Taupydami kelis eurus vairuotojai gali prarasti šimtus

  • Teksto dydis:

Krentant termometro stulpeliui auga neužsivedančių automobilių bei eismo įvykių skaičius. Ir nors žiema ateina kasmet, vairuotojai dažnai leidžiasi jos netikėtai užklumpami. Nepasirūpinę pagalbos kelyje paslauga jie rizikuoja patirti piniginę paploninti priversiančius nuostolius.

Pagalbos kelyje poreikis išauga pusantro karto

Vienos iš didžiausių techninę pagalbą kelyje teikiančių įmonių „Euro Asista“ duomenimis, vidutiniškai per eilinį, niekuo neišsiskiriantį mėnesį sulaukiama apie 6500 iškvietimų. O žiemą šis skaičius žymiai padidėja – sulaukiama nuo 8000 iki net 10 000 kreipimųsi.

„Automobiliai neužsiveda, neatsirakina, klimpsta pusnyse ar purve, o kur dar nuolatinė tamsa, dėl kurios sunkiau orientuotis, ir slidūs keliai, kuriuose daug sunkiau manevruoti. Štai, pavyzdžiui, praėjusią žiemą turėjome tokį atvejį – klientas su savo automobiliu vyko slidinėti į Italiją. Tačiau Lenkijoje nutiko nelaimė ir sugedo greičių dėžė. Transportavome automobilį iki artimiausių remonto dirbtuvių, suorganizavome klientui ir jo šeimai nakvynę viešbutyje. Jei nebūtų turėjęs pagalbos kelyje draudimo, šis įvykis jam būtų kainavęs apie 700 Eur. Arba kitas pavyzdys, pasitaikęs žiemą – bet analogiškų netrūksta ir vasarą – vilnietis nuvyko į pajūrį pailsėti, o ten sugedo jo automobilis. Automobilio transportavimas iš pajūrio į sostinę būtų kainavęs apie 400 Eur. Tačiau techninės pagalbos kelyje draudimas padėjo jam šių išlaidų išvengti“, – aiškino „Euro Asistos“ komercijos direktorius Nerijus Jarmala.

Ramybė – nuo 12 Eur per mėnesį

Tiesa, prieš įsigyjant pagalbos kelyje paslaugą svarbu atidžiai išnagrinėti jos sąlygas. Pasak  dešimtmetį skaičiuojančios įmonės „Perlo draudimo brokeris“ teisininko-žalų eksperto Giedriaus Vicko, dažnai vairuotojai arba permoka už tai, ko jiems nereikia, arba priešingai – atsitikus įvykiui sužino, jog tuo atveju reikalinga pagalba jiems nepriklauso.

„Vairuotojų yra įvairiausių – vieni labai prisirišę prie savo automobilių, puikiai juos pažįsta, tad jei incidentas smulkus, jiems pakanka pasikonsultuoti dėl tolesnių veiksmų. Kitiems automobilis – tik įrankis nusigauti iš vieno taško į kitą, tad vos kas nutinka, jį iškart atiduoda į specialistų rankas ir nori pakaitinio. Vieni keliauja tik Lietuvoje, tad jiems svarbiausia saugumas čia, o kiti dažnai važinėja ir į užsienį. Trumpai tariant, kiekvienam reikalingos skirtingos apsaugos. Mūsų darbas – padėti žmogui išsigryninti savo poreikius ir pateikti jam labiausiai tinkantį paslaugos variantą“, – aiškino G. Vicko.

Į „Perlo draudimo brokerį“ besikreipiančiam vairuotojui pateikiami trys skirtingos apimties techninės pagalbos kelyje pasiūlymai: „Lietuva Mini“, „Lietuva Plius“ ir „Europa“. Jų kaina prasideda nuo 18 Eur, įsigyjant atskirai, arba nuo 12 Eur – pagalbos kelyje paslaugą įsigyjant kartu su metiniu transporto priemonės draudimu.

Gauti pasiūlymus ir per kelias minutes sudaryti sutartį galima susisiekus elektroniniu paštu info@perlodraudimas.lt, telefonu 1652 arba stabtelėjus prie bet kurio „Perlo“ terminalo.

„Perlo draudimo brokeris“ – viena stipriausių draudimo brokerių įmonių Lietuvoje, sudaranti daugiau kaip 100 000 draudimo sutarčių per metus. Komandą sudaro 28 profesionalūs brokeriai, skambučių centras, konsultuojantis visas septynias dienas per savaitę, bei platus fizinio aptarnavimo tinklas – su daugiau nei 2300 aptarnavimo taškų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių