„Moody‘s“ pagerino „Luminor“ banko reitingą – banko ilgalaikės privilegijuotos turtu neužtikrintos skolos reitingas padidintas nuo Baa1 iki A3, o ilgalaikių indėlių reitingas – nuo A3 iki A2.
Pasibaigus antros solidarumo įmokos mokėjimo terminui, vieni didžiausių Lietuvos komercinių bankų „Swedbank“ ir SEB pranešė į valstybės biudžetą pervedę atitinkamai 52,5 mln. ir 34,1 mln. eurų.
Vienas didžiausių Lietuvoje SEB bankas į valstybės biudžetą ketvirtadienį pervedė beveik 16 mln. eurų pirmojo solidarumo įnašo už antrąjį šių metų ketvirtį.
Užblokuota sąskaita, sustabdytas pervedimas, sutarties nutraukimas su klientu – tai tik kelios situacijos, su kuriomis susiduria Lietuvos bankų klientai. Kai kurios jų – absurdiškos.
„Luminor“ bankas perspėja, jog per pastarąją parą kai kurie banko klientai sulaukė neva banko vardu siunčiamų trumpųjų žinučių apie jų paskyros blokavimą. Šiose žinutėse pridedama nuoroda, kurią paspaudus prašoma suvesti kliento prisijungimo duomenis. Bankas įspėja jokių nuorodų nespausti, o kilus abejonėms ragina naudotis oficialiai skelbiama informacija banko svetainėje ir nedelsiant susisiekti su banko darbuotojais.
Sukčiai tobulėja: įminus vienas sukčiavimo schemas, jie kurpia naujas. Pastebėjęs apgaulę ir apie tai operatyviai pranešęs bankui, vis tiek gali likti be pinigų. Tai patyrė kaunietis.
Estijos, Latvijos ir Lietuvos finansų rinkos priežiūros institucijos, atlikusios bendrą tyrimą, nustatė, kad „Luminor“ bankui reikia tobulinti pinigų plovimo prevencijos sistemas ir vidaus taisykles.