turėtų pradėti veikti 2026-ųjų viduryje. ...
-
Geriausios kalėdinių dovanų idėjos norintiems atsinaujinti namus
Artėjančios žiemos šventės atneša ne tik malonų laukimą, bet ir šiokį tokį chaosą, kurį neretai sukelia dovanų paieška. Šįkart siūlome dovanų idėjas tiems, kurie galbūt įsirenginėja naujus namus, o gal planu...
-
Lietuvos paštas išleidžia kalėdinius ženklus su šiaudiniais sodais1
Lietuvos paštas penktadienį išleidžia šventinius pašto ženklus. ...
-
Vyriausybė su „Rheinmetall“ Vilniuje pasirašys dvi sutartis
Lietuvos Vyriausybės ir Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ atstovai penktadienį Vilniuje pasirašys žemės sklypo būsimai gamyklai Radviliškio rajone nuomos bei 155 mm šaudmenų įsigijimo sutartis. ...
-
„Telia Lietuva“: atkurtas ryšys kabeliu tarp Švedijos ir Lietuvos
Prieš beveik dvi savaites Baltijos jūroje nutrūkus vienam iš trijų ryšio kabelių tarp Lietuvos ir Švedijos, Švedijos telekomunikacijų bendrovės „Telia“ ryšio srautai juo atkurti. ...
-
Išriedėjo šventėms papuošti traukiniai
Lapkričio 28 d. Kalėdoms papuošti traukiniai jau išvyksta į Klaipėdą ir Mockavą, lapkričio 29 d. papuoštas traukinys kalėdinę nuotaiką kurs keleiviams, vykstantiems ir į Rygą. Jau ketvirtus metus prie traukinių dekoravimo trad...