- Ignas Jačauskas, BNS
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vilniaus autobusų stotį valdantis verslininkas Andriejus Paleičikas sako ketvirtadienį sutaręs su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi, kad stotis nebus iškelta.
Prieš dvejus metus R. Šimašius buvo užsiminęs apie galimybę netoli miesto centro esančią stotį iškelti į Pilaitę, jei akcininkai nesiims jos atnaujinimo, o per šį laiką savivaldybė su „Lietuvos geležinkeliais“ sutarė plėtoti geležinkelio ir autobusų stočių teritoriją, siekiant ją paversti modernia ir patogia transporto jungtimi, taip pat verslo ir laisvalaikio centru.
„Tiesiog patvirtinome savo pasirengimą vystyti autobusų stotį ir savo teritoriją kartu su geležinkeliais. Tame projekte dalyvausime. Galutinių sprendimų dar nėra, dar kalbėti anksti, tik apsitarėme, kad jie nebekilnoja autobusų stoties po miestą, ji lieka tame sklype. Geležinkelis lieka savo dalyje, aš – savo, bet žiūrime bendrai į visą tą projektą“, – BNS po susitikimo su R. Šimašiumi sakė A. Paleičikas.
Anot jo,dėl projekto vyksta susitikimai ir su „Lietuvos geležinkeliais“.
„Ko mums reikėtų, bus matyti, kai dėliosis miesto infrastruktūra, kaip sprendžiami privažiavimai, parkavimas. Yra tų klausimų, minėjome juos. Bet šiandien sprendimai yra dėl autobusų stoties vietos“, – tvirtino A. Paleičikas.
Savivaldybė susitikimo nekomentuoja, R. Šimašius BNS žadėjo šia tema pasisakyti kitą savaitę.
Galutinių sprendimų dar nėra, dar kalbėti anksti, tik apsitarėme, kad jie nebekilnoja autobusų stoties po miestą, ji lieka tame sklype.
Vilniaus savivaldybė ir „Lietuvos geležinkeliai“ prieš daugiau nei metus pasirašė ketinimų protokolą, pagal jį pokyčiai numatomi daugiau kaip 20 hektarų ploto teritorijoje tarp Geležinkelio ir Pelesos gatvių.
Čia planuojama statyti naują modernią autobusų stotį, o stotys būtų sujungtos požemine pėsčiųjų perėja. Naujame centre planuojama įrengti biurus, juose įsikurtų „Lietuvos geležinkelių“ centrinė būstinė, galbūt ir savivaldybės administracija.
„Vilnius Connect“ pavadintas daugiafunkcis verslo ir susisiekimo centras apims modernių biurų, prekybos, paslaugų ir pramogų parką, kuriame bus kviečiamas įsikurti verslas ir kitos organizacijos, ketinama išplėsti pėsčiųjų ir žaliąsias erdves, užtikrinti greitą ir patogų mobilumą visomis transporto rūšimis.
Prieš kelias savaites geležinkeliai ir Lietuvos architektų sąjunga surengė kūrybines dirbtuves, kuriose architektūros, urbanistikos ekspertai pateikė savo idėjas, tarėsi su bendruomenių atstovais, teritorijų valdytojais ir kitomis pusėmis.
Pasak Vilniaus savivaldybės vyriausiojo architekto Mindaugo Pakalnio, kitąmet bus atrenkamos trys geriausios idėjos.
„Dabar analizuojame architektų idėjas, formuojami keletas scenarijų, kuriuos toliau vertinsime per strateginį pasekmių aplinkai vertinimą. Pradėsime šiemet, matyt, nepabaigsime ir galutinis scenarijus bus pasirinktas kitų metų pradžioje. Yra šeši pasiūlymai, mes iš jų norime pasidaryti tris variantus“, – BNS ketvirtadienį teigė M. Pakalnis.
Autobusų stotį valdančiam A. Paleičikui, jo tėvui Ivanui Paleičikui ir kitiems šeimos nariams priklauso bendrovė „Vaizga“, valdanti biodyzelino gamybos įmonę „Rapsoila“ ir beveik 60 proc. degalinių tinklo „Viada“ akcijų. „Vaizga“ taip pat valdo 47,89 proc. bendrovės „Okseta“, 23,91 proc. biokuro gamyklos „Kurana“ bei 28,26 proc. „Pasvalio agrochemija“ akcijų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LTOU: keleiviams dėl uždaryto panduso į Vilniaus oro uostą nereikia atvykti anksčiau
Uždarius vadinamąjį pandusą prie Vilniaus oro uosto išvykimo terminalo Lietuvos oro uostų (LTOU) atstovas sako, kad keleiviams anksčiau atvykti nereikia. ...
-
Sostinėje sezoną atidarys motociklininkai: bus eismo ribojimų
Šeštadienį, gegužės 4 d., sostinėje vyks renginiai, kurių metu bus laikinai ribojamas transporto priemonių eismas Senamiestyje ir palei Nerį, Upės g. ...
-
Tyrimas: šeimos pajamos Vilniuje per trejus metus augo 54 proc.
Namų ūkio mėnesio pajamos Vilniuje per trejus pastaruosius metus vidutiniškai padidėjo 54,2 proc. (919 eurų) iki 3 tūkst. 126 eurų – toks pokytis buvo didžiausias tarp Baltijos šalių sostinių, pirmadienį pranešė tyrimą a...
-
Norintiems Vilniuje judėti tvariau – daugiau kaip 5 tūkst. alternatyvų automobiliui
Pavasarį į sostinės gatves grįžta dviračiai ir paspirtukai – keliauti po miestą šiomis transporto priemonėmis yra daug patogiau ir tvariau nei automobiliu. Edgaras Stankevičius, JUDU (SĮ „Susisiekimo paslaugos“) judumo eksper...
-
Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias
Nuo pirmadienio Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias. Transporto priemonės bus nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas. ...
-
Rekonstruojant šilumos tinklus, dalyje sostinės V. Šopeno gatvės įvedami eismo ribojimai
Dėl šilumos tinklų rekonstrukcijos, sostinės V. Šopeno gatvės atkarpoje tarp Šv. Stepono ir Sodų gatvių nuo pirmadienio įvedami eismo ribojimai. ...
-
Vilniuje už 13 mln. eurų bus įrengtas Mamuto parkas8
Vilniaus Šeškinės šlaitų geomorfologiniame draustinyje ketinama įrengti parką, pavadintą Mamuto vardu. Anksčiau skelbta preliminari projekto vertė – apie 13 mln. eurų (su PVM). ...
-
Pavasariška šiluma išviliojo vilniečius į miesto erdves
Sekmadienį šoktelėjus termometrų stulpeliams vilniečiai mėgavosi giedroje padangėje šviečiančia saule būdami gryname ore. ...
-
Vilniuje bus atvertas naujas paplūdimys2
Lietus ir vėsuma, panašu, traukiasi ir į šalį atkeliauja šiltesni orai. Tam jau ruošiasi sostinės paplūdimius prižiūrinti „Grinda“. Poilsiautojai paplūdimiuose jau laukiami, vilniečiams atveriama ir nauja poilsi...
-
Vilniuje specialios stovėjimo vietos paspirtukams bus įrengtos ir atokiau nuo centro
Vilniaus savivaldybė numato įkurti specialiai elektriniams paspirtukams skirtas stovėjimo vietas kituose, ne tik miesto centro rajonuose. ...