Dėl IT sistemų atnaujinimo darbų naktį iš antradienio į trečiadienį, nuo 23.00 val. iki 4.00 val., galimi „Smart-ID“ ir mobiliojo parašo veiklos sutrikimai.
Šią naktį dėl bendrovės „SK ID Solutions“ vykdomų techninių darbų gali kilti sutrikimų naudojantis „Smart ID“ programėle ir mobiliuoju parašu, nurodo „Luminor“ bankas.
„Luminor“ banko klientams ir toliau kyla sunkumų dėl prisijungimo mobiliuoju parašu, kuris vis dar neveikia dėl kilusių trikdžių Registrų centre. Kol ši problema nebus ištaisyta, bankas klientams rekomenduoja įdiegti Smart-ID arba naudoti kitus prisijungimo būdus.
Po Vilniuje vykusios liūties pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to sutriko įstaigos valdomų sistemų veikla. Su keblumais trečiadienį susidūrė ir „Luminor“ banko klientai.
Pirmadienį nuo 16.15 val. sutriko mobiliojo parašo naudojimas. Šiuo metu, kaip praneša „SK ID Solutions“, jos specialistai ieško problemos priežasčių ir kaip jas pašalinti.
Antradienio rytą sutriko mobiliojo parašo paslauga, kuri yra teikiama mobiliojo ryšio operatorių kartu su bendrove „SK ID Solutions“. Šiuo metu „SK ID Solutions“ specialistai ieško problemos priežasčių ir kaip jas pašalinti.