Daugelis europiečių nepažįsta Vilniaus: kokį jį įsivaizduoja?

  • Teksto dydis:

Anot „Go Vilnius“ reklamos, užsieniečiai Lietuvą tebemato kaip skurdžią, buvusią SSRS valstybę. Tačiau tokį įvaizdį galima išnaudoti ir pritraukti turistus į Vilnių, LNK reportaže pasakojo „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.

– Tai kodėl Vilnius taip matomas?

– Vilnius taip matomas dėl istorinių priežasčių. Taip įsivaizduojamas, remiantis įvairiais tyrimais, tiek kiekvienais metais atliekamais „Go Vilnius“ tyrimais dėl žinomumo, žinomumo gylio, tiek „Keliauk Lietuvoje“ tyrimų. Deja, bet matome, kad Vilnius, kaip ir visa Lietuva, yra tapatinamas su stereotipais, atrodome kaip posovietinė šalis. Žmonės nežino, kaip mes išsivystę, kiek per nepriklausomybės metus patobulėjome. Vis dar tiems, kurie nežino apie Vilnių, asocijuojamės su sovietiniu miestu. Įsivaizduojama, kad nėra nei kultūrinio, nei naktinio, nei gastronominio gyvenimo, nei istorijos.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Mes norime visą tai paneigti per ironišką, saviironišką, humoristinį, drąsų ir dėmesį atkreipiantį toną. Iš pradžių parodome sutirštinę spalvas, ką galėtų manyti užsieniečiai, o tada parodydami, koks Vilnius yra iš tikrųjų, skatindami pasiieškoti  daugiau informacijos apie  Vilnių.

– Kiek „Instagram“ ar „TikTok“ socialiniai tinklai turėjo tam įtakos?

– Kaip kanalas įtakos neturėjo nei „Instagram“, nei „TikTok“. Įtaką darė mūsų tyrimai, gylis ir analizė iš to, ką rodo tiriamos rinkos. Matome,  kad žmonės, kurie atvyksta  į Vilnių neturi didelių lūkesčių, o  kai apsilanko, lūkesčiai būna viršijami. Apie 60 proc. vokiečių ir apie 50 proc. britų nori grįžti į Vilnių, rekomenduoti miestą kitiems. Šūkis „Expectation vs. Reality“ yra gimęs iš duomenų ir iš tyrimų.

– Kalbant apie pačią kampaniją, ji yra skirta užsienio rinkai ar tik Britanijai ir Vokietijai?

– Mes šiais metais esam susifokusavę į penkias didžiausias rinkas, dvi iš  jų yra Vokietija ir Britanija, planuojame sulaukti ketvirtadaliu daugiau turistų nei buvo praeitais metais. Yra ir kitos rinkos – Latvija, Lenkija, kaimynai mūsų –,  tačiau jie neturi žinomumo problemos ir žino, kas yra Vilnius. Ten yra kiti dalykai, daugelis jų neįsivaizduoja, ypatingai lenkai, kaip tas Vilnius yra pasikeitęs. Žinoti žino, bet lūkesčiai Vilniui yra kitokie. Lenkijos rinkai ruošiame kitokią kampaniją, ne tokią šokiruojančią.

Vilniaus „Expectation vs. Reality“ reklaminis klipas:

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

TIE,KURIE

TIE,KURIE portretas
ESATE ŠIUKŠLINTOJAI IR TIK PRISIPLAKELIAI VILNIUJE, DINKIT IŠ VILNIAUS.

TAIGI

TAIGI portretas
ATRODO,KAD VILNIEČIAI LABAI NEMYLI SAVO MIESTO, TAI REIŠIA JŪS IR ŠIUKŠLINATE..MES SVEČIUODAMIESI JAME JUO TIKRAI DŽIAUGIAMES.O KAD KURIS GLUŠAS UŽSIENIETIS NEŽINO APIE LIETUVĄ,TAI PARODO KOKS "AUKŠTAS" JŲ MOKYMO LYGIS,KURIUO KAI KURIE LIETUVIAI LABAI DIDŽIUOJASI.

Alma

Alma portretas
Žmonės nežino kaip mes išsivystę? Welkom į Naują Vilnią. Ir merą su seniūnu prigriebkit. Dar galit organizuoti ekskursiją į stotį žiurkių pažiūrėti.
VISI KOMENTARAI 12

Galerijos

Daugiau straipsnių