Draugiškame biure išklausys, konsultuos, patars ir vaišins kava

  • Teksto dydis:

Vilniuje daugiabučių namų administravimo bendrovės, priklausančios „Mano Būsto“ įmonių grupei, nuo šiol klientus kviečia susitikti didžiausiame ir moderniausiame aptarnavimo centre.

Strategiškai patogioje Vilniaus vietoje, šalia prekybos ir pramogų centro „Ozas“ esančiame verslo centre „Technopolis“, įsikūręs klientų aptarnavimo centras duris atvėrė birželio viduryje. Čia laukiami visi „Mano Būsto“ įmonių grupės esami ir būsimi klientai, kurie domisi savo daugiabučio namo ir jo aplinkos priežiūra. Centre dirbantys patyrę daugiabučių namų vadybininkai ir konsultantai suteiks lankytojams visą reikalingą informaciją, susijusią su namo priežiūros klausimais.

„Siekiame būti arčiau kliento, todėl visų mūsų grupės įmonių klientų laukiame naujame biure. Nesvarbu, kurioje miesto vietoje gyvenate ir kurios mūsų grupės įmonės klientas estate, dabar galite drąsiai važiuoti į Ozo g. 12A. Atsakysime ne tik į visus rūpimus klausimus, bet ir kiekvieną pavaišinsime nemokama kava, arbata ar karštu šokoladu“, – sako bendrovės „Mano Būstas“ Daugiabučių namų administravimo departamento direktorius Mindaugas Genys.

Nesvarbu, kurioje miesto vietoje gyvenate ir kurios mūsų grupės įmonės klientas estate, dabar galite drąsiai važiuoti į Ozo g. 12A.

Jis pridūrė, kad konsultantai klientus aptarnaus visą darbo dieną, o su asmeniniu namo vadybininku ar įmonės vadovu gyventojai galės susitikti jų priėmimo valandomis.

Naujame klientų aptarnavimo centre lankytojai aptarnaujami vieno langelio principu. Kol vienus klientus maloniai aptarnauja biuro darbuotojos, kiti savo eilės laukti galės laukti patogiai įsitaisę minkštuose krėsluose. Kad neprailgtų laikas, specialiai klientams ant sienos sumontuotas didžiulis ekranas, kuriame nuolat pateikiama aktuali su daugiabučių namų priežiūra susijusi informacija.

Dar viena naujovė, kuria galės pasinaudoti visi norintieji – praktikoje išmokti naudotis nesudėtinga mobiliąja aplikacija „eBūstas“. Atsisiuntus šią programėlę į savo išmanųjį įrenginį, galima greičiau ir patogiau tvarkyti savo būsto priežiūros klausimus: gauti ir apmokėti sąskaitas, dalyvauti apklausose, registruoti gedimus, tiesiogiai bendrauti su konsultantais, gauti specialius partnerių pasiūlymus.

„Džiaugiamės, kad pirmieji Lietuvoje klientams pasiūlėme išmaniai spręsti būsto priežiūros klausimus ir sukūrėme mobiliąją aplikaciją. Tačiau kartu suprantame, kad daliai mūsų klientų gali stigti žinių, kaip ja naudotis. Todėl jei atėjusieji į mūsų biurą pageidaus, mielai pademonstruosime programėlės privalumus, o jei norės – akimirksniu įdiegsime aplikaciją į kliento išmanųjį įrenginį“, – kalbėjo M.Genys.

„Mano Būsto“ įmonių grupei Vilniuje priklauso „Antakalnio būstas“, „Lazdynų būstas“, „Vilkpėdės būstas“, „Naujamiesčio būstas“, „Karoliniškių būstas“, „Viršuliškių būstas“, „Pašilaičių būstas“, „Justiniškių būstas“, „Žirmūnų būstas“ ir „Namų priežiūros centras“.


Šiame straipsnyje: Mano būstasbiurasTechnopolis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Xcfvg

Xcfvg portretas
Ką mergelė pieno lūpomis gali konsultuoti,jai gyvenimo praktikos trūksta.Gatviu šluoti reikia tokioms konsultantėms mus.

Pilietis

Pilietis portretas
Reketuoja zmones lietuvos ,uztenka veltedziu lietuvoje,matai dar grupė islaikytiniu daugiabuciu savininkams.Prisisodino savu ,savus kitiem ant sprando.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių